1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    heb nog steeds binnen 10sec 10mensen in de room...
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond deze cod echt een flop.
    Geef mij maar cod 2. of cod4.
    IW ftw!
     
  3. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst speelde ik ook vaak met meer dan 16 mensen in een game, maar nadat ik die 10 nieuwe mappen gedownload had, zaten er maar ongeveer 8-10 mensen in een game. ik denk niet dat iedereen die nieuwe mappen heeft.
     
  4. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het soms nog eens om wat achievements te halen. Vermits ik geen Live heb is er niet zo veel meer aan na het offline verhaal. Maar in de volgende zomervakantie ga ik wel voor een jaartje Live en dan haal ik hem nog wel eens vantussen de rest. Net als de 4 en games als Pes :)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren ook eindelijk COD3 en vind de multiplayer echt top, met die klassen vind ik echt veel leuker. Ook die massale gevechten zijn top, met tanks en alles. :+
    Net als Return to Castle Wolfenstein. _O_
    Maar kan het kloppen dat ranked matches erg rustig zijn? Heb tot nu toe vooral player matches gedaan, die waren wat voller.
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt maar je moet gewoon quick match doen heb je meestal wel binne 8 min een volle match \o/
     
  7. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel deze game ook nog best wel vaak. ranked match dan. ik moet nog die 40.000 punten:cool: cod4 is bij mij alweer gaan vervelen na hem een paar weken intensief te hebben gespeeld
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die 2000 achievement gehad :p dus duurt nog wel ff tot de 40000 achievement :cool:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speelde altijd Player Matches en dan dat level met die dam, capture the flag. Was echt vet! Ik rijdend in dat auto en dan 2 gasten bij me naar de flag! Perfect!

    Jammer dat ik hem kwijt ben geraakt ;(
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien hoeveel punten je hebt?
    En wat is dat getal achter je naam als je wacht tot een match begint?
    Heb vanmiddag weer wat gespeeld, heb de medic achievement gehaald, ben ook heel vaak medic. :)
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb hem ook 2 weken ofzo, maar nog niet echt tijd gehad om te spelen. Druk bezig met Assassins Creed :+.
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 12000 punten maar heb het spel een paar maaanden niet gespeeld vanwege andere toptitels. maar ranked match war spelen in dat gratis bonus level of eder dam of dat kasteel is echt te vet!!
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn helaas wel vaak dezelfde maps, ook is ranked (ook bij quick match) vaak te rustig. 12 tegen 12 is het leukst natuurlijk, gaan je punten ook het snelst :)

    Singleplayer ook wat meer gedaan, is ook weer top als vanouds. :thumbs: Net een film af en toe waarin je speelt. _O_
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer wat meer gedaan (online ook) en vond deel 2 toch beter.
    De missies lopen teveel door elkaar en langs elkaar, je hebt niet echt een idee waar je mee bezig bent.
    En die charges plaatsen of melee momenten zijn heel irritant. :mad: Als ik snel op knopjes wil drukken, haal ik wel een party game.

    Maar verder wel een goed spel, speelt weer lekker als vanouds en weer veel actie. Jammer van de warrige verhaallijnen en knoppenrammen. =(
    Online vind ik wel top, veel beter dan deel 2. :thumbs: En dat doe je toch langer. :)

    13 van 26 achievements alweer, 340 puntjes
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik had COD 3 kunnen spelen. Waren het niet dat ik genaait ben door de member "Choc" die mij vertelde dat zijn COD maar een paar lichte krassen had i.p.v. de 3000 die ik er op kan vinden. Hij kan de hele game niet lezen...huppa, weer 16,50 door de goot gespoeld.
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja,, zulke trieste mensen zullen blijven bestaan :'-(
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook nog steeds cod 3 wo2 blijft leuk vind ik
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Chaos, die spelletjes tussendoor vind ik juist geweldig. Het is eens wat anders dan normaal en ze zijn erg gaaf uitgewerkt.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zet hem dan in je signature, dan weet iedereen dat je beter niet met hem kunt dealen. Ontopic; Ik heb eigenlijk wel weer zin om deze game uit te spelen. Had hem destijds in mijn bezit maar verkocht ivm geldnood. Was volgens mij voorbij die missie v/d Polen. Die missie waarmee je met die tanks moet rijden dacht ik.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die online regelmatig opeens geen geluid meer horen? Heb het nu steeds vaker, zwaar irritant. :mad:

    Edit: alweer uitgespeeld, na 10 dagen. (niet elke dag gespeeld) 550/1000 en meer zal het ook niet worden (veteran heb ik geen zin in en die online achievements duren jaren ;)). Wel leuk spel, de mp is beter dan COD2, de sp niet 7/10. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007

Deel Deze Pagina