1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 11 sep 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    24,8%
  2. CoD4 beta

    75,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of de CE ook gewoon in de winkels ligt...
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    was 16 man volgens mij :eek:
     
  3. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik ook maar ik hoorde van iemand die die beta had gespeeld 12 man en hier staat ook 12
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb ook de beta gespeeld alleen ik speelde altijd free for all en dat was met 8 man ofzo ;)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel minder !

    lijkt wel een trend te worden dat ze er steeds minder in doen ..waarom zou dat zo zijn .. ik bedoel de 360 kan het makkelijk aan ..en tegenwoordig heeft iedereen ook wel een redelijk goeie i-net verbinding !
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    12 man is genoeg. Zo groot zijn de maps niet. In spellen met voertuigen kan het te weinig zijn, maar ga maar na, in spellen op de pc wordt meestal 5v5 max gespeeld in dit soort games omdat het anders te druk wordt.
     
  8. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    IK WIL EHM HEBBEN!!!!
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen deze game en Assasins Creed, oftewel een gave Singleplayer of een gave Multiplayer. Ik kan ze ook gewoon allebei niet halen en doorspelen met Halo 3, ik weet het niet:+

    Edit: Weet iemand of hier een clan-support in zit?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    12 man is mij al te veel.. de maps zijn niet gigantisch zoals bigsyke het al zegt.

    Ik speelde het liefst team tactical, search and destroy met 3 maten van me, het was dus gewoon 4 tegen 4 en dat was meer dan genoeg.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,

    Voor mij hoeft dat 16 man online ook niet zo.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    sowieso wat maakt het uit hoeveel man er in een game zitten? Ik vind dat je met minder mensen wat meer invloed hebt op de prestatie van het team.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Meer man in een spel wil niet altijd zeggen dat het spel daardoor leuker wordt. Mooi voorbeeld is SOCOM 3, deel 2 was 8 tegen 8, was goed uitgebalanceerd, bij deel 3 kon je 16 vs 16, en het hele SOCOM gevoel was weg.

    Ik vond 6 vs 6 goed uitgebalanceerd tijdens de Beta. Het was al vaak een behoorlijke chaos, nog meer mensen in een room zouden dat alleen maar verpesten. PC kan trouwens wel met 32 man online. Vind ik zonde van het spel.
     
  14. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan heb je altijd wel een paar spelers die meteen dood gaan, 8vs8 is te veel op de maps die ik heb gezien, dan kan je je niet goed meer verstoppen.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft de pc versie dan niet grotere maps? Anders vind ik 32 man echt te veel.

    Waar jullie geen rekening hebben gehouden zijn de respawns, in de beta spawnde je naast de vijand en niet aan de andere kant van de map. Daarom werd het allemaal een beetje krap.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook wel zeker zo ja .. ik ben benieuwd .. want opzich heb je idd wel meer "team" gevoel met minder players
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    was het niet zo dat ze eerst willen beginnen met 6v6 en later dit willen uitbreiden??

    Dus afhankelijk van hoeveel mensen het spel daadwerkelijk kopen, en welke reacties daaruit voortvloeien kan het nog goed zijn dat EA de server capiciteit vergroot en dat er dus daadwerkelijk 16v16 gespeeld kan worden.

    my 2 cents anyways
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou best kunnen dat ze later nog dingen gaan veranderen aan het spel maar ik verwacht geen 32 man online aangezien de maps daarvoor te klein zijn. Het spel word trouwens niet ontwikkeld of uitgegeven door EA. Het spel word ontwikkeld door Infinity Ward die de orginele Call of Duty delen heb gemaakt en het spel word uitgegeven door Activision. Ik denk ook niet dat ze zorgen hoeven te maken over de verkoopcijfers met zo'n ijzersterke game.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kent iemand Joint operations? dat is een goed voorbeeld van meer spelers is niet altijd leuk

    Dat spel kon met over de 100 man gespeeld worden maar de maps waren zo groot, dat je eerst met een voertuig 3 minuten door het bos moest rijden om bij de actie te komen om dan heel snel dood te gaan, maarja je had wel heel veel spelers, dus wat is dan beter?

    mij gaat het om een goede balans tussen actie en taktiek.

    chaos houdt ik niet van bij dit soort spellen

    en je spawnt niet bij de vijand, maar bij je teammates. En soms zitten die dicht bij de vijand
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Joint Operations op de pc was juist heel vet altijd! Maar ik heb liever 16 tegen 16 dan bijvoorbeeld 32 tegen 32... Dan wordt het namelijk echt een granaten festijn en dat is niet zo :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina