1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ X-Junk, Jja dat is wel balen maar ik bijvoorbeeld heb er al 15 games ofzo besteld en die zijn tot nu toe nog allemaal met de release op de deurmat gevallen.

@ Rivanov, Ik hoop dat je gelijk hebt dan can ik vanaf vanmiddag ook genieten van call of duty 3. \o/

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is de mp een beetje te doen qua leertijd? Ik zat gisteren de video te kijken en werd een beetje overspoeld door alle opties.....

3. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren uit m'n werk ook het spel gehaald en de hele avond online gespeeld. In één woord geweldig. Ik heb ook alleen maar met Nederlanders gespeeld en helemaal geen last gehad met lag of iets dergelijks. Het liep allemaal heel soepel (al was ik wel de hele avond de host, weet niet of dat invloed heeft maar ik heb anderen ook niet horen klagen).

Een paar punten die ik wel minder vind in multiplayer: als host heb je na ieder spel 20 seconden om de instellingen voor het volgende potje aan te passen want daarna begint het spel automatisch. Dat schiet echt niet op, vooral niet als je het voor het eerst ziet. Pas je de instellingen (map, friendly fire aan of uit, score, tijd, etc.) te laat aan dan moet je ze opnieuw instellen wanneer het nieuwe spel is begonnen en doe je dat dan wordt het spel meteen weer beëindigd. Dat vond ik niet lekker spelen.

Ik zag de killcam niet meer. Misschien lag dat aan mij en zit hij er nog wel in maar in deel 2 kon je zien hoe je dood ging en zag je waar je de fout in ging. Daarmee kon je goed de mappen leren kennen (omdat je je tegenstander soms op plekken zag die ikzelf niet eens kende) en natuurlijk van je fouten leren.

Laatste minpuntje: met LB gooi je nu een granaat, met RB doe je een speciale aanval die afhangt van het soort speler dat je bent. Das dus precies andersom dan in deel 2 waar je met RB een granaat gooit. Ik heb mij dus meerdere keren vergist ;)

Ok, het laatste punt is niet echt een nadeel maar meer een kwestie van wennen. Voor de rest vond ik het echt geweldig, of misschien een beter woord overweldigend. Er zit zoveel meer in dan in deel 2 :) En de mensen die zeggen dat CoD3 lelijk is, die zijn gek of hebben geen HD-TV. Deel 3 is mooier dan deel 2, en niet zo'n beetje ook. In 3 kon ik gewoon de letters op de geweren lezen (bijvoorbeeld op de M1 Garand) en wanneer je richt en alles om je heen wordt vaag behalve het punt waar je op richt vond ik zeer mooi gedaan.

Laatste pluspuntje wat waarschijnlijk niet iedereen weet: je kunt nu ook online spelen met twee spelers op hetzelfde Live account. Dus, met z'n tweeën op één TV en knallen maar.

Kan niet wachten tot het einde van de dag om verder te spelen :)

Edit:

Nou reken er maar op dat er veel meer tijd in gaat zitten dan in deel 2. De mappen zijn zoveel groter en uitgebreider dat ik vaak verdwaalde. Maar op zich was dat ook weer niet zo heel erg want er was genoeg te zien en persoonlijk vind ik het leuker om alleen te spelen dan in een team.

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  4. METALFEAR

METALFEAR Guest

Lees nou altijd een pagina terug voordat je gelijk het negatieve quote...:mad:
    Iemand vroeg mij de minpunten en de pluspunten van de game ds daar geef ik antwoord op.

Wat mijn functie er mee te maken heeft? ALLES! Tasso zei: maken ze een keer een goede game zitten er een paar kleine fouten in. Is het weer niet goed"
    INDERDAAD HET IS NIET GOED!!!! ik moet vanwege mijn functie toch op dat soort dingen letten? Een "normale" gamer zal er zich misschien minder aan storen omdat de rest van de multiplayer wel tof is!

dat weet ik maar ik snap deze opmerking niet echt....zeg ik iets over de update dat niet waar is? :confused:

Dankjewel ik zal het nooit meer voor iemand opnemen op dit forum krijg ik alleen maar GEZEIK over me heen. Zal wel aan het type mensen liggen die op dit forum komen.

Ik zeg trouwens ook niet dat ik gelijk heb..dat maak jij ervan. Maar goed voortaan post ik wel normale dingen. Maar als ik iemand als een wannabee mod zie gedragen zal ik er ook flink wat van zeggen!

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is juist wel relaxed, nu blijven je eigen schuilplaatjes geheim.
    Wat ik trouwens ook cool vind is dat je kunt schuilen in struiken enz.
    gisteren werkte het me heel goed. Ik moest wegrennen en sprong in die bosjes en hij liep me voorbij, en ik raakte hem van achteren.

6. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit natuurlijk ook wel wat in. Ik vond het best wel frustrerend of en toe wanneer ik werd neergeschoten en ik geen idee had waar die persoon zat ;) Je ziet nu namelijk ook die rode puntjes op de map niet meer wanneer iemand schiet zodat je kon zien waar vandaan.

De bosjes werken inderdaad een stuk beter, heb er ook meerdere malen gebruik van gemaakt tijdens een paar potjes Capture the Flag. Ook lachen trouwens: iemand een mep geven met de vlag :D

7. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de mijne besteld bij Zuiderpark maar hij staat nog steeds 'In Behandeling',terwijl ik woensdag een mailtje kreeg dat ze hem donderdag op zouden sturen.. :{
    Zijn ze wel eens vaker laat bij ZP met het veranderen van de status? Of zal ik idd nog ff geduld moeten hebben?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    donderdag opsturen is vandaag en anders morgen binnen toch? Ik zie het probleem niet zo.

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Vanwege jou functie.
    What the f... is een redacteur voor belangrijke functie.
    Je hoeft het helemaal niet op te nemen voor iemand.
    Ik maakte alleen een grapje meer niet.
    Maar jij neemt het veel te serieus.
    Type mensen op dit forum, wat is dit nou weer voor raar gezeik.
    Of ze op jullie site allemaal hogeschool taal uitslaan.
    Wat is volgens jou een normale gamer en niet normale gamer.
    Ik ben een redelijke gameaholic en speel als het even kan games.
    Maar als ik een duitser in de lucht zie zweven nadat hij af is geschoten loop ik door en weg is ie.
    Ik maak daar geen probleem van, elke game heeft wel wat.
    Waar ik me eerder aan stoor is die irritante tearing of vertsync elke keer die strepen door je beeld.
    Waarschijnlijk vindt jij dit weer heel normaal ieder heeft zo wat te zeggen.
    Ik ben altijd heel kritisch over de 360 games en ben nog niet echt een goede game tegengekomen voor de 360.
    Maar deze komt heel dicht in de buurt.
    En als je vindt dat er op dit forum van die type mensen komen (wat je daar ook mee moge bedoelen) ga je toch naar je eigen forum op jullie site.
    Maar voor 360 nieuws is dit toch echt wel de beste site

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij staat sinds gister (donderdag) op verzonden!:thumbs:
    Dus zal zo dadelijk wel bij de post zitten mag ik hopen.

11. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    In een woord...."TOPGAME", grafisch ziet het er nog beter uit dan COD 2, zeker ook die zogenaamde draw-distance, zodat je niet van die gebouwen ziet op-poppen etc etc, Joinen van een game was ook makkelijk, maar dan heb ik het wel over een Un-ranked game, er schijnnen nogal wat probs te zijn met de ranked matches, en ik dacht dus dat die update die je gelijk moest binnenhalen daarvoor bedoeld was, maar aangezien ik nog geen ranked matches heb gespeeld kan ik dat ook niet weten. Voor de rest doet de MP actie mij stevig denken aan een kruising tussen RTCW en BF!! Met duie voertuigen en diverse klassen. Ik heb mezelf prima vermaakt gisteren met wat mensen uit NL en BE, en Damn wat een sound zit er in die game.

Toch heb ik nog snel ff een vraag..... Je moet toch ook met andere nationaliteiten kunnen spelen, bv de Canadezen etc etc, ik bedoel dan de game characters? Jammer dat ik het weekend weer weg ben, anders wist ik het wel!!!

Have fun

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb ook wat potjes online gedaan gisteravond, echt super _O_

Maar soms twijfelde ik of degene die ik zag lopen nou een Ally of een Axis was, het is toch zo dat je team-genoten allemaal zo’n ranking boven hun hoofd hebben ?

Want er liep er 1tje zonder ranking boven zijn hoofd mee, en niemand van mijn team-genoten schoot op ‘m, dus deed ik dat ook maar niet, maar achteraf dacht ik : ‘’dat moet toch echt een tegenstander geweest zijn….’’

13. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die van mij is ook net binnen gekomen.

Wel shit is dat ik mijn kamer aan het verven ben en alles dus onaangesloten staat. Vanavond kan ik dus pas spelen. :D

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  14. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt als een bus: degene met een raking boven hun hoofd horen bij jou, degene zonder niet. Het is trouwens niet altijd een ranking teken want medics hebben iets anders boven hun hoofd geloof ik. Eigenlijk komt het erop neer: mensen met iets boven hun hoofd niet neerschieten, degene met niets wel neerschieten :)

15. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    t probleem is dat de status nog steeds 'In Behanding' is ipv 'Verzonden'...Maargoed,zie m wel verschijnen binnenkort.

16. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk wel oud genoeg om te begrijpen als we het serieus over een game hebben en jij maakt een "grapje" tussendoor dat het wel eens verkeerd opgevat kan worden. Ik vind zelf dan persoonlijk dat je dat dan gelijk moet zeggen en niet daarna gelijk ook weer een domme tekst neertypen.....

Zeg ik dat dit een klote forum is? NEE, alleen sommige mensen zijn gewoon erg vreemd af en toe. Je komt hier om series over games te lullen en grapjes maken heb je wel een andere site voor. Trouwens valt jouw "grapje" onder spam.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    gehehehehe dus een forum moet 100% serieus zijn ? :lol: sorry metalfear ik heb welles CoD 2 met je gespeeld en dat was best leuk alleen toen begon je ook op te scheppen met het zijn van redacteur dus ik zei er maar wat van dit keer! neem het maar goed op anders krijg je wel vaker van dit soort opmerkingen. Het is echt niet bedoeld om je af te zeiken meer omdat ik er gewoon ff gek van word en je het beter niet kan zeggen.

en ja sommige mensen zijn wel eens vreemt, jij ook welles hoor ik ook :) iedereen gast.

en dan zal ik oer je vorige stukje ook wat zeggen jij zei:

Ten eerste wat bedoelde je dan met:

wat bedoel je dan met die zin ? euhh ja dat jij het beter weet ;)

en als iemant zich als een wannabee mod gedraagt dan is dat irritant soms alleen jij bent ook geen mod dus kan je er weinig van zeggen gast, dan krijg je misschien zelfs een zogenoemde strafpunt!

ok ik ben weer klaar met mijn offtopic.

--------------------------------------------------------------------------

Ontopic:

Om 1 uur ligt ie bij me op de deur mat :D gehehe dan kan ik hem eindelijk weer spelen :D

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de tegenstanders bij Multiplayer bij jullie ook vaak een witte helm als ze in de verte staan? Zodra je dichter bij komt verdwijnt deze 'pop-up'.

De graphics vind ik overigens niet beter als in CoD2, ik vind ze zelfs minder mooi. Het is niet lelijk, maar gewoon veel minder strak allemaal.

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een grapje onder spam.
    Goh het zal wel gezellig zijn op jullie site.
    Maak je een grapje wordt je gelijk gewaarschuwd.
    En valt dat kleine kopje onderaan jouw bericht niet onder ongewenste reclame.
    Ik ben uhhhhmmmm ik geloof 36 (geen grapje) ja ik zet het er maar even bij.
    Man wat ben jij serieus, een grapje kan wel eens verkeerd opgevat worden daar heb je andere sites voor.
    Het valt me wel op dat alleen jij daar zo moeilijk over doet.
    En trouwens ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat het een klote forum is, dat maak je er zelf van.
    Kom op neem niet alles zo serieus en moet je bij jou alles zeggen wat het is.
    O dit is een grapje en dit niet je bent toch een redacteur die moet daar toch een beetje doorheen kunnen lezen.
    Maar ik heb genoeg gezegd gewoon niet zo stijfjes doen en een beetje los komen.
    Er is al genoeg ellende in de wereld, als je dan ook al gaat ouwehoeren over een grapje dan is het einde zoek.
    Jezus ik lijk mijn moeder wel

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb deze game sibds gisteren en hij bevalt me goed!!
    Maar ik vind hem qua afwerking een beetje slecht of sommige punten.
    En werkt de Multieplayer bij julie allemaal wel? Want ik kan geen games joinen.

Maar ja, ben nu lekker bezig met de Singelplayer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina