1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannynima

    dannynima Guest

    vette spel, maar als er geen grote levels komen lijkt ut me echt TE druk :p
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    zijn er ook Bots aanwezig in COD3 ?
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wachten ze eigenlijk zo lang met het bekend maken van de releasedatum.
    Bij andere spellen is wordt dit vaak al ruim van tevoren gedaan?
    Is dit een stukje slechte marketing (mocht ie dus begin november al uitkomen)
    Of doen ze dit met een speciale reden ofzow (bijv. wereldwijde launch??)
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zou best eens kunnen...
    Of ze willen het spel niet uitstellen, en gaan straks wanneer ze zeker weten dat hij af is, een release datum melden:)!

    Oftewel, komt hij straks gewoon pas in 2007 4e kwartaal :cool:!
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag aannemen dat de game al af is. Mocht hij namelijk begin november uitkomen (en al komt hij eind november uit.) dan moeten ze 1 dezer dagen al beginnen met verschepen.
    (trouwens, jij bent er ook altijd vroeg bij, cker ook niks te doen s’morgens op je werk ;) )
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Stage :cool:...
    Heerlijk heel de dag in Fitnesscentrum rond waggelen en mensen begeleiden....
    Wat trouwens nu ook mijn werk genoemd mag worden inverband het hebben van een vast contract!

    Maar dan zullen ze de release data vast wel binnekort bekend gaan maken lijkt mij!
    Of ze doen het zonder marketing en gooien hem straks gewoon in het geheim in de schappen :cool:
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Begeleiden??? Geloof ik niets van. Beetje naar vrouwtjes in stakke pakjes gluren bedoel je.
    (niet dat ik je ongelijk geef :9 )
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben niet onder de indruk van dit spel. Als je goed kijkt is het niet meer dan een opgepoetste versie van het vorige deel op dezelfde engine. De textures op de grond zien er vaak bijvoorbeeld echt niet uit. Duidelijke bazartitel voor mij.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem gepre-orderd! Heb CoD2 niet!
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    k vind het wel een interessant interview...dit lijkt me echt wel wat!:D
    Wat ik niet snap is dat er mensen zijn die deze game afkraken omdat het zogenaamde opgepoetste graphics heeft t.o.v. het vorige deel:mad:
    Damn, bijna elk spel heeft dit toch ofniet?
    PES 7 gaat er weer net iets leuker uitzien dan PES 6, net als fifa en spellen als Need for Speed, Fight Night, Project Gotham Racing.
    Meestal hebben ze andere omgevingen of net iets andere gameplay-toevoegingen, maar dat heeft CoD toch ook?
    Het blijft juist aangenaam omdat het zich nu ineens in Frankrijk gaat afspelen en omdat er enkele nieuwe toevoegingen zijn.
    En dit ziet er dus echt wel ietsie beter uit dan deeltje 2, dus hou aub op te zeuren, want elk spel produceert steeds een net iets beter deel t.o.v. van het vorige:+
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'net iets beter' daar ga je wat mij betreft de mist in. Het kan namelijk ook 'veel' beter. De 360 is nog dusdanig jong dat ik nog compleet vernieuwende spellen wil zien! (iig op grafisch vlak)
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je ook weer gelijk in...maar dan zit je waarschijnlijk op andere spellen te wachten.
    CoD zal CoD niet meer zijn wanneer ze het ineens helemaal gaan omgooien.
    Aangezien de 360 nog wel heel wat jaren te gaan heeft zullen ze nu niet ineens het maximale er uit halen, maar stap voor stap toch?
    MIss heb ik ook wel geen gelijk, maar het leek me het meest logisch.
    Vergeet mn verwijten, maar ik heb altijd nog onwijs veel plezier beleefd aan CoD en elke keer weer nieuwe omgevingen wekt toch verrassingen:D
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest net ff naar de Next Level in Amersfoort. Xbox Live! kaartje halen... daar hebben ze op hun "launch-lijst" staan dat CoD3 op 30 november uitkomt. (volgens mij is er namelijk een beetje verwarring over)
     
  15. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet wat ik hoorde in die intervieuw dat je nu ook co op online kan dat lijkt me echt fucking mooi
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    leg uit....... co up? (wat dat betreft nog een beetje een noob, excuses)
     
  17. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Co-op staat voor cooperatief, oftewel multiplayer, maar dan niet tegen elkaar maar met elkaar, elkaar helpen dus.
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat zou zeker mooi zijn, hoop dat het dan ook gewoon op dezelfde console kan maar daar ga ik wel vanuit! Zeker cool!
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is daar nou nieuw aan dan? Dat ken nu toch ook met de team-deatmatch?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    maar dan speel je nu tegen de computer, meestal een level uit de SP
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina