1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb net effe singleplayer gespeeld en damn wat een vet spel! De graphics zijn echt super. Toch mis ik de duitsers, ben een enorme wo2 fan en kan niet genoeg krijgen van die games. Maar ik begrijp de move van activision wel!
    Wil ook nog effe zeggen dat het dus wel kan, spellen op de beloofde datum in de winkel te krijgen. Gewoon HULDE voor activision hier kunnen andere uitgevers nog wat van leren. Geef pas een release datum als je zeker bent dat je het haalt.

    Maar genoeg gelult ga zo weer lekker COD4 spelen en voor iedereen die twijfelt: KOPEN!!!!!!!
     
  2. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff net hafl uur in die kamer blijven zitten, een man of 40 gekilld, en jah hoor, die zaal zit nog vol met irakezen. PFFF, oh help...
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    JAAAAAAAAAAA ik heb hem, kan ik weer zwaar gaan ownen:cool:

    Ik heb hem trouwens voor 55 euro gekocht + een gratis t-shirt bij de e-plaza, topwinkel!
     
  4. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekocht in Den haag 2 maal bij de E-plaza, stond gewoon voor de deur =)
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel af en toe ff een stukje naar binnen en zelf wat knallen want niet alles wordt voor je gedaan door je team mates.
    Dus wel zelf wat knallen.

    Zojuist wou ik dat record halen van die 20sec doe ik start mission wil ik resumen staat ie weer daar .
    Dus ik mission select moet nu allen een stuk the bog overdoen.
    Komt morgen wel.

    Veteran mode is Btw nog niet egt moeilijk.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als dit al gevraagd is, maar kun je dit met 2 man splitscreen op Live spelen (guest account)?
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wel een grappig stukje, lekker chaotisch.
     
  8. Drogba

    Drogba Guest

    Ik sprintte daar gelijk naar voren helemaal in het achterste kamertje, waar je later verder gaat. Ik kwam zo'n 5 terroristen tegen met geluk op Veteran afgemaakt en dan daar beetje zitten campen.

    Misschien helpt dit
     
  9. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen geintresseerd in een COD4 T-shirt...

    PM voor intresse
     
  10. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Flink zitten MP'en de laatste 2 dagen, in totaal 8 uur. Zit nu op level 30, dus het gaat aardig snel.

    Vooral de Team Hardcore mode is vet. Geen HUD, en een paar kogels zijn al genoeg. En je krijgt er veel punten voor.
     
  11. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Done :)... Sp is kort.. maar o zo bruut.. Voor mij na bioshock zeker de nr 2 van dit jaar (tot nu toe:))
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of je vraag al beantwoord is maar op normal en hard is het ook nog een klote stuk. om naar boven te kunnen moet je eerst de hele beneden verdieping uitroeien. als het helemaal vrij is lopen je teammates naar een dichte deur en dan pas kun je naar boven als die deur is geopend
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dat was dus al beantwoord...
    maar goed. kan iemand me vertellen hoeveel missies er nou eigenlijk zijn. ik ben net met die helo opgepikt van die tv studio
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo ff anderhalf uur gespeeld en wat een lekkere game, tot nu toe wel alleen singleplayer gedaan die wil ik eerst afmaken.
    Dus ben meteen op veteran begonnen en dat is heel goed te doen, heb nu al gwn 230 GP.


    Maar over dat stuk in die room in TV-studio.

    Tip: Ren eerst die grote ruimte en, meteen naar rechts, helemaal rechtdoor, todat je in kleine room komt, kill vanuit daar een aantal man, ga dan uit dit kleine kamertje en sprint van daaruit naar rechts, opnieuw een zijkamertje in, dit maal wat groter, schiet van hieruit de laatste mensen neer ( waaronder die van 2e verdieping, als je deze plek hebt bereikt, zullen ze ook niet meer respawnen, al snel krijg je melding dat ze allemaal dood zijn.:thumbs:
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen lekker chillend deze game uitspelen en genieten van mijn vrije dag. :)
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij FRS kost hij €64,95. Geen id bij MM maar ik denk dat er wel goedkopere adresjes te vinden zijn.

    Hopelijk morgen eindelijk m'n spelletje ook binnen. Heb dr zin in! :)
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bij de MediaMarkt ligt hij in de schappen voor €54,95.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2007
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Verschillende filialen van de MediaMarkt hebben andere prijzen dus zolang je niet zegt welk filiaal je het over hebt kunnen we er weinig mee. ;)
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Heb hem gehaald voor 58,99 bij de MM in Enschede, ik kon met een wikkel van de Veronica magazine 7,50 korting krijgen bij de FRS maar als die 65 kost schiet je ook niet veel op.
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    MediaMarkt Eindhoven, excusez-moi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina