1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het xbox live zelf weer.. xbox.com is ook weer erg traag en veel runtime errors.

    Dit is al vanaf vrijdag zo, ze mogen er nu wel eens uit zijn daar bij IW en microsoft, nietwaar?

    Of geef in ieder geval voor het fatsoen even een signaal af aan de mensen die de game hebben gekocht/xbox live hebben, dat ze eraan werken en er vanaf weten.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    je haalt me de woorden uit de mond |:-
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    idd, tijdens de opbouw van de hype voor de release wisten ze mn mailbox dagelijks te vinden met reclame en acties etc ,maar nu ik mn 60 euro heb neergeteld en er problemen zijn hoor ik niks meer van ze :lol:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze wachten gewoon totdat ik de game heb. Dus morgen werkt alles weer naar behoren! 8)
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb sinds Zaterdagnacht potverdomme problemen met me Xbox Live via een router. De hele tijd Disconnected en super TRAAG!!

    Nu eindelijk rechtstreeks naar me MODEM alweer the same SHIT! :confused:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sinds net ook niet Online kunnen komen. Blijft eerst een hele tijd vastzitten in de lobby en komt dan met een Error. Net zat ie gewoon echt helemaal vast, bagger. Moet snel worden goed gemaakt.

    Trouwens dan maar Singleplayer afgemaakt, damn wat was het einde vet en wat een vette singleplayer. Een van de tofste singleplayer van het jaar! Nu alleen One Shot, One Kill & Fight Room op Veteran halen en dan heb ik hem ook uitgespeeld op Veteran en dan nog die extra missie.

    Hoe kan ik die Cheats aan doen eigenlijk ? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat houdt dat "prestige mode" eigenlijk in die je kan unlocken als je Lvl 51 bent?
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net 2 potjes online kunnen spelen, Wat intens en geniaal! Eindelijk een goed multiplayer spel op de 360 na cod 2 ;) (Halo 3 is echt 3 keer niks vergeleken bij dit pareltje!!)
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ff gesearched en ik vond dit vanuit major nelson (trouwens een hele goede bron voor problemen)
    vandaag is een xbox live maintenance geweest, en volgens bronnen zijn er wederom echte problemen met de xboxlive servers...
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn als ik aan het joinen ben kom er eerst dit:

    Notice: you must have an active netork connection to play online or systemlink matches!

    en daarna komt dit:

    notice: Unable to join game session!

    RAAR MAAR WAAR:confused::'-(
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij mij ook! Nouja, vanaf morgen / overmorgen toch aan de gang met AC tegen de tijd dat ik met deze game weer verder ga is het wel opgelost, maar toch is het vervelend. :cool:
     
  12. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF doet cod4 online ook raar bij jullie ???
    Ik krijg elke keer een melding You must have an acitve network connection to play online Of er staat Unable to join game session.
    Maar ik kon een half uur geleden wel gewoon spelen en me xbox live staat ook gewoon aan
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het nu opeens ook. Daarvoor nooit gehad! Sinds vrijdag gewoon online kunnen knallen, heb een kleine 6 uur online gespeeld zonder ook maar enige onderbreking.

    PS: Heeft nog iemand wat aan mijn high Mile post gehad, of heb ik dat hele pokke eind voor nix getyped?
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb ook weer gezeik op de PS3. Zodra die Amerikanen massaal online komen na school en werk ligt heel Europa plat volgens mij :x

    Gingen ze er nou nog een keer wat aan veranderen of niet?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heel Live is gewoon naar de klote. Kon in Fifa ook niet online.
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker goed, ik ga het over een uurtje nog maar paar keer proberen. het stuk waarbij je zegt dat je moet bukken achter de eerste rij stoelen, daar ging ik voorheen altijd dood. wel vet filmpje. rent gewoon dwars door alles heen. jij zegt dat je in t begin die linker gast moet schieten, maar op het filmpje rent ie gewoon door en gooit een flashbang en blijft in leven!! ik ben dan allang dood als ik die linker gast niet schiet
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zit al weer een paar uur te COD4'en. Ik hoorde iets over werk aan Live, dus ze zullen wel met onderhoud bezig zijn ofzo.
     
  18. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg constant vastlopers in de game lobby's van team deathmatch... dan voegt ie weer een paar spelers toe... loopt die vast.. zijn ze weer weg
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen 10 keer is het me gelukt!!!!! met een keurige 4 seconde over:cool: eerst was me tijd altijd op als ik net op de bovenverdieping was:)
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, net het hele sniper gebeuren gehaald.

    Stuk bij het reuzenrad was toch wel even zweten op het laatst. Ik heb het uiteindelijk gered door in een hoek van het botsauto gebouw te campen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina