De modellen van Cod 4 zijn wel een stuk scherper, maar de omgevingen vind ik een stuk minder maar ik heb alleen de training en de eerste map gespeeld het vrachtschip. Ik irriteer me trouwens ook wel af en toe aan de teamleden die niet letten op wat jij doe en gewoon over een grenaat of flashbang heen rennen. /Mod Het is niet toegestaan om te praten over gebrande/gedownloade games. Lees de [faq]FAQ[/faq] en je pm er even op na
Uhm, zou het niet verstandig zijn om eerst te kijken waar je je granaten gooit i.p.v. zomaar wat in het rond te strooien?
Tja als je teammaten een deur open gooien dan lijkt het me best wel logisch dat je de tegenstander wilt verassen en dus een flashbang of grenaat naar binnen gooit. Lijkt me niet echt handig om als schietschijf naar binnen te rennen
Mff, ook een kwestie van smaak dan waarschijnlijk. Ik was namelijk helemaal niet zo onder de indruk van de graphics van Halo3 en vond de graphics van de CoD4 beta al errrg tof. En dan heb ik de uiteindelijke singleplayer versie nog niet eens gezien. Die kan alleen maar mooier zijn dan de mulitplayer betaversie.
Er zijn al zoveel games naar leden van XBW gestuurd vanaf Play-Asia, dat is geen enkel probleem. Lees er maar eens andere topics op na (bv PGR4) Er zit een kans in dat je spel onderschept wordt door de douane en dan moet je invoerrechten betalen, maar dit zal vooral gebeuren wanneer je meerdere artikelen besteld. Bij 1 game is het volgens mij nog nooit voorgekomen.
mensen die hem al gekocht hebben, kunnen jullie zeggen waar hij te koop is? wil hem graag z.s.m. spelen
Mischien komt het dat Halo stukken mooier is omdat ik mijn xbox via scart heb aangesloten en dus geen HD heb. En dat Call of Duty 4 via HD gewoon een stuk mooier is dan Halo, ik ga binnenkort even een HD kabeltje halen en dan zie ik vanzelf wel het verschil. Maar vergeleken Halo zijn de omgevingen en de containers op het schip erg pixelig.
Nee hoor. Dat dacht iedereen ook toen Halo2 door Intertoys eerder werd verkocht. Winkels willen altijd winst blijven maken en willen dus altijd de concurrent slimmer af zijn.
Ik denk dat de leveranciers de game pas morgen of woensdag zullen versturen naar de (game)shops in nederland... ik geef je een betere kans als je donderdag gaat zoeken, anders vrijdag
Is hier iets meer informatie over? Op de website van hun kan ik namelijk niet echt iets vinden. Op wat spelen we? PC, XBOX of PS3? En wat voor matches worden er gespeeld...