1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    meer mensen die COD4 veteran een lachertje vinden vergeleken met 2 en 3? heb nog in geen 1 missie zoiets van wtf moeilijk, vergeleken met de vorige versie loop je er door heen! Nu net tot ACT II - One Shot One Kill gedaan enne tjah weet niet, niet echt een veteran gevoel bij COD 4?

    Wat jullie?? of wordt het nog extreeem moeilijk? mag tijd worden ;)
     
  2. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke bedankt
    en nog een vraagje ik heb cod uitgespeeld maar moet nog bijvoorbeeld die achievement van die tutorial die ik binnen 20 sec. moet halen. kan ik dan terug naar dat level of moet ik een nieuw game starten ?
    en die Intels kan ik toch ook gewoon halen op easy ?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je One Shot One Kill niet al te moeilijk vond zal je geen last hebben met Veteran om hem uit te spelen! :cool:
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de tutorial meestal aan het begin van de game is, MOET je de game vanaf het begin beginnen lol:p
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mission Select en dan gewoon de allereerste missie dacht ik. Doe dit wel wanneer je al klaar bent met een andere missie, anders zal die verloren gaan. :thumbs:
     
  6. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh nee maar je kan toch ook select mission doen ? maar ik zie hem er daar volgens mij niet bijstaan.

    edit: oke zal even kijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  7. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.
    Met het online gebeuren bij weapon select waar vind ik dat wapen met dat rood puntje in zen vizier ben de naam kwijt.
    Ik zie die er maar niet tussen staan.
    En aangezien de andere games deze kunnen selcteren moet ik hem toch ook hebben.:confused:
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt niet een wapen met een rood puntje, je kan uit verschillende wapens kiezen, druk op create class, en kies vervolgens een wapen, afhankelijk van het type wapen, kan je dingen eraan toevoegen, zoals dat * rood puntje in zen vizier ben de naam kwijt* dan krjig je vanzelf de optie om dingen eraan toetevoegen, je moet wel e juiste rank hebben om voor een bepaald wapen een bepaalde upgrade to unlocken, zoals het laser vizier
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    red dot scope.Dan ga je naar make a clase.Selecteeer je je wapen.Klik op de wapen en dan zie je alle acttactments.Dan kan je de red dot selecteren.Ik vind persoonlijk de red dot veel fijner dan de acog scope.
     
  10. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt moet ik wat verder online spelen }:]
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kent iemand een site waar op staat waar enemy intel items tevinden zijn?
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb het spel nog niet gekocht, maar heb een vraag:

    Weten jullie of je Splitscreen multiplayer kan spelen tegen anderen, zoals bij HALO 3 bijvoorbeeld. (dan speel ik als B Tender en m'n broertje of een vriend als B Tender (1) )
    Splitscreen tegen mekaar zal vast wel ondersteund worden (1vs1), maar online tegen anderen splitscreen dat weet ik niet. Het zou zeker een pluspunt voor mij zijn als dat ondersteund werd.
     
  14. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement over dat binnen 20 seconden uitspelen van dat schip, gaat dat over de eerste "test" missie en welk deel moet je binnen 20 seconden uitspelen want dat complete level in 20 seconden is onmogelijk :p
     
  15. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Test missie.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb het eigenlijk alweer een beetje gehad met CoD4 MP... 't blijft toch steeds op dezelfde maps knallen, waarbij je steeds beter weet waar iedereen zich verstopt. Ook al zie je ze niet... van te voren een granaatje om bepaalde hoeken gooien en ja hoor, je hebt er weer een.

    Wanneer maken ze nou eens een fatsoenlijke random map generator voor online maps in een shooter? Dan worden pas je skills getest... iedere keer weer een nieuw gebied om te verkennen.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind je zeker geen 1 spel leuk? Als je hele tijd dezelfde maps speelt worden wel je skills getest, je moet alternatieven routes vinden etc omdat mensen nu weten waar je vandaan komt etc. Het wordt zo juist alleen maar leuker.
     
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 48, maar ik zie er eigenlijk best wel tegenop om weer naar 1 te gaan. Kan je ook zeggen ik wil niet nog een keer? Ik ben namenlijk erg gehecht aan mijn blauwe silenced mp5 :p\

    @ NITRAM: helemaal met je eens ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Precies! Ik vind maps zelf juist leuker worden als ik ze beter ken. Maar een random mapgenerator klinkt ook erg cool!

     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, wat heeft dit te maken met dat ik geen 1 spel leuk vind?

    Juist net niet... naast je reflexen wordt alleen je geheugen getest op deze manier. Juist als iedere map anders zou zijn worden pas echt je overlevings skills getest. In het echt lever je toch niet steeds gevechten op hetzelfde stukje grond? Ik denk echt dat gamers stukken voorzichtiger gaan spelen als ze zich elke keer weer op onbekende grond bevinden. Ipv meteen naar voren rushen zul je veel meer mensen zien scouten. Intel en teamplay worden gewoon veel belangrijker. Op de automatische piloot red je het niet meer.

    Maar goed, wat ik wil is natuurlijk onmogelijk. Geen enkele rmg produceert kaarten van even hoge kwaliteit als handgemaakte kaarten.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina