1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ach wat is snel :p in 6 dagen tijd toch weer 3500 erbij, en dat alleen in de avond uren en in het weekend :) gewoon als een gek erin gaan, komt het wel goed :)

ps: zit nu op de 33500, en nu slapen morgen gaat om half 7 de wekker weer :p :+

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    meer mensen die last hebben van lagende tegen spelers? de laatste tijd steeds vaker dat mensen in een game laggen als de pleuris. Schiet je iemand dood en dan blijft hij echt 7 seconden hangen ofzo en dan valt hij dood neer en vervolgens jij ook, blijkt dus dat je elkaar gekilled hebt. Maar denk dat ligt dan aan mij maar ik heb het alleen bij een enkele speler af en toe. Het gekke is nog wel dat ik ondertussen gewoon die 7 seconde kan door spelen :/ raaaar

3. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah daar heb ik ook heel erg last van. heel erg irritant.

4. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook schiet ik 3 garand kogels op zo gast.wacht ik 3 sec valt ie pas dood neer.Echt irri.

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lijkt wel of sommige mensen gewoon expres laggen om zo voordeel te kunnen halen ofzo. Want eerst had ik het nooit en nu regelmatig. Met iedereen in de game gaat het goed op 1 na die lagt als de neten. Maargoed het blijft knetter vet online :D

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    omfg net me vetste riflenade kill ever gemaakt :). We speelde de map The crossing ik was allies en we hadden de duitsers terug gedrukt tot hun laatste vlag. Mensen die de map kennen, de flaf staat op het teras acht het gebouw.

Ik loop met een paar man richting het gebouw met nog 1 riflenade over. Ik de wie niet waagt wie niet wint, dus ik mik me rocketnade, hij vliegt over het gebouw heen. BOOOM recht op de vlag 5 man dood :p. Was gemikt maar hiet komt natuurlijk ook een hoop mazzel bij kijken :p iedereen in mijn team moest in ieder geval hard lachen :p en ik juichde van blijheid ;)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat is echt een once in a lifetime experience

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op veteran in hoofdstuk 6, bij die hete ovens. ik heb het iets van 20x geprobeerd maar het is me nog steeds niet gelukt. kan iemand met een beetje ervaring me alsjeblieft gedetailleerd vertellen hoe ik die trap op moet komen? ik word van alle kanten aangevallen, van links , rechts, van boven.

9. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een moeilijk stuk jah, ik weet niet alles meer. maar ik hoop met wat ik je vertel je een beetje kan helpen.

als je daar binnen komt, zou ik linksaf gaan. je hebt van de pilaren(ovens?), met van die muurtjes die uitsteken en aan de pilaren vastzitten. dat moet je gebruiken als cover. laat je maat lekker veel schieten, want die gaat toch niet dood. je moet steeds rustig vooruit gaan, en goed boven je kijken. als je bij de volgende pilaar bent, moet je even in een hoekje blijven zitten, want dan komen er heel wat van boven. dan moet je een moment uitkiezen dat je naar de trap rent, en naar boven gaat en dekking zoekt.(als je wacht blijven ze komen) en nu moet je je granaten gebruiken, om de duitser bovenin dood te maken.

ik hoop dat je er iets van begrijpt, anders zal er heus wel nog iemand je helpen

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah bedankt, nu ga ik het weer proberen, dus wens me maar succes

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was net al verder dan ik ooit gekomen was, was de trap op maar ik ging dood omdat ik niet dood dekking zocht--kut, maar jouw tip was wel vet goed, thx man:thumbs:

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukt!!!

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :thumbs::thumbs::thumbs:

aanhouder wint!!

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, maar ik had het wel ff helemaal gehad na 20x dood gaan ongeveer

15. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou das mooi, als je nog meer hulp nodig hebt hoor ik het wel

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :) jah doodgaan is erg normaal op veteran :D

Zie dat je ook MP speelt \o/ zo vet :D ik moet nog 2500 puntjes voor general :p. Ik dacht ga ik net halen voor Halo 3, maar tis zo vet dat ik het veel speel en snel aan de 40k ben :). Verlavend kut spel :+ :thumbs:_O_

17. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    gister werd ik pas boos.Was eindelijk missie verder(ben nu fuel plant).Was ik ver in die level.Gooit me teammaat een granaat.Vliegt er opeens een tafel tegen me kop aan ben ik dood...Dacht echt wtf.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    lol das mooi klote idd, maar niet opgeven, veteran FTW!!! :)

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nog mensen die online spelen?? of zitten we allemaal nu cod4 beta te doen ? :)

20. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog zat.Speel natuurlijk rank.Speel nu vooral single flag en headquarters.Omdat dat makelijk is om me vrienden terug te vinden en ik socor er op een of andere manier meer kills in en meer punten.Ben bijna bij 2000 punten:).Weeet dat niet veel is maar ben niet zo lang bezig;)

Deel Deze Pagina