1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja gewoon kopen deze game! Ik vond het ook een topspel. Veteran is wel erg moeilijk (moeilijker dan COD4), maar als je er dan eindelijk mee klaar bent, die sfeer en alles was gewoon echt geweldig.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Toen ik CoD 3 nog had (Maandje of 2 geleden) speelde ik het alleen maar. En niet zo zeer om de achievements, want het was gewoon een topgame!

    En General kun je sowieso niet worden meer (tenzij je boost, maar dat duurt echt eeuwen, geloof me)

    En online word het gewoon nog gespeeld door een handjevol fanatieke CoD fans ( :+ ), dus zeker halen als je van CoD houdt! :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je was sowieso al een heel poos bezig voor General. RVDV had hem hier van dit forum, en dat was ook de enige dacht ik.

    Spel is briljant, alleen hou ik niet van voertuigen in een schietgame. CoD 2 en 4 setting is maar meer besteed.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is het eigenlijk best wel te bereiken met boosting, maar het MP Systeem voor Ranked Matches is gewoon bagger in CoD 3, en dat is het probleem, want anders kon je gewoon met je vrienden de hele tijd punten boosten, maargoed.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    boosten, pff tamme gasten :mad:
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook alleen maar dat het evt. daarmee mogelijk is, want ik vind het zelf ook zielig :{
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ah oke :D niets gezegd dan ;)
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, ik heb geen CoD 3 meer :+
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal een kick, maar ik heb een vaag probleem met dit spel.

    Ik wil een potje COD3 spelen, maar hij wil de maps niet laden. Zodra een map geladen wordt, krijg ik nog geen halve seconde het laadscherm en dan knalt hij me terug naar het start menu. Ik dacht eerst dat het misschien aan de dvd zelf lag. Ik heb er wat tandpasta op gesmeerd omdat de dvd aardig wat krassen heeft, maar dat bleek nutteloos, want daar ligt het niet aan.

    De maps laden namelijk alleen niet wanneer er een account is ingelogd, we kunnen namelijk wel gewoon offline splitscreen spelen wanneer er geen enkele account is ingelogd (maarja daar is weinig aan..), maar zodra ik met mijn goldaccount inlog kan ik geen enkele map meer laden, ook niet in de splitscreen en systemlink mode.

    Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? Bij andere games heb ik er geen last van..

    Het spel heeft het verders altijd normaal gedaan
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Jongens, om het maar nog een dikke kick te geven in z'n kont :D. Ik wil hem eigenlijk op zich wel halen voor op de PS3. Mijn grote vraag is: zit er een goede multiplayer in en wat zijn dan de leuke extra's?
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de MP geweldig. Er is veel variatie in de maps. Sommige komen uit eerdere COD en zijn hier en daar verbeterd. Ik vraag me alleen af of het nog vaak gespeeld wordt op de ps3/xbox360.
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Word niet veel meer gespeeld denk ik. Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik ga er wel vanuit. Vorig jaar toen ik de game nog had was het al weinig gespeeld, dan moet er nu niet veel zijn overgebleven. En dan moet je je bedenken dat er nu al 2 nieuwe delen zijn., en er een 3e aankomt..

    Beter niet kopen nu dus. :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou er voor de MP niet meer aan beginnen, niet alleen omdat het nog erg weinig gespeeld wordt maar ook omdat het gewoon kwalitatief minder is dan deel 4 en 5 (en hoogstwaarschijnlijk MW2 die al binnen 2 maanden in de winkel ligt)
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin om online te spelen met mij?:+
    Heb deeltje 4 niet en deel 5 verkocht..
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    MP van CoD3 was dikke crap. Bijna iedereen ging destijds terug naar CoD2 of stapte over naar GoW. Kan me niet voorstellen dat veel mensen dit nog spelen.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik speel het ook niet meer , maar ik heb echt genoten van COD3 mp toen der tijd. GVD heerlijk tijd was dat!
     

Deel Deze Pagina