1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet waar jullie allemaal last van hebben, maar bij mij doet MP het gewoon goed hoor:) geen lag, harstikke vet, vooral deathmatch, ieder voor zich:)
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook zo lang over gedaan om bij het eind te komen en uiteraard, ben ik er eindelijk een keer schiet ik de verkeerde vent door z'n kop. Kan ik dus weer opnieuw beginnen. Vanavond nog maar eens een poging wagen |:-
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, wat is hij cool zeg!
    Zit nu in Missie 3 (Veteran) en grafisch is COD echt breathtaking.
    Net ook even MP gedaan, maar daar moet ik vooral nog de levels leren kennen.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister tot diep in de nacht MP gedaan, wat is Domination en Team Deathmatch machtig in dit spel. Vooral als je een beetje in rang stijgt en met zn 18en kan knallen :D
     
  5. BBP x Redfield

    BBP x Redfield Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu aan no fighting in de war room op veteran maar jammer genoeg kreeg ik ineens 3 rode lampjes en kan geen enkele game meer spelen heb de kans nog niet gehad om de mp te spelen heb wel de beta gespeeld en vond het echt vet maar wat me wel is opgevallen en ik wel spijtig vind is da je in de beta met 12 free for all kon doen en in de full game met maximum 8 spelers:confused:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, zit nu vast in de TV Station. Zit nu in de serverruimte, waarna je de grote hal in moet stormen. Ik kom hier maar niet verder. Ik kill eerst de RPG op de 2de verdieping. Maar wat ik daarna ook doe, er komt maar geen eind aan de serie vijanden en uiteindelijk wordt ik een keer gekilled. Iemand tips hiervoor?
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem ook niet in zijn been schieten. Real Veterans shoot Headshots (ofzo) en dan maar weer opnieuw.

    2 keer haalde ik het wel :)
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rende gewoon als rambo rechtdoor en kilde ze. Had wel een paar peer nodig voordat het lukte (veteran) Dus meteen dat kantoor in rennen.

    Edit: Flash is handig. (als je die heb)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb net even een filmpje bekeken op YouTube en die gast rende naar een hokje achterin de hoek. Zal dat ook 's proberen zometeen.
     
  10. BBP x Redfield

    BBP x Redfield Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon heel de tijd in dat begin hokje blijven staan en op het gemak iedereen sniper blijven killen gaa ze plots zeggen room is clear:)
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Ik dacht dat de vijanden steeds opnieuw komen als je blijft staan? Ik vond het op regular al moeilijk!
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet op een gegeven moment wel gaan pushen. Anders blijven ze respawnen.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Yep, online is sowieso echt een genot _O_

    Ik ben persoonlijk helemaal gek van team tactical (met 3 vs 3 alle gamemodes spelen) _O_ Sabotage is ook wel erg vetjes hoor, met die bom.

    Wat zijn jullie favoriete maps? Ik vind Overgrown en Pipeline (beiden flink begroeit) echt helemaal geweldig. Je kunt lekker door het gras kruipen, de maps zijn open en je kunt supertactisch te werk gaan en ze zien er bovenal GEIL uit :cool:
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben pas lvl 10 dus volgens mij kan ik team tactical nog niet kiezen ? Ik vind bijna alle maps wel gaaf, behalve bog(?). Gaafste maps zijn Pipeline en ambush! Heb het nog niet veel kunnen spelen maar het is geniaal!
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bog is inderdaad een kutmap. Daar vote ik ook altijd om te skippen, maar blijkbaar is niet iedereen het met ons eens.

    Volgens mij heb je team tactical al bijna unlocked (level 15 ofzo volgens mij).

    Volgens mij was ik met Pipeline trouwens in de war met Downpour. Naja...
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat je de ps3 versie speelt, had graag eens een mede dvd.nler willen afknallen (A)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, m'n 360 raak ik voorlopig niet aan (heb de Orange Box ook nog liggen, en binnenkort dan Mass Effect). Eerst alleen maar COD4'en \o/

    Dus je zult anderen van dvd.nl uit moeten dagen. Wie ben je daar trouwens? Daan of Wezz zeker? *)
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  19. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb hem ook binnen.

    Loop alleen gelijk vast. Je moet bij een training binnen 20 seconde meerdere dingen doen.

    Postion 1 en 2 lukken me, maar waar is position 3?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gisteren ook flink online kunnen spelen. Dit spel is echt ontzettend vet online zeg! :) Soms wel een lobby closed na een of enkele potjes, maar dat vind ik niet zo erg zolang ik tenminste maar kan spelen.

    Ik vind bijna alle maps heel sterk. Alleen, zouden het er niet 12 moeten zijn ofzo? Heb het gevoel dat in team death je steeds dezelfde 6 maps krijgt. Niet dat dat zo erg is, want ik vind ze tot nu toe allemaal erg leuk. De maps zelf steken gewoon erg leuk en interessant in elkaar qua design. Ze voelen ook best natuurlijk aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina