1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Is jouw xbox toevallig recentelijk gerepareerd/omgeruild en heb je extra mappen gedownload voor COD3? Download alle extra's voor COD3 dan nog een keer. Niet eerst wissen, alleen opnieuw downloaden, dan worden de extra mappen e.d. weer aan jouw console en gamertag gekoppeld en zou alles weer moeten werken. Heb hetzelfde probleem gehad. Hoop je hiermee geholpen te hebben.
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kspeelde gisteren weer cod3, dat spel is echt dood sinds release van de beta en sinds halo3 uit is! en er spelen helemaal geen lui meer die een skilled zijn
     
  3. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    is het serieus dood? ik kan het niet meer zien, want een week geleden, toen ik me cod3 cd in me hoesje wilde drukken, brak de cd,,,, ik drukte blijkbaar te hard. kushoesje. altijd moest ik al vEt hard drukken.

    maar wel raar dat niemand t meer speelt. ik vind het nog steeds de beste ww2 game die er op t moment is, zeker de multiplayer. moa: airborne is bijvoorbeeld echt een grap. echt geen next-gen spel. het is bijvoorbeeld zeer goed te zien dat die mongolen die t spel gemaakt hebben het op alle punten idioot erg hebben afgeraffeld.
     
  4. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde het vandaag weer ff en toch binnen 2 minuten met 20 man in war hoor \o/ :)
     
  5. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze vraag al een tijdje terug gesteld maar weet iemand al een antwoord op;
    als je in de lobby van call of duty 3 bent en wacht op een volgende game, wat het getal betekent tussen je naam en de status indicator.
    bij mij staat hij meestal op 6.

    thanks
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    dat getal is je true skill. het gemiddelde ligt ongeveer op 12-17. mensen die net nieuw zijn, hebben 10-, en mensen die heel goed zijn hebben 20+.
    maar je true skill zegt niks, het komt tot stand op een heel rare manier, je kill/death verhouding/ aantal headshots etc. true skill zegt niks. iemand met true skill van 2 kan veel beter zijn dan iemand van 25+
     
  7. Remco

    Remco Guest

    en waar kan je zien hoeveel punten je hebt, voor die rangen enzo?
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor punten bedoel je? je kills en deaths? kijk bij op je scoreboard
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die deze game spelen? dit forum lijkt dood. rip
     
  10. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    nu we toch over het scoreboard hebben wat betekent die streppjes je heb dead en kills aar wat zijn die streepjes
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    welke streepjes bedoel je?
     
  12. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en kan gewoon niet meer wachten op deel 4, gruwelijk wordt dat.
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker, maar hoop ook dat mensen cod 3 nog wel blijven spelen, online nog steeds de beste ww2 game. ik moet nog die 40.000 online points. kzit nu op 12.000 ongeveer. de achievements van cod3 zuigen, het duurt jaren om 40000 punten te halen. gelukkig heeft cod 4 dat niet!
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    die 40000 is beter dan speel je teminste voor iets
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wel, maar heb geen zin om zo lang te spelen voor die achievement. dat zou echt niet gezond zijn
     
  16. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 zal wel blijven gespeeld worden hoor, alleen al omdat het daar nog vooral op Duitsers en echte wereldoorlog gericht is, CoD 4 vooral naar het Midden-Oosten gericht.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, maar ben natuurlijk wel erg benieuwd naar deel 4, ook al blijf ik cod 3 spelen. helaas heb ik de beta niet gespeeld
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Die bedoel ik..:9
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    40000 is echt wel te doen, potje kun je als je veel oefend gem 50 a 60 punten halen gametype WAR dan wel. Ik blijf het iig nog wel spelen denk ik. Tijdje niet meer gedaan, maar begin het wel te missen :)
     
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het ook nog steeds maar ik merk wel dat er steeds minder mensen spelen zit nu 10 min te wachten tot er negen mensen, in zitten die dan natuurlijk allemaal gelijk ready zijn dus dan zit je met negen man te spelen.
    wat lang niet zo leuk is als met 20 bijvoorbeeld :D
     

Deel Deze Pagina