Als je de tv studio binnengaat hangt er een voor je en een achter je en dan in de volgende kamer hangt er nog een en dan 3 in de kamer met de grote televisies. In de grote kamer hoor je ook aan het begin allemaal geluid van boven en als je wat doorloopt zie je boven je een paar raampjes. Ik heb hier een paar granaten door gegooit maar het geluid wou niet weggaan. Het kan zijn dat hier ook een tv staat. Op de missie "Blackout" zag ik ook een tv staan dus misschien moet je deze ook overdoen en goed opletten. Ook heb ik gelezen dat de achievement alleen unlockt als je op regular speelt. Als het echt niet lukt kan je altijd nog naar deze video kijken.
Ik zou hem een 10+ geven en het is dan ook de GOTY voor mij. Ik kan geen echte minpunten vinden maar er zijn natuurlijk ook persoonlijke dingen waardoor je de game minder kan vinden. Speelduur op regular is inderdaad best kort maar ik vind dan ook dat je deze game niet op regular moet spelen maar gewoon op hardened of veteran. Dan is hij in mijn ogen het leukst. Vraag me af of Infinity Ward dit niveau nog een keer kan halen met een eventuele opvolger. Heb vanavond ook de epiloog op Veteran uitgespeeld en ik denk dat mensen die met de gewone campaign al problemen hebben het hier heel erg moeilijk gaan krijgen. Ben er zelf een hele tijd mee bezig geweest en voelde me aan de ene kant geirriteerd en gefrustreerd maar aan de andere kant vermaakte ik me wel echt omdat ik zag dat ik door goed na te denken en mijn plan goed uit te voeren ik steeds wat verder kwam. Als je het dan uiteindelijk haalt dan voelt dat ook echt geweldig! Ik had het gevoel alsof ik in een arcadehal 100 guldens in een machine had gegooit en ik het uiteindelijk perfect deed. Voor de proloog op veteran moet je goed nadenken, goed reageren en zoals altijd blijven doorzetten. Cheats mode ook even bekeken en dat zag er ook geweldig uit en ga ik vandaag ook nog even mee spelen voordat ik weer lekker online ga knallen!
Laatst bewerkt: 11 nov 2007