1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind dat ene stukje in het bos met die mortier ook het lastigste in het hele spel. Dat tank level is best wel makkelijk vind ik dan.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd cod3 veteran is hard werken en een stukje geluk.

    cod 4 is een lachertje op veteran, eigenlijk triest makkelijk. Vloog er doorheen behalve no shooting in the warroom, waar je binnen een x aantal minuten die code moet invoeren, was wat pittiger.

    Daarom is de cod3 en cod2 veteran achievements zo geil :) tering veel voldoening als je hem hebt! :) succes met Veteran en General heren. Geloof me er is een weg naar 1000/1000 ;)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik denk dat General halen erg lastig wordt, het is nogal rustig online. Of dat moet komen door de drukte op Live.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat is het moeilijkste stukje van het hele spel, ik heb daar zo'n 50 pogingen en 4 maanden aangezeten.

    ik heb hem wel uitgespeeld op veteran:D
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het punt is dat ik niet echt aan het schieten met die mortier toe kom, wanneer ik er ben komen er heel veel duitsers op je af stormen zodat je die mortier niet kan gebruiken en dekking moet zoeken
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de gamenacht die rumast ik en joostio vannacht hadden gedaan gingen we cod2 online doen.
    Er speelden zelfs nog mensen online.
    De graphics waren om van te huilen. De besturing was even wennen maar na een tijdje lukte het al aardig en kon je leuke potjes spelen. Je zat ook meteen goed in een battle en het speelt fantastisch. Een geweldige game om nog te doen
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je "eenmaal" aan die mortier komt moet je eerst de eerste wave duitsers afknallen en dan pas beginnen knallen met die mortier.
    Na er een paar afgeschoten te hebben bovenstaande heralen en hopen dat je de barrage raakt. Volgens mij moet je 3 verschillende punten raken erin.
    Succes :)
     
  8. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een supergame online!

    Ik heb gisteren BRAVO map pack gedownload maar niemand speelt gelijk die maps, dus voel ik mij eigenlijk wel bedrogen (was 800MS points). Misschien is dit door de tijdelijke kalmte op live? (recent veel live-problemen) Zijn er nog mensen die de mappacks hebben? Worden die gespeeld in ranked matches?
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    "vroeger" speelde je ranked bijna altijd iets uit de nieuwe mappacks. Tegenwoordig geen idee. Maar denk dat het niet is veranderd!

    En van horen zeggen is cod3 nog steeds groot online!
     
  10. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot online? :eek: Ik zat eerst te denken om GoW te kopen, maar ga misschien eerst dan Call of duty 3 halen, wel als het nog online veel gespeeld wordt :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Nou, in Ranked kom je niemand meer tegen hoor.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet ook geen ranked matches doen maar ik heb laatst nog lekker player matches gedaan. Echt tof om weer eens te doen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toen ik de game nog had speelde ik ook altijd Player Matches. Capture The Flag op Eder Dam was de bom! En dan vooral met voertuigen :thumbs:
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    WAR ranked was pas de bom :D knetter juh wat heb ik dat veel gedaan :D mooi was die tijd .. . . . . lalala lalala lala .... er verschijnt een glimlach op me gezicht...

    Straks toch effe spelen voor de lol :D, meeen wat een game!!!
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt he. ik kwam jou daar echt vaak tegen. ranked match war. wat een spel! maar ranked wordt toch nog wel actief gespeeld???
     
  16. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ht spel 60 of 50hz?
     
  17. Peetvs

    Peetvs Piet piraat

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook veel problemen met COD 3 ONLINE
    ik vind het erg irritant dat je telkens weer uit het spel wordt gezet
    en ik heb ook erg vaak dat mijn hele Xbox vast loopt en dat is alleen
    bij dat spel iemand anders het zelfde probleem ??
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Hoe bedoel je superkick:9
    De servers zijn gewoon verrot, en niet echt drukbezet.. dus gewoon lekker cod4 of frontlines:fof spelen..:thumbs:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik heb ook echt zin om CoD3 online te gaan spelen, ik vind het alleen jammer dat het zo rustig is. Pas nog wel wat CoD2 online gedaan, dat wordt gewoon nog gespeeld! Fantastisch.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, we kunnen iets organiseren. Een soort van Reünie :)
     

Deel Deze Pagina