1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het het zelfde sostic, al best wat potjes gespeeld en allemaal goed gegaan, maar sinds een kwartier lopen zowel xboxlive en cod te kloten.. hijs al drie keer vastgelopen ofzo nu..

Party systeem is niet heel solide verder, gebeurt erg vaak dat je na je potje je halve party kwijt bent, of dat sommige t potje in kunnen en andere door server full er niet bij kunnen

2. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Bij mij doet ook marketplace en cod4 online het niet nee :mad:

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tachtig tries om de VIP te vinden? Damn.

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    wat ik ook raar vindt is dat je niet de gehele tijd bij een party kunt blijven.. heb je eindelijk een goede party gevonden met gezellige gasten .. en dan na enkele potjes staat er dan disconnected.. or game no longer avaible (of zoiets). Ik kom trouwens alleen engelsen tegen.. geen yanks, franse of nl.. en jullie?

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    hij blijft op downloading gamesettings staan terwijl ik al heel de avond heb kunne spele

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ik zie wel al mijn mates online, mrr idd geen marketplace hiero also!

7. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt hiero ook. Het lijkt net of ik een i-net verbinding van steen heb. Maar goed, zal van zelf wel over gaan...:thumbs:

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit nu ook vast op dat stuk met Veteran. Op Hardened had ik er geen problemen mee, hooguit 2 tries. Maar nu heb ik echt alles geprobeerd. In die huisjes blijven liggen, in de hoeken van de map gaan zitten etc. Maar ze blijven idd komen. Heb m'n controller al een paar klappen verkocht.

Ja ik heb ook van alles geprobeerd. Ging ik in zo'n klein huisje liggen, pleuren ze na 1 minuut ofzo twintig granaten naar binnen. Als je gewoon stil in gras blijft liggen ( waarbij je eerder niet opviel in level) wordt je nu gewoon dood geschoten, beetje nep. Ik kom er echt niet uit:{

Wat ik wel gehaald heb is The Mile High Club op veteran. Het epilogue level in het vliegtuig. Dit schijnt het moeilijkste deel van het spel te zijn. Je moet in 60 seconden een heel vliegtuig door vol met enemies. Kostte een stuk of 80 tries, maar ik heb het gehaald!

Proloog is toch dat level op die boot?

Multiplayer is echt lachen, maar wel erg makkelijk. Ben nu level 40 en heb 2200 kills met een KD ratio van 2.1 Dit komt voornamelijk omdat ik telkens bij mensen in de game kom die level 20- zijn. Hardcore game-modes zijn iets hoger lvl, maar die vind ik iets minder.

LoL ik heb pas 2 potjes gespeeld, CoD2 lag me heel goed, ook voor clans op gespeeld, maar eerste 2 potjes gingen echt slecht, ik was de BEta nog gewend met de perks en lievelingswapen die ik daar al had, nu moest ik met standart kut geweer tegen mensen spelen van level 20/30 en ik ken nog geen enkele map.

Maar je kunt niet echt zeggen MP is makkelijk, speel maar eens tegen echt goede mensen, ga je flink nat, moet zeggen CoD4 heeft minder individuele skills dan bv CoD2, CoD4 is echt alleen maar sprayen met wapens, als je gaat campen kun je super goede scores halen en streaks, als je rondloopt, ga je standaart wel om de zoveel seconden dood, maaja.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    majornelson.com reageert hier ook niet meer, dat wil meestal zeggen dat er iets mis is met Xbox Live en dat iedereen wil weten wat precies:d we zullen t zo wel horen denk ik. (er was niet toevallig onderhoud gepland voor vandaag?)

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    bij de playstation heb ik er ook last van trouwens. Dat hij soms op downloading game settings blijft haken.

11. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt De grote Dashboard update eraan !?

Onttoppic : Wat voor score zouden jullie Call of duty 4 geven..?

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil spelen

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Effe teruglezen, er zijn pas 100 tips gegeven ;)

COD4 uitgespeeld. Een erg gaaf spel met misschien meer van hetzelfde, maar wel veel meer intensiteit en afwisseling dan de vorige delen. Beetje korte SP, maar met een prima MP mag je daar niet over klagen (al is het voor mij altijd hopen dat ik *mag* :9 (heb wat gezeik met de PS3 online)).

De moeite waard, alleen zijn sommige stukken veel lastiger dan de gemiddelde moeilijkheidsgraad, en dat kan nogal frustrerend zijn. Ook moet je soms flink doorpushen want de oneindig spawnende ventjes zijn niet aan te slepen :+

Maar de kleine minpuntjes mogen de pret niet drukken. En de 'epilogue' is wel vetjes :thumbs:

SP: 8,5 - MP: 9...

14. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    als je nu probeert in te loggen bij xboxlive via pc dan staat er overal server runtime error...

15. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels staat er bij mij Sorry, this page is unavailable.

16. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje tussendoor over de multiplayer.. wat voor skin heeft een sniper, aan de kant van de arabieren zeg maar? Ook een ghillie suit? Want die zijn vet handig als je in de struiken ligt.
    En glijk nog een vraagje.. als je een custom class maakt, en je hebt als primary weapon een sniper rifle, krijg je dan ook een ghillie suit skin?

anyhoo vet gaaf spel, net vanmiddag ontvangen... Vinden jullie trouwens niet dat snipers behoorlijk irritante campers zijn? kbdoel als je goed verstopt bent, en om de 3 mensen die je killt ga je naar een andere plek om te verstoppen, dan kan je best gemakkelijk goede scores halen. Terwijl een assault kerel rond moet lopen en om de paar seconden dood gaat.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een frustraties op veteran. ik was eergister al begonnen op veteran maar ben al gauw naar normal geswitched. nu echter ga ik veteran helemaal uitspelen:D. dat stuk in die tv studio, dat is echt een eitje vergeleken het reuzerad haha. wat frustrerend! voor de mensen die nog steeds vastzitten in die tv studio. het is al vaker gezegd op dit forum,maar naar mijn mening is de beste tacktiek toch echt rechts naar zon zijkamertje gaan en dan naar het volgende zijkamertje en dan naar het punt waar je uiteindelijk verder kan. in die zijkamertjes gewoon af en toe wat schieten en alle granaten teruggooien. als je eenmaal bij het 3e kamertje komt, schuiven je maten zo snel op dat je hem binnen 20 sec gehaald hebt:thumbs:

wat me wel nog steeds niet zint is dat ik die achievement 'your show sucks'niet krijg. voor de tv studio heb ik alle 4 de tvs gemold. en in de grote kamer in de studio ook voor 100%. maar iemand zei dat je in de studio nog voor de grote kamer 6 tvs kan vinden. ik heb er maar 3 of 4 gevonden. kan iemand me helpen?

18. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag het sniperlevel gedaan..

Het eerste deel was echt adembenemend spannend, zelden zo veel spanning gehad tijdens een level, top.

Het tweede deel bij het reuzenrad was redelijk zwaar, maar op normal had ik het na een tijdje toch voor elkaar. Achter de botsauto's was het goed te doen.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens!
    Vind dat sniperlevel in Chernobyl de leukste missie van COD4 persoonlijk!

_O_

20. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de tv studio binnengaat hangt er een voor je en een achter je en dan in de volgende kamer hangt er nog een en dan 3 in de kamer met de grote televisies. In de grote kamer hoor je ook aan het begin allemaal geluid van boven en als je wat doorloopt zie je boven je een paar raampjes. Ik heb hier een paar granaten door gegooit maar het geluid wou niet weggaan. Het kan zijn dat hier ook een tv staat. Op de missie "Blackout" zag ik ook een tv staan dus misschien moet je deze ook overdoen en goed opletten. Ook heb ik gelezen dat de achievement alleen unlockt als je op regular speelt. Als het echt niet lukt kan je altijd nog naar deze video kijken.
    Ik zou hem een 10+ geven en het is dan ook de GOTY voor mij. _O_ Ik kan geen echte minpunten vinden maar er zijn natuurlijk ook persoonlijke dingen waardoor je de game minder kan vinden. Speelduur op regular is inderdaad best kort maar ik vind dan ook dat je deze game niet op regular moet spelen maar gewoon op hardened of veteran. Dan is hij in mijn ogen het leukst. Vraag me af of Infinity Ward dit niveau nog een keer kan halen met een eventuele opvolger. Heb vanavond ook de epiloog op Veteran uitgespeeld en ik denk dat mensen die met de gewone campaign al problemen hebben het hier heel erg moeilijk gaan krijgen. Ben er zelf een hele tijd mee bezig geweest en voelde me aan de ene kant geirriteerd en gefrustreerd maar aan de andere kant vermaakte ik me wel echt omdat ik zag dat ik door goed na te denken en mijn plan goed uit te voeren ik steeds wat verder kwam. Als je het dan uiteindelijk haalt dan voelt dat ook echt geweldig! :D Ik had het gevoel alsof ik in een arcadehal 100 guldens in een machine had gegooit en ik het uiteindelijk perfect deed. Voor de proloog op veteran moet je goed nadenken, goed reageren en zoals altijd blijven doorzetten. Cheats mode ook even bekeken en dat zag er ook geweldig uit en ga ik vandaag ook nog even mee spelen voordat ik weer lekker online ga knallen! 8)

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina