1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat heb ik nog nooit gehad
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik moet alleen nog de 2 online points achievements, uitspelen op veteran heb ik na zo'n 3 maanden gehaald:p

    me trueskill is 22

    vandaag kom ik met ranked in geen 1 lobby, na 10 minuten wachten flipt ie em of loopt ie gwoon vast...

    is er iemand die het nog speelt en het probleem ook heeft??:p
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik heb CoD3 ook sinds een tijdje, maar is het nog een beetje druk online? Heb alle offline achievements (behalve de Veteran Campaign, respect als je die haalt :eek:), maar ik moet nog een jaartje Gold kopen. Is CoD3 dan nog geschikt om online te gamen?
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hem tot nu toe het meest online gespeeld en ik heb games als gears of war, pes 6, rainbow six vegas en halo 3 dus dat zit wel goed;)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is er nou iemand die ook geen mensen tegenkomt op ranked?? erg vaag eergister speelde ik het gewoon nog online ranked maar nu kan ik wel player match maar niet ranked...
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je eens aan COD 4 gaan denken?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Mja, maar ik vind het WOII thema nog steeds toffer dan het CoD4 thema, en CoD4 speel ik al veel op de PC. En ik moet nog wat CoD3 achievements ;). Maar misschien moet ik toch maar de 360 versie van CoD4 kopen..
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    die cod3 achievements zuigen. wrm hadden ze die achieves niet tot 10.000 punten kunnen doen ipv de 40.000 waar je een no-lifer voor moet zijn wil je ze halen.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zie nu op de startpost een link naar een oplossing heeft met de NAT te maken, maar ik begrijp er geen hout van:+

    @ Jasper Xbox, waarom post je dan in het cod 3 topic?...
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Die was ik dan ook niet van te plan te halen, lukt niet meer.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd, nu is het bijna onmogelijk meer dan 800/1000 te halen. En die veteran heb ik ook geen zin in, dan zit ik nog maar op 700/1000.
    Mijne doet ook altijd irritant online: kan niet joinen of heb geen geluid. Soms stopt hij niet met laden als ik moet respawnen. Haalt de pret er wel goed uit. |:-
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ach no life slaat nergens op? achievements zijn te halen. Als je maar tijd instopt. Ik heb ook 1000/1000 maar zo moeilijk was dat niet. Je haalt makkelijk 60 punten per potje gemiddeld als je tijdje bezig bent. Potje duurt 20 min dus dat wil zeggen 180 punten per uur.

    En als je het een tijdje speelt kom je er vanzelf!

    ow en duco3101 als het een no-lifer achievement is waarom maak je je dan zo druk dat je hem niet kan halen? Sommige mensen spelen 1 game dedicated en andere om de 2 weken een andere game. Dus die domme opmerkingen over nolife slaat nergens op!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het makkelijk wil kan je altijd nog King Kong ofzo spelen hé :+
    En btw COD's moet je uitspelen op Veteran anders is er niets aan :cool:
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong was leuk om te doen, de SP van COD3 niet. ;) COD2 heb ik wel op veteran gehaald, maar leuk was anders.
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja smaken verschillen hé :)
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik dat ik gelijk heb over die achievement;) ik heb hele periode alleen maar cod3 gespeeld en toen zat ik nog maar op 11000:)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik ga er geen eens aan beginnen, het lijkt mij echt onmogelijk om het op Veteran uit te spelen, vooral die ene Poolse missie.. CoD4 is veel makkelijker op Veteran.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bedoelt die missie waarin je meteen in een tank moet stappen? En dat er dan meerdere tanks op je afkomen? Zoja; daar wíl ik geneens aan beginnen.
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, zelf zit ik nog steeds vast in het bos bij die mortier. dat is hoofdstuk 8
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Doorzetten gewoon, als iedereen meteen die achievements heeft is de fun erook vanaf.
    En die level is de moeilijkste in het spel "persoonlijke mening" de rest is zeker te doen.
    Succes :thumbs:
     

Deel Deze Pagina