1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    @ Striker NL: Zien ze je daar?
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geloof het niet , op de linkse rode stip iig niet dacht ik.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat was toch achter die boom ? Zo kan het inderdaad ook, had het geprobeerd maar was uiteindelijk wel dood gegaan maar het kan wel lukken.
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad , die boom met die 2 stronken
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, grappig om die tekeningen tezien:D
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou kunnen als je c4 vanaf die plek naar die gewonde vent strooit, zo maak je t pat schoon als je hem moet oppikken. maar ik heb t gedaan volgens de tips van metal mark. thx man!!!!!!!!!!!!!! gewoon geen gedoe met c4, gewoon lekker vanachter de botsauto's mensen afschieten en op t eind die gasten van t reuzerad afschieiten zodat de weg naar die kerel vrij is:b:
     
  7. Drogba

    Drogba Guest

    Zijn dit soortvan glitches waarbij de ai je niet 'ziet' als je op een bepaalde positie gaat staan?
     
  8. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit zijn gwn plekke die ze aangeven waar je kan zitte en de vijanden makkelijker dood kan schieten.

    /Mod Let ajb op je Nederlands
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol,
    waarschuwing geven voor iemand zijn nederlands terwijl er in die waarschuwing een spelfout voorkomt....

    in iedergeval, net your show sucks gehaald, irritant, want op straat hoorde ik die tv uit huisjes komen maar daar kan je dan niet inkomen, heb ik maar genegeerd en gelukkig toch gehaald...
     
  10. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, waarom kan ik niet joinen in team deathmatch. ik zit nu op level 24. m'n NAT staat open. snelle internet verbinding, niks aan de hand. hebben hier meer mensen last van? het begon vanaf level 20 ongeveer.
     
  11. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kunstenaars hier allemaal joh :9
     
  12. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog 'no fighting in the war room' en 'game over' op veteran. Maar ik zit een beetje vast denk ik, alweer.. Dat stukje dat je tussen al die dozen door moet enzo, onderaan de trap. Wordt je van alle kanten geschoten. Echt frustrerend weer.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dump je die vent dan? Gewoon op zijn normale plek? Gaat hij dan op een gegeven moment niet dood omdat jij niemand afmaakt?
     
  14. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is onsterfelijk en hij moet wel op die plek.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je trap af komt en je wil het hoekje om, gooi eerst eens flashbang op die 2 gasten die paar meter verderop zitten, ren op ze af en vlak voordat ze bij je bent, ren je naar rechts, daar zit wat verderop een achter een kist, die kun je gewoon killen. Daarna moet je rechts aan blijven houden ( zitten ongeveer nog 5 man hier die je rustig moeten killen) dan ren je weer door ( nog steeds helemaal rechts blijven totdat je uiteindelijk beetje naar links moet en bij volgende stuk komt.

    Is ook een filmpje van:
    http://www.youtube.com/watch?v=Q_ueHqeqB3s
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet inderdaad al een flashbang in je hand houden als je de trap af komt, daeen flashbang gooien bij die 2 gassies, gelik links of rechts lopen, heel snel, anders word je in je rug genakt, verder lopen, je killd die ventjes, en uiteindeiljk ga je verder, je moet gewoon heel voorzichtig wezen, en leg af en toe claymores achter je neer
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister ik 16,40 gehaald :p
     
  18. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gebruik daar ook veel flashbangs, maarja er zitten daar echt zo veel gasten. Ik ben af en toen wel tot het volgende gangetje gekomen maar dan kwam er geen checkpoint. Toen baalde ik echt toen ik doodging. Ik ga het filmpje wel ff kijken trouwens :)
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb al moeite met regular nog :p
     
  20. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga war room maar ff opgeven op veteran, dat stukkie hierboven kom ik nog wel door heen, en kom ook nog wel met geluk bij die deur die langzaam open gaat, maar het is gewoon teveel zonder checkpoint, me tijd ziet er ook niet al te best uit, heb nog 1,5 minuut als ik bij die deur kom dat is gewoon te weinig als ik zie wat ik allemaal nog moet doen.

    Vind het echt een slecht in elkaar gezet level, weinig checkpoints en tijd.Heel de game door krijg je voldoende checkpoints behalve in het allermoeilijkste level. Dat level met dat reuzerad is echt een lachertje vergeleken met dit level.:mad:

    ook irritant is dat ik na het checkpoint na de eerste lange gang elke keer als ik respawn gelijk een vent voor me neus heb staan, maar het meest irritante vind ik nog dat ik zelf zo stom ben geweest dat ik nog steeds met die raket launcher rond loop uit het vorige level.

    tjonge war room op hardned is echt een eitje vergeleken met veteran.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina