1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    ziet er gaaf uit, toch ga ik in het begin brother in arms 3 kopen omdat het in nederland afspeeld
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    NATIONALIST!! (grap..)

    misschien speelt cod3 zich ook in ned af?
    misschien ook tegen de jappen vechten? :9
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje gezien?
    Dan had je ook gehoort dat er geen Russen meer inzaten :D
    En alleen tegen Duitsers vecht.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel word toch niet door Infinity Ward gemaakt? Vind ik nogal jammer omdat dit spel redelijk gaat floppen. De 2 delen van CoD van Trayarch waren ook niet zo erg goed.
    Klopt het ook dat dit spel zich alleen in Frankrijk afspeeld?
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je de beginpost had gelezen, dan had je geweten dat je van Normandie naar Parijs trekt:)
    Ik vond Call of Duty:big red one juist wel een tof spel. Die kreeg ook behoorlijk hoge cijfers.
    En ik moet zeggen....de filmpjes die beschikbaar zijn van CoD3 zien er beter uit dan deeltje 2 van infinity ward:D Je kan zien dat het zeg maar een soort update is van deel 2 met mooiere graphics, nieuwe omgevingen en een speciaal vecht-systeem, wat wil je nog meer?
    En Brothers In Arms, de eerste 2 delen, vonden ook plaats in Frankrijk, en dat was ook geen flop.
     
  6. Dieter

    Dieter Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toestrak het gameplayfilmpje gezien(gamemovies.com) en ik vind het er beter uitzien als de screenshots, maar... enkel hetgevecht en de ontploffing van dat gebouw is echt vet
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel veel meer was er ook niet in het filmpje te zien.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het filmpje nu ook gezien.
    wat ik gezien heb in dit filmpje zijn de volgende zaken:
    nog altijd zeer lineair
    ziet er niet zo super uit
    de omgeving lijkt heel veel op big red one. dus je ziet direct dat dit spel niet door infinity word gemaakt heel spijtig.
    hopelijk gaat dit game niet worden zoals de moh reeks
     
  9. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 2 was echt meesterlijk dus ik heb veel vertrouwen in het derde deel:).
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    COD2 Blijft de beste besturing hebben van alle online shooters op de 360! Ik hoop daarom ook dat de besturing identiek is aan COD2 want die is in een woord perfect!

    Alleen is er een ding waar ik me aan erger in COD2! Ik ben zowat onverslaanbaar in de map Vossenack! Echt,,, ik heb die map zooooo vaaaak gespeeld! En ik win altijdt! Op een paar keer na dan,,, Nou ik baal ervan dat er geen statistieken en leaderboards zijn! Want ik weet zeker dat ik op die map dan erg hoog in de ranglijst zou staan en dat is nou net!

    Wat ik mis bij COD2! Ranglijsten! Bij Battlefield MC heb je een rang,,, en leaderboards voor een hoop diverse onderwerpen. Dus kan je jezelf richten op een bepaald onderwerp bijvoorbeeld het aantal vernietigende boten. Als je daar 1ste van de wereld in wilt worden.

    Nou de nieuwe COD kan ook met 24 man online en heeft ook voertuigen en een veroveringmode!

    Maar wat ik heel belangrijk vind,,, heeft COD3 ook leaderboards?

    Want ik zou wel eens willen weten op welke plaats ik in het klassement zou staan van de map Vossenack.
    Ik had Battlefield ook nu niet veel meer gespeeld als er geen ranglijsten zouden zijn,,, COD2 speel ik nu niet meer vanwege dat ene feit!

    Hier wat Faqs van een site, geen vastgestelde faqs!
    ====================================================================================================
    Gepost door: Tjeerd op 18 Jun 2006 10:19 GMT Standard Time Commentaar: 11
    http://www.callofduty.nl/?comments=true&id=23
    Call of Duty 3 nieuws

    Als deze quick facts daadwerkelijk waar zijn, hebben we hier voor je een prettige update. De twijfel komt doordat de bron volkomen onduidelijk is. De punten moet een informatief beeld geven over Call of Duty 3, dat uitkomt voor de next-gen console (Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii), maar ook voor de Playstation2, de Xbox en voor de Playstation Portable. Call of Duty 3 wordt niet gemaakt door Infinity Ward maar door de gameontwikkelaar die ook voor The Big Red One verantwoordelijk was: Treyarch.

    • In-game system has been rebuilt
    • Environments use more textures and shaders
    • No more boarded-up windows allows for extended visibility
    • Foliage remains flattened when you walk through it (allows for tracking movement)
    • Grenades leave real scorched earth
    • Surfaces react to bullets like they should (grass is different from steel, which is different from wood, which is different from water, etc.)
    • More than 24 characters on the screen at one time
    • Destructable cover
    • Global winds affect smoke grenades
    • Smoke from smoke grenades curl around tanks passing over
    • Bullets coming through smoke grenades create streams of smoke in their wake
    • Trees and grass move with the wind

    Dingen zie zijn veranderd:
    • Players must go through the actions of planting a bomb (instead of holding a button, for example)
    • In one mission, players must row a boat while still trying to shoot their way to freedom
    • Hand-to-hand combat (similar to the Condemned system)
    • CoD3 campaign takes place during the actual WWII campaign called Normandy Breakout (the time after D-Day)
    • Load times are being eliminated between levels
    • Play as Americans, British, Canadians, and Polish Resistance

    Multiplayer:
    • 24 players online
    • Single or split-screen play
    • Players choose their class ranging from medic to sniper
    • Players earn abilities as they progress in rank
    • Online leaderboards track stats and rankings by specialty
    • New multi-player mode called War
    • Axis and Allied teams battle for strategic locations
    • Driveable vehicles

    Update:
    Inmiddels is het bekend dat deze informatie komt van het tijdschrift EGM. We verwachten op 4 juli exclusieve screenshots en in game video's.

    ====================================================================================================
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerste screens van Call of Duty 3

    Vandaag zijn de eerste officiële screenshots vrijgegeven door Activision van Call of Duty 3, nadat ze eerder al vrijgegeven waren in op de website van 1UP en in verschillende magazines. Call of Duty 3 is NIET het logische vervolg op Call of Duty 2, maar een soort van vervolg op The Big Red One, aangezien het ook door Treyarch ontwikkeld wordt.

    Dit wil echter niet zeggen dat Infinity Ward niet bezig is aan de opvolger van CoD2, want dit zijn ze namelijk wel. Deze nieuwe game zal afstand nemen van de Tweede Wereldoorlog als thema. Wat we precies mogen verwachten, is nog niet echt duidelijk, en zal nog een eindje wachten worden, aangezien deze game niet meer voor dit jaar gepland staat.
    nieuwe screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    3 Nieuwe gameplay filmpjes

    +nog maar een keer de features :9
    Features :

    * In a new feature for the Call of Duty series, close-quarters battle mechanics Bring you face-to-face with your enemy. Fight hand-to-hand, disarm traps, improvise explosive devices, and execute a host of other battlefield challenges that require cunning and swift reflexes.
    * Environmental physics let you destroy enemies’ soft cover hideouts, such as wooden walls, barrels and crates—forcing your foes out in the open. But watch out—they can eliminate your protection as well.
    * Flank your opponent, or hit him head on. Next-generation level design provides multiple attack routes that let you decide how to confront the enemy. Each choice you make requires you to use special tactics, from sniping and demolition to straight out frontal assaults.
    * Execute parachute drops, armored assaults or SAS commando raids. Riddle battlefields with tank shells and explosives. Drive tanks to topple barricades and invade enemy emplacements.
    * Intense multiplayer functionality has been built from the ground up. Up to 24 players can battle it out as a variety of player classes, including riflemen, infantry, scouts, and others. Multiple-occupancy vehicles let you coordinate attacks with friends, driving while they fire a mounted machine gun from the turret. The game's wide range of vehicles include tanks, jeeps and motorcycles with sidecars.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  12. mars15

    mars15 Guest

  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die trailer zag op de E3 (is grafisch ook niet haalbaar) maar dan verw8 je toch iig een nieuwe engine en egt vettere graphics, dit valt mij dus wel heeeeeeel erg zwaar tegen. De gameplay zal meer van hetzelfde zijn, dus het is maar de vraag of ik deze (in eerste instantie must buy) titel ga halen tussen al het WEL next gen geweld dat dit najaar en volgend najaar uit gaat komen:)
     
  14. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens.
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De enige overeenkomst tussen BIA en Cod is dat het beide wo2 shooters zijn ;)
    Bia is vervolgens extreem tactisch, terwijl Cod recht-toe-recht-aan is.
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar Bia, omdat ik Cod2 al gespeeld heb. Deze uitvoering zal niet veel anders zijn.
     
  17. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD 3 wordt naadje denk ik. Van de screens en trailers die ik heb gezien.. nee het boeit me niet. Het ziet er ook niet uit imo. Wel even afwachten natuurlijk maar denk dat de developer er een zooitje van maakt. Vorige CoD delen op de console waren ook al niet heel veel soeps. Zonde.
     
  19. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me juist een erg mooi spel te worden met een tal van nieuwe multiplayer-functies e.d. Maar ook omdat je bijvoorbeeld in tanks, jeeps en op motors kan rijden..:)
     
  20. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu al zin in...heb CoD2 ook te veel gespeeld en vind t tot nu toe de beste online game die ik heb en volgens mij er is..
    Hoop dat er bij CoD3 wel clan support & online scoreboard zit dat maakt het voor mij compleet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina