1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen weet toch wel dat het oorspronkelijke sportpark van PSV zich op dezelfde plaats bevond als waar nu het stadion staat? :9

    Ze hebben het steeds weer verbouwd en uitgebreid en iedereen begint zich nu af te vragen of het misschien niet eens tijd is om naar een andere, ruimere plek te gaan.

    Edit: Oja, PSV deed in 1914 voor het eerst mee aan de competitie en in dat jaar is het sportpark dacht ik ook pas gemaakt [een jaar na het ontstaan van de club dus].
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, sorry... En ik denk met mij vele niet. Ik denk dat als je op dit moment aan een ventje van 18 die voor Ajax is vraagt waar t oude stadion van Ajax ligt dat ie t ook niet weet.
    Toevallig kom ik wel eens bij t Phillips-stadion (me vriendin komt uit Oss en haar ma heeft bij Phillips gewerkt. Krijg korting in de MyShop in t Phillips stadion :9 ). Maar ik (als Ajacied) zeg dat ze niets aan de plek van t stadion moeten doen. Van binnen vind ik t niets, dat zeg ik eerlijk, maar daarbuiten geeft t me een beetje t gevoel dat je bij een stadion in Engeland bent. Midden in een druk gebied. Als je er aankomt zie je wel een beetje de bovenkant, als je dan dat bruggetje onderdoor komt bij de stoplichten wordt je in ene overdonderd met een voetbalstadion. Dat heeft wat. (alleen jammer dat de ploeg die er speelt niets heeft :9 )
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze deel van CoD ga ik natuurlijk ook binnen halen COD2 vond ik echt een chill, alleen worden het nu wel dure maanden:confused: |:-
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks in januari en paar maanden erna komt er zowat niets meer uit. Net zoals de zomervakantie...
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okay, maar goed ik denk wel dat ik een paar maandjes zoet ben dan met een aantal nieuwe games ;)
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  7. mars15

    mars15 Guest

    hij komt al snel he, hopelijk haal ik het met financien
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 10 november. Alles komt tegelijk. Van mij mogen ze het een beetje spreiden.
     
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga mijn lege flessen daarvoor inleveren... :)
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik een WO2 spelletje hebt gespeeld, dus ik heb er zin in, vooral de multiplayer mode... mij benieuwen.
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    haha,
    Ik ga ook even maar bezuinigen :p
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Game wordt ws wel regiovrij, scheelt behoorlijk :+
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    een bron zou ook wel relax wezen.......
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deel 2 was ook regiovrij, een definitief uitsluitsel krijg je pas na de release.
     
  14. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze week nog 2 andere 360 spellen inruilen om cod3 te gaan halen, speel ze toch niet meer dus kan ik het beter zo doen.
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zover waren we hier ook al.... als je de moeite had genomen even een terug te lezen. Je ging me laten denken dat je t zeker wist. Beetje jammer
     
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd. Heb COD 2 nooit gespeeld, maar iedereen was er enthausiast over dus heb ik een tijdje terug deze game gepre-orderd. Dus zal ik hem wel op 10 november binnen krijgen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet zo teleurgesteld doen he, ik lees me suf hier, kan een keer wat over het hoofd zien :9

    Wat regiovrij betreft, dat blijft bij speculeren. Het is bij een spel nog nooit voor de releasedate 100% zeker geweest.
     
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ok man, vergeven :cool: Maar mocht ie regiovrij zijn zit je nog met t probleem dat t niet zeker is of ie ook de 10e in Aziƫ wordt gelaunched. En dan nog, mocht dat wel zo wezen, ga je m nog pas de 17e binnen hebben natuurlijk (toch?)
     
  19. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er zijn de komende maand genoeg spellen om die week door te komen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    11 november uit:
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-77-1-49-en-15-call+of+duty+3-70-1mh0.html

    Echter de dag erna pas bekend of ie echt regiovrij is en dan idd 5 tot 14 werkdagen wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina