1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Als je het een beetje beheerst kun je met gemak 60 - 80 punten krijgen.

    Ik sta nu in de top 100 van de ''Light Assault'' wapens van heel CoD 3 :+
    Ik ben 300 plekken gestegen in 3 weken tijd :+ En nee, ik heb wel geslapen 8)
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey guys, ik heb met CoD 3 800 GP en ook de almachtige Grizzled Veteran achievement maar ik wil 1000/1000 halen, hiervoor moet ik eerst brigadier worden en dan General.

    Nu is er een zalige glitch waarmee je 100 punten in het potje kan halen, namelijk dat je met capture the flag samenwerkt met de tegenstander, door de vlag te pakken en dan weer te laten returnen, op die manier krijgen jij en de tegenstander steeds 2 punten.

    Aangezien bijna niemand cod 3 meer speelt is het goed mogelijk dat we met z'n 8-en dat trucje doen, zodat iedereen de points achievements kan halen:)

    Vind iemand dat een goed idee?

    zeg het ff hier en wanneer we 6 mensen hebben gaan we de gok wagen (2 buitenlanders proberen te overtuigen en anders killen)
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0

    Points match bedoel je? Dit is echt super moeilijk te doen in CoD 3. Namelijk: Je kunt niet zelf mensen inviten voor een ranked match.

    Heel lastig, hoor ;)
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah daarom wil ik het nu aangezien er nog maar weinig mensen cod 3 spelen:)
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt ook weer mee. Ik ben van 300e plaats naar 100e plaats gegaan in de Leaderboards (Light Assault), een paar weken geleden. Dat gaat niet als er weinig mensen spelen, aangezien er per match 8 spelers nodig zijn. En dat zijn een hoop matches geweest in 2 weken :)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    noob ga toch met je barbies spelen, met deze instelling ben je niet eens General waardig! |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, beter had ik het niet kunnen zeggen :thumbs:
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand tips voor het aller laatste stuk in chambois? ik moet daar eerst van die armored trucks en daarna tanks kapot knallen met die bazooka, maar er liggen maar 8 kogels ofzo
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Schieten met de automatische gemonteerde rocket launchers :)

    Daar is het namelijk voor gemaakt ;)
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook die flak canon gebruiken voor die missie ( neem aan dat je dat bedoelt steel dogg :9 ).. alleen wordt ie vrij gauw aan vellen geschoten.

    Heb m afgelopen weekend uitgespeeld en vond het wel een toffe game voor tussendoor! geef m een 7.5 .. en geen 8 omdat de AI soms wat crappy was en het wel erg scripted was. Je had echt vrij weinig vrijheid in de missies.
     
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij snel ik ben er nog niet eens opgeklommen of ik ben alweer dood, heeft er niemand een goede tip, want er liggen niet eens genoeg losse rocket launcher kogels om al die voertuigen te slopen

    Edit// eindelijk gehaald, wat denk je krijg ik die grizzled veteran achievement niet... heeft dat iemand hier ook gehad?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de campaign misschien niet in de juiste volgorde gedaan? je moet gewoon bij 1 beginnen. als je missie-select doet, krijg je geen achievement
     
  13. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel het is de eerste keer dat ik hem speelde, dus ik ben gewoon steeds verder gegaan waar ik was gebleven, die won the war achievement heb ik wel gekregen. Maar nou je het zegt een paar missies terug was ik halverwege alleen toen had mijn broertje zitten spelen dus moest ik wel op chapter select doen, telt dat dan al niet meer mee voor die achievement?
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit er aan te denken om dit spel toch een keer te kopen.
    Aangezien ik bij elk spel graag alle achievements wil halen heb ik een paar vragen:

    - Hoelang duurt het om General te worden? Is het net zoiets als prestige 10 in Cod 4 bijvoorbeeld of toch korter?
    - Zijn alle achievements (nog) haalbaar
    - Is er online uberhaubt nog wel iets te doen?
    - Is het sowieso de moeite waard om dit spel te kopen?
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    2 maanden geleden werd het nog aardig veel online gespeeld.
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    ik kan je wel vertellen dat je geen general meer zult worden...daarvoor wordt het te weinig gespeeld, en daarnaast duurt het denk ik nog wel langer dan prestige 10 worden ook al ben je goed
    ik schat dat je nog wel 800 achievement-points kunt halen, dan heb je de hoogste 2 ranks online niet gehaald

    ohja en ik vind het hem persoonlijk wel waard om te halen...singleplayer is wel leuk, maar online is vet gaaf
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Nou, ik denk dat prestige 10 langer duurt dan General in CoD3. Maar het wordt inderdaad te weinig gespeeld om 1000 punten te halen.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke dan laat ik hem maar mooi liggen. Bedankt voor de reactie iig! Wel erg lang als het meer als prestige 10 is. In Cod 4 is prestige 10 goed te doen als je vaak speelt. Mja als je zo laat begint is het denk ik vrijwel onmogelijk.
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb je gelijk in...ligt er natuurlijk ook aan welke gametype je speelt net als met cod4, maar general is idd niet haalbaar
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Wel kut voor je dat je obsessie voor achievements je keuzes voor games beïnvloed, CoD3 is echt een topspel! Ben blij dat ik dat niet heb. :x
     

Deel Deze Pagina