1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yeszz, ik heb alle Single player achievements erop zitten! Behalve de game op Veteran uitspelen.



    En hoe moet je deze halen?!?!?!

    [​IMG]
    Purple Heart 5G
    For perserverence despite grevious injuries.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij 20 keer dood gaan in een checkpoint.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    yep 15-20 keer dood gaan op hetzelfde checkpoint
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nog 30pts dan heb ik 2000punten @ multiplayer :) en dan de achievement:

    21. Captain
    Receive 2000 total points in ranked matches. (Multiplayer)

    Vind het nog steeds een tof spel online
     
  5. Samael BS

    Samael BS Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit een bug van het spel is en niet aan mijn xbox ligt.

    Het gebeurd vaak bij mij als ik iemand wil joinen dat me xbox dan vastloopt. Er staat dan alleen nog maar searching en verder doettie dan nix meer. Hebben meer mensen hier last van?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    uhm nee nog niet meegemaakt, maar ik join ook niet zo vaak mensen, doe altijd gewoon ranked game zoeken
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wilde eerst de sp van deze game uitspelen, maar ben het onderhand aardig zat. Wat een slechte game, niet te filmen. Alles is zo scripted als de neten, zowel je kameraden als de duitsers gedragen zich meer dan eens als complete mongolen, de interactie met de omgeving is ergens richting 0, ai is dus ook totaal niet aanwezig, respawnen tot het oneindige is ook erg populair en maar al te vaak weten de duitsers je direct te vinden met hun kogels alhoewel je bijvoorbeeld net helemaal om bent gelopen en net je kop laat zien......

    echt huilen met de pet op in deze game.

    Is de mp een beetje op te pakken qua moeilijkheid? Want ik heb 1x random een potje mp gedaan en snapte er weinig van eerlijk gezegd. En is de game leuk met complete strangers of moet je echt met kameraden spelen om het leuk te vinden?
     
  8. Acid Bath

    Acid Bath Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    De single player vond ik ook een beetje suf, na een tijdje geloofde ik het wel. Maar de multi player van Call of duty 3 is geweldig!!! :thumbs: _O_ Naar mijn mening verreweg het coolste spel voor xbox live. Online speel meestal capture the flag en dan het liefst met zo veel mogelijk mensen tegelijk. (24 persaonen is maximaal) "War" en "single flag" vind ik ook cool.
    Coole wapens, coole voertuigen, coole levels. Het is een perfect spel voor online!
    Het ziet er niet zo cool uit als Gears of War, maar online maakt Call of Duty 3 gehakt van Gears.
     
  9. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor het einde van het level "The Forest" als je op Veteran speelt? Ik ga altijd dood bij het stukje waar je met de mortier moet gaan schieten. Komt er ineens een half leger Duitsers terwijl ik die blokkade kapot probeer te schieten..
     
  10. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst zoveel mogelijk mortieren proberen te schieten, zodra de enemies komen even met 'X' achter de mortier vandaan kruipen en de enemies afmaken. Als je dat gedaan hebt kun je weer mortieren afvuren.

    Ik ben ook meerdere malen bij dit stukje dood gegaan op Veteran, het is vrij lastig..
     
  11. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelende is dat je dan zo'n lang lastig stuk weer overnieuw moet doen (weg oversteken, door dat stuk bos waar de Duitsres jou wel kunnen zien maar jij hen niet) en dat bunkertje door..

    Bedankt voor de tip zal het maar nog eens proberen binnenkort (heb het al 3x geprobeerd ofzo maar elke keer stop ik daarna wegens frustraties :p).
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ precies mijn woorden.. ik wilde eigenlijk ook de sp eerst gaan uitspelen maar vind het echt jammer zo slecht :confused: miss binnenkort mp eens proberen aangezien in gow online ondertussen ook wel eens gezien heb
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, ben begonnen met CoD3 op 'hard' en dat is nog best een lastig niveau om aan de besturing en gameplay te wennen dus werd behoorlijk boring. Maar even opzij geschoven en aan de multiplayer begonnen...

    MAAR, ik kom amper een server op!! :'-( Bij elke server staat er: 'Could not connect to all the players', of: 'Could not connect to the host' :confused: Ook bij connection van 5 sterren...

    Ik heb één spelletje kunnen spelen van de 30 servers die ik geprobeerd heb op te komen. Vond het wel ontiegelijk vet maar what the fuck, op deze manier kan ik nooit spelen! I'm pissed off :x
     
  14. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Speel dan meteen op Veteran, en kijk dan wat je ervan bakt ;).
    Is veel leuker op Veteran dan op de gewone modes.
    (mijn persoonlijke mening offcourse) :thumbs:

    PS: En van het constant re-spawnen van duitsers komt gewoon omdat jullie
    niet vooruit gaan of niet ver genoeg.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan wordt het alleen maar irritanter! Als je door het veld heen rent merk je tenminste al dat gescripte niet zo op en al die omgevingbugs....
     
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit problemen mee gehad ...
     
  17. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    getroffen ondanks een dekkingsmuurtje

    hoi,

    wanneer ik in call of duty 3 multiplayer b.v. achter een muur vandaag kom en ik zie de vijand, spring snel weer terug achter de muur en zie dus de vijand niet meer, dan wordt ik nog getroffen. dit terwijl ik helemaal achter de muur sta.
    Ook komt het voor dat je de vijand op korte afstand in het vizier hebt en je leegt een compleet magazijn op hem , je ziet het bloed ervanaf spatten, dan nog blijft hij staan en kan dan terugvuren.
    Ander voorbeeld is als je tegenover elkaar komt te staan en je vuurt als eerste, je ziet geen mondingsvuur van de vijand, dan nog wordt je getroffen. heeft iemand hier ook last van?
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    das lag, is je internet connectie snel genoeg?
     
  19. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de verbinding met speedtest getest en die geeft 158 KByte/sec download en 25 KByte/sec upload.
    Is dit voldoende voor de xbox?
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Is wel erg traag hoor, maar zou volgens mij wel snel genoeg moeten zijn..
     

Deel Deze Pagina