1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hee weette ze eigenlijk al waneer die Update Komt voor de Xbox 360?

     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mogen ze de game mode 'war' ook toevoegen in een patch.:mad:
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is tog gewoon tdm?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik hoop op Capture The Flag, die is er nog niet toch. Net weer ff gespeeld, begin het weer vet te vinden. 33 Kills 7 Deaths \o/
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bij tdm kan je alleen maar punten scoren door enemies te killen. bij war in cod 3 heb je 3 of 5 posities die je moet veroveren. tdm was teambattle in cod 3 trouwens
     
  6. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan moeilijk joinen in een team deathmatch game.
    iemand anders ook last van? in het begin ging het prima. maar later echt ruk. (na level 20 +/-). alles staat open (NAT). ik heb een prima internet verbinding. waar kan het aan liggen ?
     
  7. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zorgen jullie ervoor dat hij blijft leven?, ik schiet op die gastjes maar dan gaat tog die vent dood
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die vent die hem beetpakt door ze kop schieten, dan blijft die boer heus wel leven hoor, of gooi een flashbang ofzo, miss helpt dat
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen aanlopen met die gast bij zich, praten even en schieten hem dan dood, gewoon zo snel mogenlijk (naar paar sec bij mij) 1 van die gasten door hun hoofd schieten.
    Hun schieten op jou, hij rent weg, achievement unlocked!

    Vind het spel erg cool spelen, ben aan het spelen op Hardenend en echt precies goed. :)
    Online is ook wel cool, moet alleen wat hoger worden voor wat betere wapens en perks.

    Wat is jullie favo kwa sniper? heb er nu 2, welke is beter? (de eerste of 2e, doh :p)
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    de tweede, die is semi automatisch
     
  11. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een goede game, soms wel een beetje gefrustreerd bij sommige momenten omdat ik herhaaldelijk dood ging. Maar dan moet ik gewoon ff helder nadenken en goed dekking zoeken en dan kom je er wel door heen.
     
  12. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de missie 'Death From Above' gedaan:

    OMFG! THAT WAS F'in awesome!! Super vet en ook erg realistisch, het leek precies op die filmpjes die je op internet ook wel ziet! :D
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij maken ze gewoon die map, en doen ze er een grijs zwart wit filter over heen en huppa
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    JAH war, dat waren nog eens tijden met COD3 damn die modus heb ik helemaal aan gort gespeeld!!!! graag terug :D Puik idee kerel! \o/ :b: :thumbs: :+ _O_
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Maar toch vond ik ook die missie SUPER vet!
    Ik kreeg een heel erg realistisch gevoel.. Alsof het gewoon echt echt was :9
    Met dat radioverkeer over en weer enzo.. Vet!
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net begonnen met COD4.

    Ik zit nu op het einde van Blackout (2e missie) waar je zo'n rus naar een helikopter moet brengen.
    Net ff wat easy achievements gehaald zoals 3 mensen killen met mes/ 4 mensen headshot geven en dat trainingslevel onder de 20 seconden halen.
    Ik heb nog niet zoveel meegemaakt (zit pas in 2e level) maar hij is nu al geweldig.
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff iemand tips voor het level War Room op veteran, kijk ik naar filmpjes op youtube dan zie ik dat die gast mooi een checkpoint krijg op de trap naar beneden en ik krijg deze dus niet (las er ook al iets over in dit topic) maar kom gewoon niet voorbij dat stuk na de trap.8)
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt zoo'n zuur stukje he. Wat ik deed was eerst de mannetjes killen die naar je toe komen. Daarna zoveel mogelijk aan de overkant. Dan flashbang door de linkse gang, vervolgens de andere gang en dan de linkse gang in gaan . Kill die geflashte gast, er komen er dan gelijk een paar via de deur links die je moet uitschakelen en dan achter die pijp zo ver mogelijk naar achter blijven staan en schieten op die gasten die aan de overkant staan. Zodra je die hebt afgeschoten moet je doorlopen.

    Overigens had ik daar ook een checkpoint.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  19. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al last van je moet gewoon met vaste mensen spelen waar je altijd mee speel dat helpt wel en idd als je team goed is kill je ook veel meer
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wauw, mooi level hoor dat death from above! _O_
    Ven begin tot eind zitten genieten, het lijkt inderdaad op de filmpjes die je op internet tegenkomt! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina