1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

1. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben ik een beetje raar, maar wat is er toeval aan?

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    raar zijn we allemaal :) maar 1337 aka leet :) google daar maar eens op :D anwers will be found :D

bv op de wikipeia site http://en.wikipedia.org/wiki/Leet

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  3. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow nou begrijp ik het :p

4. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    oeh, bijna op veteraan uitgespeeld:9 .Ik ben nu bij het laatste level. Weet iemand goede plek om te schuilen in het begin van het level?

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik duik vaak in een huis (links of rechts). Het is een prachtige plek waar je makkelijk overzicht houdt.

6. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitgespeeld\o/\o/\o/

Bedankt voor alle hulp jongens:b:

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie prestatie :thumbs:

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    whoie lekker gevoel he :) congrats iig :)

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie op veteran level 5 uitgespeeld? Aan het einde van dat level heb je zo'n loods waar je van alle kanten aangevallen wordt terwijl je naar die objecten moet rennen.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    goed dekking zoeken en smoke droppen, als je smoke op is, dan kun je boven in het middelste gebouw waar ook de Panzerfaust licht smoke pakken. Die respawnt om de 10 seconden :) dus smoke zat.

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  11. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk wel geinig die shit.

RVDV toen jij zat te praten over de scores die je haalde, dacht ik opschepper dat lukt je toch nooit. nou maar ik geloof je nu wel:p. vandaag ging het zo super goed, ook ongeveer 50 per match. en een nieuwe highscore van 97 de kit medic in chateau.

5000/8000 nog 3000 te gaan!

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

hehe opscheppen doek niet :) als je wilt kan ik wel wat screenies plaatsen met wat 80 en 90 + scores van me (mocht je denken dat ik pats met niets ;)). Maar tis zeker te doen in ranked om boven de 100 te komen, tis me nog maar 1 keer gelukt helaas (helaas geen screenshot), maar was wel lachen :)

had trouwens iets vets gisteren, ze tegenstander was de vlag aan het hijsen ik ren erop af, bashen als een gek, melee ik ze er alle vier vanaf :) omfg lol \o/

tis zo verslavend dat online codden :) maar als ik de 40.000 heb dan ga ik wel even over op Halo en Stranglehold :p BTW ga je voor de 8k of ook uiteindelijk voor de 40k? Ik kan helaas alleen in de avonduren moet gewoon 40 uur per week werken :p

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  13. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na de 8000 stop ik, want ik heb het spel geleend. dus ik denk dat mijn vriend hem wel een keer terug wilt:p

14. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dit spel gespeeld.Echt te gek!!Coole multiplayer.Vond het eerst sucken maar nu had ik echt goeie potjes.Echt veel punten verdient vandaag.Alleen een vraag.Als je in de lobby bent staat er achter me naam een getal(bij mij is da 15).Wat betekent dat getal?

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Je leeftijd

16. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    uuhm als da een grap is is ie niet echt grappig..

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat is trueskill, maar das echt bullshit, als je Deathmatch speelt gaat ie snel omhoog en als je war speeld niet :) ik heb zekf 14 maar sta (zonder te patsen) bijna altijd boven aan met scores. Mensen met 10 kunnen iemand met 30 keihard ownen. Getal is echt dus Bullshit met de hoofdletter B :D

ow even een voorbeeld dat het echt bullshit is. Ik begin een potje met 14 trueskill vervolgens ga ik een potje spelen. 65 kills 10 warzones captured en 17 keer dood. Totaal een score van 85, einde potje leuk allemaal. Ga ik in de lobby voor een volgende game is me Trueskill ineens 13 :x jah lekker systeem :)

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  18. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    idd lol.Ik begon met 1 vandaag.Toen was ie 16 en toen 16 lol.Beetje raar he.In een dag van 1 naar 16.

En p.s:Ik had je voice bericht gestuurd rddv.Geen tijd om te praten?:9

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz niets gezien :confused: misschien gemist zal zo even kijken :)

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    In het begin gaat het altijd snel, hoe meer je speelt, des te langzamer het gaat.

Deel Deze Pagina