1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

  2. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
  3. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    denkt iemand dat er deze week met die xo6 een demo vanuitkomt
     
  4. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ZekersZ dat ik CoD3 ga halen, het is echt een Must Have en gezien ik me nog steeds redelijk kan vermaken met CoD2 wat ik nu al bijna een jaar speel wordt CoD3 echt geweldig.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 1 was top!
    COD2 was geweldig!
    COD3 = gaat het de 1e en 2e deel overtreffen?

    Ik hoop van wel! De sfeer en hectiek is zo geweldig in deze gameserie. Hoop ook op een leuke demo :)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  7. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0

    Vet filmpje de multi word een stuk beter zo te zien, maar met hoeveel mensen kan je online. Vond 4 tegen 4 niet zo veel aan van mij mag het 16 tegen 16 zijn.
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    4 tegen 4??? Volgens mij was t toch 8 VS 8 ??
    9is alweer 4mnd. geleden hoor voor mij, dus kan t verkeerd hebben.
    Maar ik heb idd gehoord dat de deathmatch wel met meer spelers kan worden gespeeld als dat het in CoD2 kon.
    Ik weet alleen niet of dat ook voor de team deatmatch gold
     
  9. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat multiplayer filmpje ziet er goed uit maar weet niet of die voertuigen wel zo'n slim idee zijn gezien ik dat niet echt bij de cod stijl vind passen maar meer bij BF...achja ik zie het wel.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Multi player filmpje looks great :cool: Vooral met die voortuigen lijkt mij een goede toevoeging.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat vind ik juist geen leuke toevoeging, krijg je weer van die uber grote maps...Maarja even zien hoe het uitpakt in COD3. Het ziet er zeker goed uit, vooral die explosies :eek:
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jij weet niet wat leuk is [​IMG]












    :+
     
  13. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat een beetje op Battlefield lijken.. Hopelijk komen er ook kleine maps
     
  14. brinkie1990

    brinkie1990 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het filmpje te zien is het ook allemaal net een tikje sneller. dat spreekt mij ook wel aan.

    en die voertuigen lijken mij helemaal vet. grote maps dus hopelijk ook meer spelers. maar hopelijk zitten er ook een paar CoD II mappen in voor het oude vertrouwde gevoel
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal toch nooit als CoD1 of 2 worden. Nogal logisch als het door heel ander mensen word gemaakt! Ze gaan dus nu ook het leuke idee verkloten door een beetje Battlefield 1942 achtig spel te maken. Ik verwacht tot nu toe niet zo erg veel van de game. Ik denk zelf dat het niet zo'n topgame als deel 1 of 2 word. Demo's zullen vast komen binnenkort, kijken of die mijn visie op dit spel kunnen veranderen.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn de rifle vs rifle acties gebleven :mad:
     
  17. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk zelf dat die voertuigen alles verneuken, ik bedoel, dadelijk zit je in een rifle fight en dan komt er zo'n malloot in een motor/tank of jepp voorbij rijden die je dan totaal splatered....dat is toch saaaaai!
     
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet zeggen dat het in alle maps is natuurlijk dat ze met auto's rond kunnen rijden enzo. Wat ik van t spel zelf tot nu toe heb gezien vind ik m qua graphics wel mooier als de vorige delen. Nou zei je dat er andere ontwikkelaars achter zitten? Dat zou toch niet betekenen dat de gameplay veranderd? Dan zouden ze gelijk het hele concept van het spel weghalen. Voor mij is CoD een soort de PES onder de shooters, de gameplay rult enorm.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik vind die voertuigen wel best, als ik de bestuurder maar vanuit mijn raampje met mn snipertje neer kan knallen;)

    Filmpje zag er lekker chaotisch uit!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In het begin was ik vrij enthousiast over het toevoegen van voertuigen, echter bij nader inzien, na het lezen van bovenstaande replies, ben ik toch bang dat het te hersenloos wordt met voertuigen erbij...... :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina