1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    echt nog nergens last van gehad in SP, heb het spel 5 x doorgespeeld, 3 keer op normal en 2 x op veteran, maar in SP nog geen 1 bug tegen gekomen :b: dus weet niet wat jij allemaal doet :D. Ow en MP daar heb ik wel eens last gehad van wat bugjes.
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    naja..ik vond het in de SP ook best irritant dat de nazi's steeds spawnen.

    tuurlijk, je moet gewoon hard door rennen, maar als er net een zo'n klojo achter een muurtje staat en jij krijgt hetm net niet neer....stroomt het meteen weer vol met respawnende (leuk woord) vijanden.

    het feit dat het scripted is , vind ik minder boeiend. Het is nu eenmaal een filmisch spel, dan heb je dat al snel.

    online vind ik CoD3 echt geweldig!

    [edit] oh en wat betreft bugs in SP....ik heb wel eens gehad dat ik, wanneer ik prone ging, ik over de grond ging zweven en gewoon doodleuk neerplofte voor een MG42:) tada...*dood*. das behoorlijk irritant,non?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging vandaag in ranked match voor de archievment doc

    ik had 21 revives en kreeg de archievment niet
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zou wel iemand van je eigen team hebben neergeschoten.
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ow niet dat ikw eet maar k zal het nog een keer proberen dankje
     
  6. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook cod 3 toernoois?? en weet iemand hoe ik me dan kan aanmelden als dat zo is ?
     
  7. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope niet echt maar op gb staan wel een hoop clans die het spelen, qG is nu de beste cod3 clan in NL en bijna de beste in EU, miss komt er binnenkort wel een toernooi, wie weet miss wel door ons qG geregeld.
     
  8. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    ok, bedankt:thumbs:
     
  9. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat je met de xbox 360 ook de download en upload kunt testen.
    Weet iemand hoe je dit moet doen?
     
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey ik heb een vraagje..
    Is dit spel me 60 euro wel waard??
    Ik heb zow gevoel dat ik hem uitspeeld en hem gelijk in de kast zet..
    heb namelijk geen live..:eek:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het spel bevat 12 aardig grote missies met een beste variatie in de levels en gameplay.
    Als je geen live hebt, gaat hij denk ik na het uitspelen van de SP de kast in. Maar je kan altijd nog op een moeilijkere moeilijkheidsgraad spelen (er zijn er in totaal 4), of gewoon een leuk level selecteren.
    Als je geen live hebt is hij denk ik niet €60 waard.
    En ik raad je eens aan om hier op X-bazar te kijken, daar zullen vast wel een hoop aanbiedingen zijn van rond de €35!! :)
     
  12. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu zo'n 2 dagen online ranked matches en haal gemiddeld denk ik een punt of 10-15. maar hoe verhoog ik mijn true skill ik begrijp dat ik wel wat meer kills moet gaan maken maar gaat het erom dat je veel kills maakt, kills tegen lui met een hogere true skill of dat je nauwelijks dood gaat, headshots of weet ik veel.

    wie kan het uitleggen

    gr, Smoby NL
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    veel killen weinig sterven
     
  14. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan die extra maps te kopen, zijn deze de moeite waard en worden ze weleens gespeeld in ranked match omdat lijkt me iedereen deze maps moet 'jebben gekocht om te kunnen spelen
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, in de SP is CoD 3 het meest buggy spel wat ik ben tegengekomen. Een paar voorbeelden:

    • Onzichtbare randen om voortuigen en bomen waardoor je, wanneer je achter een boom of voertuig zit, niemand kunt raken omdat je zogenaamd tegen die boom of voertuig aanschiet. Raar omdat je degene precies in je vizier hebt en zou moeten kunnen raken (en zo zijn er nog wel een paar situaties waarin je degene in je vizier niet kunt raken ook al zit er niets in de weg).
    • Duitsers die uit het niets ineens achter je staan terwijl je net daarvoor erlangs bent gelopen.
    • Duitsers die je kameraden negeren en alleen op jou schieten (ben je bijvoorbeeld net voorbij een moeilijk stuk en zijn je kameraden al vooruit gegaan dus dan denk je, daar zal het wel veilig zijn, niet dus want wanneer je daar heen loopt zitten daar ineens allemaal Duitsers precies naast mijn kameraden, ze hadden elkaar zeker niet gezien of het waren stiekem vriendjes geworden denk ik).
    • Kameraden die ineens als mongolen voor je langs gaan lopen terwijl je net aan het schieten bent met als gevolg dat je hem raakt en dus overnieuw moet beginnen (friendly fire).
    • Ontbrekende instructies (bij The Forrest, het eind bij die mortieren waar gewoon niet verteld wordt dat je dat ding ook nog kunt richten).
    • Duitsers die door muren heen schieten en door rook. Vaak genoeg gehad dat ik een Duitser niet kon raken maar hij mij wel.
    Zo, even een paar frustraties kwijt, ben nu bezig met Veteran en dan zijn die bugs zo erorm irritant. Maar goed, het spel is wel uitdagend genoeg om toch elke keer weer verder te spelen :)
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten de voorwerpen die door je beeldscherm heen vliegen best irritant:p
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jah inderdaad als je het op veteran speelt merk je wel dat er een aantel bugs in de game zit. maar veteran is ook zo schijtmoeilijk
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, inderdaad. Menig vloekwoord heb ik wel gelaten ja en de controller vliegt af en toe inderdaad door de kamer. CoD2 op Veteran vond ik makkelijker dan deze maar ik kom er wel doorheen... ooit ;)
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit:9 , ik ben ook van plan eraan te beginne op veteran is het te doen of is het zo moeilijk dat je niet langs het 1ste lvl komt?
     
  20. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel te doen maar er zitten een paar super moeilijke/frustrerende stukken in het spel. Uiteindelijk kom je er wel doorheen om vervolgens weer vast te lopen op het volgende stuk ;) Gisteren ook weer een mooi voorbeeld van een bug gehad. Ik moet een huis vrij maken van Duitsers. Eerst moet je alle Duitsers buiten neerknallen en da's geen probleem. Daarna moet je de Duitsers in het huis neerknallen dus ik denk, aangezien er ramen in het huis zitten, ik schiet gewoon door de ruiten heen want daar zie ik die Duitsers toch echt staan. Nou vergeet het maar, je kan ze dus niet raken ook al zie je ze perfect in je vizier staan. En het leuke is dan, als je te dicht bij die ramen komt dan zien die Duitsers je ineens en knal, je bent dood. En echt, je kan hun gewoon niet raken, wat je ook doet. Toen ben ik maar weer gestopt, vanavond maar weer proberen en dan maar gewoon het huis ingaan...
     

Deel Deze Pagina