1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ranked :D ik ook zo even laatste potje van de dag, sta nu op 39013 punten :D bijna general :D

//edit nou potje is klaar, was weeeeeer vroegtijdig afgebroken omdat de host quite, omdat die aan het verliezen was, lamme hond :p

eindscore voor vandaag: 39065

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  2. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik zat ook in dat potje (zat met jou in het team). Ik was wel slecht bezig, maar ja, lang niet gespeeld (slecht excuus, I know).

Maar dat quitten is inderdaad erg irritant, ik hoop dat dat bij deel 4 anders is, dat als de host quit niet meteen de hele match stopt.

Hoe lang heeft het jou trouwens wel niet gekost om zoveel punten te vergaren? :thumbs:

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    he kerel inderdaad nu ik je gamertag zie :D het was in in de kerk en je was een medic :p maar heb je geen mic want je zei helemaal niets :p.

Uhm hoelang, heb het spel bijna een jaar maar heb een half jaar niet gespeeld. Laatste 2 maanden intensief gespeel.

Ik heb mijn Colonel achievement gekregen op 24-7-2007, en mijn general zal vrijdag of zaterdag komen. Dus dan heb ik in 5 weken tijd 20.000 punten gescoord. \o/ ow en ik kan alleen in het weekend en savonds gamen, moet gewoon 40 uur in de week werken :D

4. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een mic maar die is gebroken, hij kan niet meer om je hoofd. En ik praat sowieso niet zo veel online (maar meestal luister ik wel naar anderen).

Ik heb het spel heel veel gespeeld toen ik het net had, tot ik de 8000-punten achievement had (weet even niet meer welke rank dat is). Gisteren ging ik het voor het eerst in maanden weer gespeeld, maar de hele tijd kreeg ik 'Game session no longer available'. En daarna hield mijn internet ermee op.

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe dat had ik dus ook tot 12000 punten gehaald en toen tijdje (6 a 7 maanden) niet gespeeld, 2 maand geleden weer opgepakt en nu een beetje addicted :D haha, kut lomp verlavend spel :). Maar wilden hem ook 1000/1000 dus jah.

Jammer van je headset, vind altijd relaxed om te praten tijdens de game, soms over koetjes en kalfjes, want het is wel lachen waar je het met vreemde over kan hebben, als je al een lange tijd met ze speeld en ze vaak tegen komt in spellen :D das gewoon lachen en nog goed voor je engels ook :D. En nartuurlijk om elkaar aanwijzingen te geven, wel zo leuk vind ik vooral in de gamemode WAR, waar teamwork van belang is, als tenminsite iedereen als teamplayer speeld en niet de loneranger gaat uithangen :D

Hopelijk kom ik je nog tegen in ranked, nederlanders in de game heeft toch altijd iets speciaals :) lol

6. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb je gisteren al positive feedback gegeven, dus hopelijk komen we elkaar nog een keer tegen online. Of anders in deel 4 (als je die ook gaat kopen).

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kijk das tof :) dan geef ik die vanavond even terug :), en jah COD 4 ga ik zeker veel spelen, dus dan zie ik je daar ook wel verschijnen. Tot die tijd COD3 FTW! :+ :thumbs:

8. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop je ook eens tegen te komen.Maar is zo moeilijk in war.Zijn zoveel servers;)

Edit:Was vandaag weer zover.Was lekker potje team battle.Disconnect die host omdat we hard aan het winnen waren..Zijn dan ook je punten weg die je hebt gehaald in dat potje?

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog altijd cod3 online. ik zag je laatst in war in rouen, we zaten zelfde team. heb nu 4400 online points. nog 35600 te gaan!\o/

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tof om te horen dan er nog mensen mee spelen :D. Net terug van de fitness dus even wat drinken en dan boot ik me xbox met cod3 :)

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje vreemd, keek net voor het eerst naar me reputatie. 69% heeft me negatief beoordeeld, ben dus niet egt populair. Het zal wel komen doordat ik altijd met forza 2 online win haha

12. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het 69 procent accepteert me en 21 procent niet omdat ik de game te vroeg verliet.Slaat eigenlijk nergens op.want bij rbs vegas moet je soms wachten in een ranked match(wat dus niets helpt omdat erna de match toch stopt)en dan disconect ik dus.

13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, soms quit ik een cod3 game, maar dan is het etenstijd voor mij, dus ja niks aan te doen. men vindt mij unsporting, too good(bij forza2), en men vindt dat ik soms te quit tijdens een game:{

14. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Dat vraag ik me ook altijd af. Ik hoop het, want 3 van de 4 potjes die ik speel worden gedisconnect. Bij Gears of War werden de punten er dan toch wel bij opgeteld (alleen stonden ze niet in de stats)?

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    negative feedback krijg je ook als je te goed bent, beetje lame maar er zijn mensen die daarvoor gewoon bad feedback geven. Lame!

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Eindelijk :D:D:D:D

General
    Received 40000 total points in ranked matches. (Multiplayer) 120GP

:D:D:D:D:D:D:D

17. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    jaloerst:9Moet mezelf nog dat zien doen hehe.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lekkere achievement RVDV!! ;) Moet vast en zeker veel tijd en liefde in hebben gezeten. :9

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zeker veel tijd en enorm veel lol, ga ook nog wel even door denk tot Halo 3 en COD 4 er zijn :) Gemiddeld had ik denk ik ongeveer 50 punten per potje dus reken maar uit hoeveel potjes het zijn geweest :p En zoals je kunt zien aan de stats speelde ik eigenlijk alleen maar War :D

Hier wat screens van me stats en laatste potje waar ik me General unlockte.

Global leadersboard position

Huidige PersonalStats

Score van me laatste potje waar ik me achievement van General unlockte

20. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ha, gefeliciteerd!

staat wel een stuk mooier he? 26 van de 26 achievements gehaald:p

Deel Deze Pagina