1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 11 sep 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    24,8%
  2. CoD4 beta

    75,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    shit man, ik pis elke keer naast de pot.. bij gamespot: we run out of tokens, come back tomorrow.. en een vriend van mij had em in 1 keer..
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben je beter dan ik in iedergeval:+
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren ook de betacode gekregen via Gamespot. Heb hem vandaag even geactiveerd en gedownload. En ik moet zeggen dat het heel erg tof is! Het ziet er heel goed uit, het loopt lekker, geluid is prima, gameplay is prima en het speelt gewoon lekker. Erg tof en erg verslavend. Vind de opbouw van de levels erg goed gedaan. Heerlijk om in het gras te liggen met een sniperrifle en ze een voor een af te knallen. :cool:
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. ik vind het soms wel iets té. waarvan weet ik niet, maar ze zullen het vast wel fixen 8)
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb sinds vandaag ook een betakey gekregen via Gamespot .
    Ben zeer tespreken over deze game .
    Alleen grafies vind ik het wat tegenvallen .
    De wapens en characters zijn mooi , maar de omgeving vind ik wat minder.
     
  6. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijft hij al de hele avond staan op 'Downloading Game Settings'.

    Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Amadeuz: sorry echt geen flauw idee.

    Net de beta gespeeld en heel erg onder de indruk. Eigenlijk ook meer dan ik had verwacht. De hele game loopt echt ontzettend soepel en retesnel. Ik heb met deze game trouwens ook veel meer een gevoel van vernieuwing dan met de h3 beta (al lijkt het lobbysysteem wel erg gekopieerd; niet dat dat slecht is overigens); misschien een ideetje voor een poll? ;)

    Leuke extraatjes naar killingstrikes (niet dat ik die haal) en bonussen als je andere rangen haalt.

    Wat dat betreft iig een next gen mp. Graphics zijn grotendeels ook zeer ok ,echter kleine objecten zoals borden op tafel, houten kisten, deuren ed verdienen echt nog wat aandacht.

    Goed balen dus dat ie zo vet is, moet ik weer een game aanschaffen :+
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb je een hd tv?:x Heb em zonet bij mn maat gespeeld op zn 42" full hd tv en het ziet er ongeloofelijk bruut uit. Kan je mij een andere game noemen waar de multiplayer maps er beter uitzien dan dit?

    De wapens de omgevingen, het gras waar je echt in verdwijnt als je gaat liggen. De explosies, de straaljagers en heli's die je aanvallen, vloeiend zonder enige hapering. Heb je wel es een sniper van dichtbij gezien in zn pak?

    Wat vindt jij dan niet zo goed aan de omgevingen?:):
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de gears mp mooier en graw2 komt er ook in de buurt. Zie daarvoor ook mijn comment boven jou :)

    edit: het totaalplaatje ziet er vet uit en de mannetjes incl wapens ook. Echter de maps missen op de objecten ed best wat detail.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gear kan je maar met 8 man max spelen, komt door de omgevingen.. heb ik persoonlijk liever meer mensen in de game. En Graw multiplayer ziet er echt niet mooier uit dan dit. Naja ik weet wel wat ik liever speel:)
     
  11. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Kolere, dagenlang wachten. Downloaden en hij kapt er dus mee verdomme.

    Status nog steeds; Downloading Game Settings.
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit sowieso een betere (lees eerlijkere) mp hebben dan gears. Client side hit detection!!! verder vind ik het door-de-muren-heen-schieten echt fantastisch. shotgun + radar = kills
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    net ff de beta gespeeld een uurtje. Ben nu lvl 5. Vind het allemaal erg tof. Het loopt snel, wapens zijn vet, veel actie en zo soepel.

    Grafisch wel ok, had door alle hysterie van IGN etc wel veel meer verwacht, maar dit is niet verkeerd. Vond het ook erg tof dat je gewoon als lvl 1 mannetje niet mega achterloopt op de rest. Ik legde snel genoeg lvl 16 mensen neer en steeg zo in rang.

    Levels waren idd erg goed vormgegeven, overal kamertjes, ramen, deuren, trappen. Ja, dit is een topper in wording:)
     
  14. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe je uberhaubt gears met cod4 kunt vergelijken...Totaal 2 verschillende games, het enige wat ze gemeen hebben is dat het shooters zijn that's it.

    Maar voor mij is de keuze gemaakt, CoD4 > GoW *)

    Vind de demo geweldig, level 15 nu, heb nu mn silencer op mn M4 wel relaxt :9
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind echt een super spel! 2 maps gespeeld en wat een actie joh, wapens zijn vet!
    Alleen nog weinig van die perks gezien, ik weet dat ik ze zelf nog niet kan maar bij anderen ook niet gezien.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    loopt deze beta nou al op de beloofde 60fps? vind t altijd lastig in te schatten.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah heeft een een nieuwsbericht op CharlieOscarDelta gestaan. Ze zeiden: Ga heel vaak terug naarje dashboard en start opnieuw op.
    Wat ik gedaan heb: Laat hem erop staan en ga eten, toen ik trug kwam was hij weer goed. Duurd dus wel heel lang :b:
     
  18. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelden een multiplayer game gespeeld die zo verslavend is.
    Wat een meesterlijke game _O_
    Vooral het opwaarderen van je wapens en het verdienen van allerlei extra mogelijkheden is naar mijn idee echt een toevoeging.
     
  19. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al veel gezegd maar ik ga het lekker ook zeggen, dit spel is vet!
     
  20. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goed spel! Leuk ook dat je een custom wapenset kan samenstellen. Grafisch vind ik het ook top. Zelfs op een normale tv ziet het er al goed uit.
    Enige minpuntjes misschien dat het qua gameplay erg lijkt op zijn Call of Duty voorgangers en dat ik iig de wapens die je in het begin hebt een beetje 'oud' vind overkomen qua vormgeving t.o.v. bijvoorbeeld Ghost Recon (al zitten daar ook toekomstige wapens in).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina