1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Strange, en jij drinkt bier en je vriend niet zekers *) :b: ;)
    Ik heb er eigenlijk nooit geen last van gehad ....
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Pittig op Normal:confused:
    Daar loop je zo doorheen, ik doe alleen normal zodat ik de levels een beetje ken, voor Veteran;)
     
  3. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel ook altijd eerst uit op een wat makkelijkere moeilijkheidsgraad, inderdaad zodat ik de levels wat beter ken. Om daarna op een Veteran- of Hard-setting uit te spelen.
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook altijd maar niet alleen om de levels te leren kennen. Wanneer je als laatst een schietspel zoals CoD op Veteran hebt gedaan is het echt een verademing om weer eens op Normal te spelen :)
     
  5. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat. Dat heb ik ook bij beide BiA delen voor de Xbox gehad. Beide heb ik op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld. :thumbs:

    Maar daarna is het gewoon lekker om op normal te spelen. Wel met supression-indicaters uit natuurlijk. Eigenlijk alles uit, zodat dat het realisme ten goede komt. :)
     
  6. roy_xbox

    roy_xbox Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de vershillen met cod 2 en cod 3:confused:
     
  7. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen CoD2 en CoD3 is 1.:lol:

    In mijn ogen is deeltje 3 mooier, beter etc dan deel 2. Alleen meer van hetzelfde.O-)
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    maarja als je deel 2 vet vond vind je deze ook wel vet :)
     
  9. roy_xbox

    roy_xbox Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    2 is vet ja die heb ik op de 360
    3 wil ik misshien ook
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    COD3 heeft COD verpest. Mijn clan speelde COD2 helemaal dood, en toen COD3 uitkwam bleven we op COD2. Er is nu geen zak meer te doen dus is de overstap naar GoW gemaakt.
     
  11. roy_xbox

    roy_xbox Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    me vriend zeg dat je geen sneeuw en woestijn heb je heb alleen bos in cod 2 heb je sneeuw en woestijn in cod 3 alleen bos zei die dat lijk me jammerO-)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    CoD3 speelt zich af in Normandiƫ ten tijde van D-Day. Toen was het zomer dus dan ligt er geen sneeuw.

    CoD2 speelt zich op meerdere delen van de wereld af; zoals Rusland, Afrika en Frankrijk. Daardoor heb je meer verschil in natuur.
     
  13. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zijn het vlaggetjes die op dezelfde afstand door het scherm vliegen. dit gebeurt vooral in level 2 en 13. ligt dit aan het spel of ligt dit aan mijn xbox. het lijkt ook wel of alles een beetje naar links is verschoven. ik bedoel hiermee dat als je langs een muurtje staat, je ziet de vijand je springt naar links achter het muurtje en je ziet de vijand zelf niet meer, je toch wordt getroffen zowel in sp als in mp. in mp kun je het wijten aan de eventuele lag maar in sp :confused:
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik word ff helemaal gek van die veteran mode

    het is soms echt niet te doen gewoon:mad:
     
  15. Remco

    Remco Guest

    volhouden!;):9 \o/
     
  16. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond cod 3 ook minder als cod2, kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben ik met je eens....eerste 6 levels op Veteran gedaan en maar verder gegaan met easy, vond er weinig meer aan....
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je vond er al weinig aan, en dan ga je ook nog eens op easy spelen, wat makkelijker is en dus nog minder aan lijkt me :) ik gok dat het te moeilijk voor je werd :) \o/ O-) :):
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, eigenlijks wel. De motivatie om verder te gaan was er niet, en wou toch eventjes alle levels bij langs (momenteel nog steeds niet uitgespeeld, en heb het al sinds de release). Maarja, easy is ook humor, rushen ftw
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    true easy is ook erg leuk, gewoon rambo style :D dikke pwn :D
     

Deel Deze Pagina