1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan geen filmpje vinden voor mijn missie met veteran...wel easy maar als ik het doe zoals hij het doet ben ik de eerste 10sec al dood :+
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Leuk filmpje, alleen no way dat dat nop veteran gespeeld wordt. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2007
  3. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    toch niet zoals in cod3 in volgorde, hoop ik?
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook eerst een 20 tal keer geprobeerd en het lukte me niet, dus redelijk pissed... en nadat ik dit filmpje zag, was ik er na de 3de keer er voorbij

    ik wist zelfs niet dat daar ook een kamertje was :)
    hopelijk helpt dit voor sommige onder jullie ;)
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja het filmpje helpt ook wel maar je krijgt bij Veteran veel meer vijanden en granaten. Maar het is volgens mij inderdaad de beste manier om door het level te komen. Ik ben er ook eindelijk weer voorbij _O_

    Edit:// iemand enig idee hoe ik de map terug kan krijgen? Ik heb geen info meer tijdens het spelen.

    Zijn er helemaal geen mensen die zich kapot irriteren aan het trial and error en veteran systeem? Je wordt bijna verplicht om hem op een lagere moeilijkheidsgraad te zetten. enemies komen als je opnieuw begint uit precies dezelfde hoeken en gaten.
    Voor mij is de lol er op deze manier wel een beetje af. Een groot deel van de achievements gaan over de veteran mode, en dan maken ze deze ook nog gans onmogelijk. :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2007
  6. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    klopt....vooral op veteran....maar de game kan het hebben...want scoort op andere zaken (sfeer, afwisselende missie's en GFX) weer goed.
    En een videogame dat scripted is (is een pleonasme)_0/
     
  7. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren iemand tegengekomen met een rank dat ik nog nooit gezien had, zo een gouden kruis gelijk met een groene bol in het midden. Wil dat zeggen dat die persoon al aan zijn 4de keer bezig is dus al 3keer level 55 gehaald. Dat is toch geen leven ... :confused:
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, of hij vind het spel gewoon leuk.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  9. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    met de sp op veteraan zit ik vast bij act II misie : heat
    ik moet dan binnen 4 minuten naar beneden toe maar het lukt me egt niet.
    het is zo focking moeilijk en de vijanden blijven maar komen:'-(
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je blijft eerst ff in die barn zitten , dan schiet je wat gasten neer en gebruik je je airstrikes goed.
    Dan bij 2 minuten komen ze niet meer dan ga je door dat hekje heen .
    Dan naar rechts achter een gebouw langs, dan naar zon tv mast als je daar ben moet je naar links een gebouw in en dan ken je gelijk door rushen.
    naar beneden.
    Helemaal via links is ook een optie trouwens.

    http://www.youtube.com/watch?v=Sn7Gbo3hQLg
     
  11. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, ik ga het ff proberen
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Iemand ;{
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik lees 't al: die Veteran mode is niks voor mij. Als een spel frustrerend wordt gooi ik 't aan de kant. Dus ik zal dr maar niet aan beginnen.

    Weet iemand of COD4 nog aan een mooie prijs te krijgen is bij een MM ofzo, of heeft Bart Smit nog een mooie actie? Of kan ik beter online gaan zoeken?
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ nick.Hoeven

    Puur een kwestie van snel zijn en toch accuraat richten. Zorg ervoor dat je flashbangs gooit, goed dekking zoek als je reload, en als je de kans hebt, loop mannetjes dan gewoon voorbij!

    @ KlQ777

    Volgens mij moet je eerst missies op veteran uitspelen om cheats te unlocken.

    @ Thread

    Epilogue op Veteran is AMAZING IRRITANT! Meer een kwestie van geluk dan skill als je het mij vraagt. Maar ik moet en zal hem halen!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Alle missies ? Heb namelijk alleen No Fight In The War Room en die Snipe stukje niet op Veteran gedaan.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Veteran is extreem frustrerend, maar ook enorm vet als je dan iets haalt. Bepaalde stukken heb ik ongeveer 25 keer achter elkaar overnieuw gedaan voordat ik ze haalde.
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het mag gezegd worden, de proloog en act1 op veteran stelt geen ruk voor. in act2 is heat goed te doen. het enige waar ik moeite mee heb is 1 shot, 1 kill en no fighting in the war room. en het begin van 'safehouse'vind ik persoonlijk te kut, maar heb niemand hier nog over gehoord. dus tzal wel aan mezelf liggen.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog steeds vast bij All Ghillied up!!! Waarom kun je niet gewoon een gun in je ene hand krijgen en die vent vasthouden in de andere arm :'-(

    Maar echt spel is echt heel vet!!!! Heb alleen met dit stukje en tv station meeste problem gehad...het is gewoon echt een kwestie van langzaam lopen en HEEL goed kijken wat je doet! En hier leer je ook echt van je fouten! Spel is een aanrader! :thumbs:
     
  20. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst spel uitspelen. Daarna kan je de cheats activeren. Welke cheats er allemaal zijn, ligt aan het aantal enemy intel-laptops die je hebt gevonden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina