1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dat Ranked niet. Als ik dat doe lijkt het of ik alleen maar games kan createn. Maar ik moet toch ook games kunnen joinen?

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Klopt, lukt nog niet. Misschien vanaf de 10e!

Het is mooi, mooier dan deel 2, maar vind het nog niet UBERmooi ;)

3. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg vandaag een SMS'je van Replay...Call of Duty 3 is binnen, de game kost €69,99 (!!!!!!) .... daarom koop ik mijn games gewoon lekker online! :)

4. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na Pro Evo, is ook deze ONLINE weer gewoon KUT, kan weer niemand gejoined worden, sinds die laatste xbox live update is het zo.

5. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gewoon mensen uitnodigen

6. mars15

mars15 Guest

Ik heb zo erg de drang om hem te bestellen nu, maar kan het niet met me geld eigenlijk :p

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

officiele releasedatum is nog niet bereikt,dus zal na vrijdag wel goedkomen....das het klote van dit soort "acties",zoals bv bij PRO EVO het geval ook was.

Speel lekker offline,vrijdag de onlinezooi checken

8. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Het is me nu wel gelukt een aantal Ranked Matches te joinen, maar het is nog wel een beetje vaag. Als je gewoon Quick of Custom Match kiest, dan ga je in de lobby zitten wachten, maar dan opeens zit je met heel veel mensen (en soms in een andere mode). Dat is wel joinen volgens mij.

Ik heb nog een klein vraagje: hoe moet je als Medic iemand reviven?

9. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RB klikken

10. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt! Ik ga het straks wel even proberen. :)

11. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop CoD 3 wel volgende maand, want er komen gewoon veelste veel top games uit op dit moment.

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier, lijkt me een leuke game, ik heb CoD2 grijsgespeeld en van wat ik hoor zijn in principe alleen de graphics echt vooruit gegaan, dus ik zal het niet erg missen :) Eerst even Gears of War ownen :)

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HIERONDER EEN ENGELSE REVIEW VAN MIJ. HEB DEZE EERST OP EEN ENGELSE SITE GEZET, GEEN ZIN OM TE VERTALEN.

OK guys, strap on your seatbelts, your in for one hell of a ride.

From what I can tell you, this game rocks some serious ass. It's very very very... no wait, thats not right, it's a very very very very very very very very very intense and an oh so good game. Movement is about the same as it was in CoD2, but thats a good thing. Graphics are great ofcourse, grass and trees swinging along with the wind. That's right, also the trees. Sound is very nice also, better than it was in CoD2! Health system is the same as it was in CoD2. Only, when you die, a medic has about 15-20 second to come and heal you, that is, if you are willing to wait that long, if you want to respawn after 5 seconds of being on the ground, you can.

The gameplay is different in mp. It's more like battlefield, which is gooddd!! You got a couple of classes to choose from, like: Rifleman, light infantry, heavy infantry, medic, scout, support and anti-tank. Every class has got its own unique ability. Scout can call in air support, medic can heal people, rifleman can shoot grenades etc. Each class also has its own assigned weapon. You can pick up weapons from killed people nonetheless. I had a great time already driving tanks and being on the turret when someone else is driving the tank. There are also jeeps and little motorbikes with a seat next to the driver seat. The maps are larger than in CoD2, this is ofcourse to accomodate the intenser and more complicated gameplay. But they are put together very well. I have played Team Battle (=Team Deathmatch) and Capture the Flag so far, and both were fun to play. With 12vs12 its loads of fun!

The Single Player is just very intense. You think you're done with a level, after having spent great difficulty to capture a house, but ohhh no.. than you get the message: COUNTERATTACK, TAKE COVER!!!
    On Veteran, its very hard. It's just very difficult. But you get a good feeling about yourself when you've got to the next checkpoint. However, this is after loads of swearing because you got killed for the 100th time.

With that we get to the only complaint I currently have about CoD3. On veteran, its just very difficult, maybe too difficult. I think i have seriously done 1.5 hours to complete a single checkpoint, a single checkpoint!!! That was when you have to run up a hill with four MG42's trying to shoot the flesh off of your body. Sometimes, people 3 kilometers behind you can still hit you, that's a bad thing.
    LoL, one of the secret achievements is perseverance. You get that when you die enough and still go on, funny guys those developers:p.

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Haha inderdaad, veteraan moet echt heel erg moeilijk zijn. Nog niet geprobeerd maar ik vond regular al een behoorlijk lekker niveau. En dan heb ik deeltje 2 WEL alles op veteraan uitgespeeld!

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, veteran vond ik vrij makkelijk bij Cod2, dit is van een heel ander niveau. Ik heb nog niet echt gescholden bij een ander spel, bij deze al een paar keer.

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, als het TE moeilijk blijkt te zijn dan laat ik het deze keer lekker zitten,of hoogstens 1 level op een dag.

Waar ik me echt op verheug is om straks met 12 nederlandse gasten wat aars te schoppen op Xbox Live! Dus voor de mensen die ook interesse hebben, add me maar.

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    revieuws zien er goed uit .

alleen 1UP vind COD3 wat minder maar die site neem ik niet serieus !

IGN 11/8/2006 8.8 out of 10 88.0%
    GameSpot 11/8/2006 8.8 out of 10 88.0%
    GamePro 11/7/2006 4.25 out of 5 85.0%
    1UP 11/8/2006 6 out of 10 60.0%
    Boomtown 11/8/2006 8 out of 10 80.0%
    Official Xbox Magazine UK 12/1/2006 9 out of 10 90.0%
    GameBrink 11/7/2006 90 out of 100 90.0%

18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer zit goed in elkaar, gisteren leuke potjes Single caputre the flag gedaan. Het is echt een goede opvolger en de mp is echt weer verslavend.

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook gister bij play-asia verzonden.
    Zodra ik 'm heb, eerst flink singleplayeren en daarna multiplayer.

Jullie kunnen mij ook dus toevoegen --> Aphrodite NL :)

20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina