1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is zwaar relaxed! Dat is de beste manier om te levellen!

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net G3 unlocked, en wat een wapen, accuraat en veel damage, ik sta nu veel gemakkelijker boven aan met free for all

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Net potje gespeelt (laatste was bij de beta!) En damnnnnn echt weer COD4 gevoel :D Die mp5 ownt hard!! Ech super gewoon! had 15kill streak :D ik ben verkocht. dit is zoveel beter dan halo3! Super dit!!

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net met Triple X en Phalanx, Team Deathmatch gedaan. [XBW] was goed vertegenwoordigd bovenin! :cool:

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Wordt je helemaal lekker gemaakt voor het live fire weekend, krijg je dit als je je wil registeren:

Program not available

You cannot sign up for Call of Duty 4: Modern Warfare LIVE Fire Weekend because this program is not offered in your region.

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh , allen de goede score's bleven uit:'-(

7. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit nog te twijfelen om deze game te kopen, hoe bevalt de story en multiplayer online?

8. Tim_S

Tim_S Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfelen? Als je van dit "realisme" houdt kwa oorlogvoering dan is dit zeker een aanrader. Als je de moeilijkheidsgraad wat omhoog zet dan wordt je echt met het verhaal mee genomen, wat een storyline!

Ook online is er een heerlijk soepele gameplay, ik vind persoonlijk de gameplay veel soepeler als bijv. Halo3. Deze game is zo ontzettend soepel kwa besturing! Online is ook leuk met zijnverschillende game modes ( heel wat) en de unlocks die je kan halen, en natuurlijk de challenges niet te vergeten.

Al met al, hou je van dit soort genre, Kopen!!!

9. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zit eraan te denken om Halo 3 te verkopen en deze dan te gaan halen, raden jullie dit aan of niet?? Halo 3 speel ik toch niet meer, en ben toe aan een nieuwe shooter

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Beta vond ik erg tof, ging lekker snel. Perks en challenges werkten goed.. alleen helaas dat er geen co-op zit dat mis ik echt.

11. Tim_S

Tim_S Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van dit genre houdt, dan is deze naar mijn mening zeker een aanrader. Het heeft nog steeds het COD gevoel, en toch geeft de thema change een leuke nieuwe tint aan de game.

Ik ben dan ook meer in voor deze game, speel op dit moment geen Halo meer. Dit komt ook mede omdat ik meer in ben voor shooters die niet in de toekomst plaatsvinden, maar meer hedendaags.

Het feit dat er geen coop in zat, miste ik ook zeker aan het begin. Maar de verhaallijn en gameplay maakt dit meer dan goed. Maar idd helaas zal je nooit splitscreen op live kunnen met vrienden thuis...

12. Dayuum

Dayuum Guest

Eindelijk martyrdom perk :+
    Door die perk ben ik zo vaak dood gegaan

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2007
  13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    wat is dat voor een perk

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een granaat droppen als je doodgaat.

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zorgen dat je niet dood gaat:D uv jammer, deep bullet penetration en 3 special granades ftw!!

16. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    zo, wat een goeie dag heb ik gehad bij cod4:) Eerst de singleplayer uitgespeeld op veteraan, alleen die ''a milehigh club '' nog niet maar die is echt lastig op veteraan. Daarna ging ik onlinen en had ik die g5 geunlocked, ging ik daar een beetje mee klooien maar speelde niet echt goed. Toen ik mij vertrouwde m4 carbine weer koos met die red dot scope, want die scope die een stukje inzoomt vind ik maar niks, maakte ik gelijk een killingstreak van 21 :D alles lukte gewoon totdat mijn kogels opwaren en met me pistooltje verder moest gaan toen ging ik dood.

17. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er eigenlijk online achievements?? volgens mij niet hé?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  19. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip voor degene die intel achievements proberen te halen. Ga niet spelen met cheats terwijl je ze oppakt. Zodra je 15 of 30 oppakt in hetzelfde level waar je een cheat hebt geactiveerd krijg je niet de achievement en kan je die voorlopig ook niet meer krijgen ook. De game onthoud dat je de intel hebt opgepakt zelfs als je de saved game verwijderd. Helaas is dat dus bij mij het geval en nu krijg ik niet cod4 op 1000. Alleen maar omdat ik nieuwsgierig was naar me zojuist verkregen slomo cheat. Slaat nergens op...

Erg jammer...

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat je altijd zo weinig kogels heb, speel nu veel met de g3, en soms gaat het hartstikke goed en heb ik zo een 15 kill streak, alleen dan gaan je kogels zo snel op:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina