1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Remco

    Remco Guest

    Ja maar dan vind ik CoD2 toch meer geschikt ervoor eigenlijk, weet niet waarom..
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat? CoD 3 is beter qua multiplayer :)
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Ja maar CoD2 heeft toch meer nostalgie voor mij..
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer eens goed begonnen met Call of Duty 3 (MP) Is wel leuk, er spelen best wel veel mensen ten opzichte van bijvoorbeeld andere spellen die rond hetzelfde tijd uitgekomen zijn. Het is wel leuk, al ben ik Call of Duty 4 gewoon gewend: Het blijft een geweldige game, zeker online
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Na Call of Duty 2 voor de X360 kwam COD 3, hij zou van een andere developer zijn en hij zou een stuk slechter zijn dan COD 2. Dit omdat er voertuigen in zitten en omdat het gewoon tegen valt.

    Ik heb hem een paar dagen geleden gekocht en ik moet zeggen dat ik Call of Duty 3 geenzins vind tegenvallen. In tegendeel, ik vind hem juist leuker dan COD 2 en ik vind dat het plezier dat ik heb met de singleplayer in de buurt komt van COD 4.

    Dit komt vooral omdat ik het heerlijk vind om niet alleen veel in de natuur te zitten maar ook van afwisseling houd. Dit komt er doordat je af en toe ook in tanks of humvees rond rijd maar ook weer niet overdreven vaak. Call of Duty 3 lijkt net wat luchtiger dan COD 2 verder ziet het er op het grafische vlak ontzettend leuk uit. Een graslandschap, een stad waarbij je van alles ziet maar ook een ontzettend mooi bos. Alles is van de partij.

    De online mode van COD 3 is bij lange na niet zo goed als die van COD 4, maar het singpleplayer avontuur is hartstikke leuk. Verder kan je dit spel al voor 30 euro uit de budget bak vissen dus what ya waiting for.

    Call of Duty 3 is oké olé olé
     
  6. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoofddorp:thumbs:
    Add me maar, gaan we x spelen:)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Wow, Call of Duty 2 was echt in alle opzichten beter als Call of Duty 3, zowel de singleplayer van CoD2 als de multiplauer waren fantastisch. CoD3 was inderdaad leuk afwisselend, vooral de Poolse missies vond ik sterk gedaan, net zoals de allereerste in de kerk!
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    @Xboxninja, wat is jouw gamertag, de mijne is MetalSonicNL
    @Tyrant: Tja de MP van COD 2 is mss beter maar de SP van COD 2 kan naar mijn mening bij lange na niet tippen aan die van COD 3 ;) vooral ook door de schitterende bos levels enzo!
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De Single Player in Call of Duty 2 was inderdaad beter, maar de Multiplayer kan echt niet tippen aan Call of Duty 3.

    CoD 3 heeft nog steeds online spelers (In de 200-300 per dag :) )
    Waar Call of Duty 2 misschien enkel een paar spelers heeft (Denk aan Reunies)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb eigenlijk weer eens zin in een WOII shooter.
    Welke raden jullie me dan aan; CoD3, MoH: Airborne of Hour of Victory (:emo:)

    Een gamepje om de periode tot de echte toppers te overbruggen. :)

    edit en oeps; '[Centraal] Welk spel moet ik kopen?' was denk ik een betere thread voor deze vraag geweest. Ach ja..
     
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    grafisch denk ik moh airborne maar voor de campaign en online kan je beter cod3 kopen :9
     
  12. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan voor 20€ Turning Point: Fall Of Liberty kopen, mss geen echte topper maar voor die prijs....
    http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=175450
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN Hour Of Victory kopen, dat sowieso. Het is een baggergame! Officieel gereviewd en cijfers als 4en en 5en gekregen.

    Call of Duty 3 heb ik zelf en het is een topgame :thumbs: Online spelen er net veel mensen en de Single Player is ook wel goed :)

    MoH Airborne is een goeie Single Player game voor zover ik weet, maar de Multiplayer is slechter dan die van CoD 3.

    Anyway, ik zou gaan voor CoD 3. Een spel waar je geen spijt van krijgt :)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja van die 3 zeker COD3 kiezen. En Turning Point: Fall of Liberty is net zo'n baggergame als Hour of Victory.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan wordt het CoD3. :)
    Bedankt voor de snelle reacties. ;)

    (Turning Point is btw ook niet echt WOII, maar meer alternatieve geschiedenis, vandaar dat ik die ook niet opnoemde in het lijstje met mogelijke keuzes)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    CoD3 is inderdaad by far de beste keuze. Maar als je nog goede WOII shooters zoekt, binnenkort komen er weer 2 supergames bij! (Brothers in Arms en Call of Duty 5 :D:D)
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD, en ik kijk nu vooral uit naar COD 5.. Treyjarch ( ofzoiets) maakt heerlijke COD games \o/\o/\o/\o/

    Edit: Net COD 3 uitgespeeld. Mooi SP avontuur!
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    cod 3 heerste op alle vlakken (ja ik vond dat persoonlijk ook in mp) dus treyarch met de cod 4 engine, komt helemaal goed!!
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Zegt degene die hem op 1000/1000 heeft

    _O_ RVDV _O_
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lol mjah opzich is dat niet zo heel erg moeilijk. Ik speelde in de cod3 tijd niet veel meer dan die game, dus jah dan heb je veel tijd voor 1 game en kan je flink punten scoren. 60 a 80 per game gemiddeld in de mode WAR dan gaat het opzich hard!

    Hopelijk komen dit soort achievements terug in cod 5 :D. Medic Shotgun FTW / M1 & KAR FTW!!!! :p
     

Deel Deze Pagina