1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 11 sep 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

24,8%
  2. CoD4 beta

75,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Zou je in de full game ook een achievement krijgen als je alle challenges voltooid hebt. Dat lijkt me wel zo leuk want dan is er weer een extra reden om de game te spelen met verschillende wapens.

2. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn geen multiplayer achievements voor CoD 4. Zie de achievement sites.

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ow zijn ze al bekend dan?
    Is wel balen dan, multiplayer achievements zijn juist leuk. Nu moet ik weer op veteran gaan spelen straks, kan ik me weer lekker gaan frustreren haha:).

4. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel gebeuren want anders zijn er bijna geen verzin bare achievements!

En iedereen speelt met een M4-Red Sight! Of campt in een hoekje met een sniper:mad:. Dat is wel zielig, meeste spelen gewoon normaal maar sommige vinden het nodig om in bosjes te verstoppen, want dan komen ze zeker aan de 10 kills:)

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik juist wel lache, lekker sneaken, en met kill-cam kom je er toch wel achter waar ze zitten meestal.

6. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Over de kill-cam: Ik las dat veel mensen dit een vervelende optie vinden, omdat gelijk weer in het slagveld zitten. Ik zelg vindt het een mooie optie, wordt er beter door en leer van mijn fouten. Mijn kills zijn vaak nog vrij laag tussen de 6 en de 10, maar mijn deaths zitten vaak alleen maar onder de 4, waarbij andere in de server allemaal boven de 14 deaths zitten.

Over sniper: Ik maak ook veelvuldig gebruik van sniper, maar als ik 1 iemand gekild heb, ga ik gelijk heel ergens anders zitten. Geen camping dus, of is dat dan juist wel weer campen? Heeft toch geen zin om op 1 plek te blijven zitten---> Killcam. Het spel zelf maakt het je daardoor gewoon moeilijk om te campen.

PS: Nee, ik maak ook enorm veel gebruik van andere wapens, M16 vindt ik echt een geweldig wapen.

Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Meeste gebruik ik de m4 carbin, met red dot. Heerlijk wapen en daar kan ik het beste mee spelen. Wissel wel af met de shotgun & uzi in die indoor map. En op de buitenmappen de sniper af en toe, maar is niet mijn sterkste kant :9

8. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie langst killstreak, ik had er vanmiddag eentje van 16 :)

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Volgens mijn stats 19 maar naar mijn mening was ie hoger. :9

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind de killstreak eigenlijk weinig zeggen in dit spel.

in een buiten level heb je zo een zooi kills. zodra je 5 kills hebt krijg je airstrike. Als je toevallig net een radar sweep actief hebt kun je zien waar de vijand zit en kun je zo 2 extra kills maken met de airstrike en krijgt helicopter. Die helicopter kan op zijn beurt ook weer zo 10 kills vor je maken

11. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf de laatste tijd hangen in "trying to join potential matches...", behoorlijk vervelend.

12. lloydaipassa

lloydaipassa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt doodziek van alle kiddies die de beta spelen... maakt het hele COD4 beta gebeuren minder leuk, omdat ik me echt kapot irriteer aan die lui die de hele tijd onder groepsdruk van hun vriendjes in de lobby maar moeten schelden en schreeuwen... niet te harden meer man, wat een drama met die lui.

Ik vondt halo 2 al erg, maar dit gaat nog wel een stapje verder... zou het niet eens tijd worden dat dit soort groepen worden verdeeld? (trash talkers bij de trashtalkers, en de serieusere gamers die daar geen behoefte aan hebben bij elkaar).

Ik bedoel, daar betalen we tenslotte ook voor per maand.

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0

Het verschilt , het is niet allen maar zo dat het zo is.
    Allen soms wel ik denk 3/10 keer .
    En over de killcam zal er in het volledige spel een functie zitten om de killcam uit te zetten?

15. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    De M-4 is het beste wapen in zijn totaal, close, distance. Alles doet het wel goed!

Daarom kan je met de m-4 kills maken, ligt aan jou zelf of je de skills hebt natuurlijk!

Maar de meeste denken dat ze met 21-19 goed zijn? Dat is +2, beter is bijv. 16-4. Ik probeer altijd onder de 10 deaths te blijven, mijn beste is 39-9

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Je score is ook helemaal afhankelijk van het soort spel wat je doet. Free for all vind ik persoonlijk veel lastiger om een goede score te halen omdat het simpelweg te chaotisch is.

Team deathmatch is het beste om een goede score te halen. heb je ook nog wel eens dat je zo 3 man in de rug kan pakken als je t goed aanpakt :D

17. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Code net binnen gehad, vanav maar is f uit proberen! Maar aan de reacties hier is ie volgens mij super vettt!! \o/
    Hoe lang blijft de beta eigenlijk beschikbaar?

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor vele van ons hier de vraag, de ene zegt 31 september de andere zegt totdat eht volledige spel uitkomt.
    Wie weet we merken het vanzelf.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mailtje gamer.nl:

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    He jammer , best kort .
    Maargoed dan maar wat meer forza spelen totdat ie uitkomt.
    Iemand trouwens enig idee wanner assasin's creed uitkomt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina