1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    9 tank mantled maar :eek: Je krijg dacht ik 2 punten als je dat doet.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jah maar 9 tanks manteld, ik was in het begin ( de eerste 18000 punten ) altijd medic en daarnaa 99,9 % van de tijd rifleclass, en die kunnen niet mantelen :D heb wel heel veel tanks gesloopt met riflenades :) heerlijke dingen. En als je dan een tank sloopt krijg je ook 2 punten, 1 voor de frag en 1 voor de tank :D Zie vehicels destoyed daar staat hoeveel tanks ik ongeveer heb gesloopt!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  3. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg RVDV,

    aangezien je al general bent, is het jou ook misschien opgevallen wat ik zolang als ik call of duty 3 speel heb gemerkt.
    b.v. in verdun als je achter een halftrack zit en rechts erlangs kijkt, je ziet de vijand, en vuurt maar dan raak je nog de halftrack. zelf wordt je dan overhoop geschoten.
    Een andere situatie; je loopt door de mijn in verdun (het uitgegraven gedeelte zegmaar) en je bent bijna buiten, ziet de vijand, spurt vlug terug naar het midden van de mijngang, thv waar je naar boven of onder kunt, en je volgt de weg naar boven, dan nog wordt je geraakt terwijl de vijand nog buiten staat en compleet uit het zicht is!!!!:mad:
    elke keer als je achter een opstakel tevoorschijn komt en je wordt beschoten, je rent vlug terug achter het obstakel, b.v. een muur, en je blijft verder rennen, dan nog wordt je dodelijk getroffen terwijl je al halverwege de muur bent. wanneer je dan tegen de vlakte ligt zie je pas de vijand de hoek om komen.

    heb je ook zoiets gemerkt.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    deat je wordt geraakt terwijl je denk uit het zicht te zijn heb ik ook heeeeel vaak. Dat heet lag en daar kan je weinig aan doen. Het gebeurd jou maar je tegenstander net zo. Als je het echt vaak hebt dan ligt het probleem van lag waarschijnlijk aan jou kant. Zoniet dan is het een willekeurig iemand in de room waar je mee samenspeeld.

    Dat probleem dat je denk dat je lang een halftrack afschiet maar toch dat ding raakt, dat klopt, de meeste objecten zijn qua hitvlak vierkant dus denk een vierkant om een tracktor of iets anders heen en meestal heb je nog randen en kantjes die je dan raakt. Zo ook met bomen, sommige bomen heel extreeem voorbeerl in poisson daar staat het hitvlak van de boom naast de boom zelf, met gevolg dat je een meter of wat langs de boom tegen een onzichtbare muur loopt te knallen, je ziet zelfs de kogelgaten in de lucht hangen. Helaas komt er geen patch uit die deze problemen verhelpen. Enige wat je kan doen is ze leren te kennen en er vervolgens rekening mee te houden!

    Succes!
     
  5. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een heel vaag probleem:
    sinds een paar weken kan ik niet meer fatsoenlijk online met cod3 omdat (bijna) alle servers waar ik in wil doen het niet (ook die met veel sterren) ik snap niet waarom het ineens niet meer werkt want ik heb het spel sinds de release en verder nooit problemen gehad.
    voor de rest kan ik alle spellen gewoon zonder problemen online spelen
    ik neem aan dat het niet aan het schijfje kan liggen want de SP werkt gewoon prima.

    wie helpt me??:'-(
    BVD
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb je ranked al eens geporbeerd?
     
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het hele online gebeuren werkt gewoon niet met cod3..:'-(
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heeel toevallig andere router?
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wel ja we hebben kort geleden dat internet + bellen genomen van kpn, dus toen kregen we een nieuwe van hun, maar het vreemde is dat live enzo voor de rest wel goed werkt..:confused:
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan hebben te maken met andere instelling, hoe klein dan ook. Misschien verschil in je NAT instellingen. Want zijn bepaalde routers die niet goed werken met cod3 en na wat instellingen goed zetten sommige wel.

    Tjek anders even dit topic op XBOX.NL forums over dit probleem

    http://forums.xbox.com/8050259/ShowPost.aspx
    This WILL fix your connection problems!!
     
  11. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ga me er in verdiepen, heel erg bedankt iig:b:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en al wat meer succes ??
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het bleek dat er nog wat oude apparaten die verbonden waren met de nieuwe router er tussen uit gehaald moesten worden..
    dit kon de monteur niet doen vanwege bepaalde regels dus moest dat nog een tijdje aangesloten zitten.
    maar die oude troep die nog tussen de router enzo zat stoorde dus heel toevallig alleen met cod 3.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ooohh ik word er echt moe van, ben op veteran nu in het bos bij de beruchte mortier. het is me nog maar 1 keer gelukt om bij de mortier te komen, laat staan om voorbij de mortier te komen. heeft iemand een paar tips voor mij hoe ik snel naar die mortier toe kan, wel jammer dat daar geen checkpoint is.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    zoveel mogelijk langs de rand van het level lopen, zodat je niet in je rug kan worden geschoten
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    langs de rand? de linker of d e rechter? ik doe dat stukje meestal vanachter de tank de gasten dood schieten, dan naar die loopgraaf lopen en achter dan steen schuilen, dan wordt ik vaak wel geraakt. vet irritant stuk. iemand heeft ook al gezegd dat je smoke moet gooien , maar ze killen me dan gewoon.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    mah, me probleem is meer dat stuk naar die mortier, die mortier zelf is gewoon een keer schieten met dat ding en dan je geweer pakken en die duitsers killen en dan weer schieten met die mortier etc. dat stuk naar die mortier is echt ronduit kut, je wordt van meerdere richtingen beschoten en t duurt dik 10 minuten voordat ik in die bunker ben steeds.
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik eindelijk 2x bij die mortier gekomen, en probeer ik die duitsers af te schieten gaat er een teammaat voor me staan zodat ik hem per ongeluk schiet. echt kut, ik was er bijna|:-
     
  19. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen wie kan mij helpen...

    Ik speel al tijden op live met allerlei spellen maar call of duty 3 doet het gewoon niet! hij zegt: unable to join other players.

    Ik kan wel call of duty 2 en de beta van 4 spelen etc. Mijn nat staat open!

    Wie weet er raad mee,

    Grt Bart
     
  20. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,

    als je in de lobby bent en wacht op een volgende game, wat betekent het getal tussen je naam en de status indicator dan.
    bij mij staat hij meestal op 6.
     

Deel Deze Pagina