1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 11 sep 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    24,8%
  2. CoD4 beta

    75,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Had ik ook vanmiddag, ben er op een gegeven moment maar mee gestopt. Veel lag ook, en aan mijn verbinding lag 't niet.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Geef mij de ak met nades, zelfs van een meter afstand dodelijk met 1 schot:thumbs: Level 15 nu, opzich wel grappig.. speel nooit online eigenlijk, maar deze game ist wel leuk.
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook even kunnen uittesten. Maar wat een lag zeg pfff.
    Kan wel begrijpen dat het een 'beta mp' is maar zo maken ze geen goeie reclame voor hun product. Maar dit zal zeker opgelost zijn met volledige versie.
    Het spel ziet er allessinds fantastisch uit, kijk er echt naar uit!
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb nog in geen 1 potje lag gehad, misschien lag het aan je eigen verbinding? Of je had gewoon pech:)
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag allessinds niet aan mijn verbinding want iedereen was aan het klagen tijdens het spel. Daar was er maar één die bij de 'ping status' op groen stond. Al de rest op één blokje. Vanavond misschien is opnieuw proberen, misschien heb ik meer geluk.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit last van lag maar gisteren 3 hele korte momenten last van gehad, en dat met iemand die een glasvezel verbinding heeft.
     
  7. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was het echt een drama..heb gisteren samen met een vaste groep van GOC online zitten spelen..en van de 10 potjes was zeker de helft met lag.
    Op het gegeven moment zijn we gewoon uit de game gestapt met de groep omdat het echt niet te spelen was.
    Ik speel nu sinds maandag de Beta en zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt.
    Dus het zal hopelijk vandaag weer opgelost zijn
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet ook zeggen dat ik niet zo blij ben met de Kill Cam.
    Het is niet omdat ie er is, of omdat ik em niet zou weg kunnen klikken.
    Maar als ik mijn dood terug zie vanuit het oogpunt van de moordenaar zie ik er meestal uit als een veel te enthousiaste, hyperactieve idioot met ADHD die alle kanten opschiet behalve de goede 8)
    Meestal als ik 'in de rug' werd geschoten bleek achteraf dat ik het gemakkelijk had moeten zien aankomen.

    Het is niet altijd leuk om met de neus op de feiten gedrukt te worden :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik druk altijd die Kill Cam weg, respawn ren als een gekke naar de plek waar ik ben vermoord en daar moet dan die gast nog ergens zijn die me heeft vermoord en knal hem lekker dood :)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    cod4 wordt prachtig als je deze beta al ziet.prachtig hoe ze de cod gamplay hebben kunnen houden in de moderene tijd
     
  11. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de beta ook sinds gister, ga deze game zeker halen. Vooral team Deathmatch is leuk_O_
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    met de killcam kan je heel goed zien dat je lag hebt. als je bijv 2 keer schoot en net na je 2e schot dood bent en je kijkt terug, zie je soms dat je dat 2e schot helemaal niet hebt geschoten. :mad:
     
  13. gise

    gise Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hemmm! met dank aan DulleNL, mensen die hem hier ook hebben, add me als vriend op Xbox Live, kunnen we games van elkaar Joinen.

    Gamertag: GiSe87
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft kindertjes:)
    P2FMT-JBQKT-PGH7F-XWJBM-TCYVM

    EN NU OVERTYPEN ALS EEN MANIAK!!!8)
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, de shit is vet hoor, sinds socom tijden niet meer zo een leuke online game gespeeld.
    ik kan niet wachten tot november
     
  16. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij zwaar tegen.

    Graphics vielen echt tegen op een 94 HD scherm.
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Fuck de graphics, het gaat er toch om hoe het speelt?

    het speelt heerlijk moet ik zeggen. Net weer een potje of 5 gedaan, en het is gewoon tof. Of je nu verliest of wint, het is gewoon fucking vet.
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij viel mij zelf niet tegen. Maar dit kwam niet zozeer door de graphics, maar meer door het speelplezier. Het is een makkelijk op te pakken multiplayer en door goed te spelen kan je jouw character zelf customizen.

    Ik vind de multiplayer van Halo 3 (beta) beter omdat het spelen zelf meer diepgang heeft. CoD4 voelt als: Spawnen -> rennen -> schieten -> rennen -> dood -> spawnen -> schieten -> rennen. De actie is gaaf, maar regelmatig spawn je midden in de actie. Als je rustig aan doet, dan krijg je niet zo snel een goede score. Je moet echt mee gaan in de actie.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is geen lag. dit is ook bij cod2 op de pc en dat bij een ping van 20.

    het zit zo de hitboxes en wat je doet wordt allemaal client side weergegeven. De berekening van het effect komt iets later. Je hebt hem wel geraakt zonder lag maar de berekening is nog gaande. soms zie je dan inderdaad dat een actie niet is doorgegaan.

    maar ga dit maar na: als jij iemand neerschiet, kijk hoe snel hij neergaat, meestal gelijk dus is de lag minimaal
     
  20. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, nadat ik de trailers had gezien van COD4 had ik echt hoge verwachtingen.. Heb In-game filmpjes vergeleken met de beta, en dat viel behoorlijk tegen.

    Ben ook een die-hard Halo speler, en zoals jij al zegt klopt het precies.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina