1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wat een toffe spel zeg!! Wel gemeen van de makers dat ze Arabieren weer als vijand bestempelen in een GAME. Ik verstond trouwens heel goed wat die AL-Assad zei. Wel grappig hehe......

Is het trouwens bij jullie ook zo dat jullie af en toe niet het verschil zien tussen de vijand en de vriend. Ik heb wel vaak friendly-fire gehad. Jammer dat er geen rode markering bij de vijand zit net zoals bij GRAW 2.

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik juist blij om, ik wordt met graw gek van de vierkantjes, stoplichten, seinen en dingetjes op je scherm

3. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ja soms was het wel irri, maar je kon tenminste wel zien wie nou de vijand was.

Trouwens weet jij hoe ik die dog achievement kan halen? Ik heb al een paar honden doodgeschoten en alsnog geen achievement? :confused:

4. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ze je echt aan laten vallen en dan moet je net voordat hij je in je nek bijt met de rechterstick zijn nek breken. ;)

5. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    huh hoe dan? Dus gewoon de rechterstick ingedrukt houden wanneer die springt?

Ik dacht gewoon met een Wapen zoals een MES of pistool ofzo......

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als hij op je zit moet je de rechterstick zeg maar schudden en dan breek je de nek van de hond. Vond het er erg cool uitziet en laat goed zien wat een topspel het is.

7. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    oke thnx, ga het zo proberen... Ben bezig met me controller aan het opladen, hij viel net uit. |:-

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Irritant als dat gebeurt he. :+ Probeer hem meestal meteen op te laden maar dat vergeet ik nog wel eens.

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist Chernobyl uitgespeeld ga nu maar is slapen :p Maar wat een level was dat zeg xD Die sfeer proefde je gewoon.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heb net het spel uitgespeeld, aangezien dit mijn eerste cod spel is heb ik veteran nog maar even uitgesteld :D Maar man o man wat een spel, echt zwaar vet en de afwisselingen waren erg goed gevonden.

Verder nog even een aantal achievements halen in SP, maar dat doe ik morgen wel :D Onder andere die dog en dat ik iemand moet neersteken terwijl die wegkruipt.

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!! Heb hem gister bij Bol.com bestelt hij is gewoon op voorraad, alleen hij is niet verzonden:mad:

12. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja.. met zown scherm.. kurotje?

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Net weer een aantal levels gedaan op veteran, het begint wel pittiger te worden. Vooral "Ghillies in the mist" is best lastig.

14. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel het spel op de eennamoeilijkste graad weet ff niet meer hoe die heet (het is nog vroeg) De missie waar je je teamgenoot op je rug moet nemen en dan uiteindelijk moet wachten op de heli krijg ik maar niet gehaald. Ik Pak zo n big gun en dan ga ik achter een groot gebouw zitten en alle vijanden moeten dan vanuit een hoek naar mij toe komen waar ik ze makkelijk kan afknallen maar het probleem is dat ik uiteindelijk na de heli er staat ik er gewoon niet kan komen. Iemand die een makkelijke oplossing weet?

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik trouwens vragen welke control scheme jullie hebben?
    Ik weet nog van de beta dat je LS in moest drukken om met sniper adem in te houden, vond ik niet heel handig.. Welke gebruiken jullie?

En zijn de stats van de BETA ook meegenomen of zijn die gewoon weg?

16. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al reviews? En is er verschil tussen de ps3 versie en de Xbox versie?

ps Ik heb 'm ook maar gekocht!

17. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar zat reviews,en ik kan je zeggen dat er totaal geen verschil zit in beide versie.Kijk voor eventuele video's op gametrailers.com.

18. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Het is beter om spellen in de winkel te halen:thumbs:,weet je zeker dat je ze hebt.

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon gelaten zoals ie was , net als bij cod3 zegmaar.
    De stats van de beta zijn niet mee genomen nee;) dat zou namelijk niet eerlijk zijn tegenover de andere gamers.

20. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon naar die sniper gozer gerend die daar op de grond ligt. Daarna gewoon rennen als een gek, wel een beetje via rechts. Dan neem je een beetje cover achter het kleine huis ,links naast dat reuzerad,dan via links van het huisje RENNEN en hopen dat je niet dood gaat:thumbs: succes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina