1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen je kan de games bij de bart smit voor maar 50,- halen of ten minste ik heb ut daar voor 50,- gekocht. En assasins creed is ook zelfs 50,-
     
  2. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind het niet waar ik kom gewoon het hoekje richt en knal en dan is die bijna altijd wel dood als je goed mikt ligt er gewoon aan hoe goed je ermee bent.
     
  3. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de m60 nog al overpowered veels accuraat voor een machine geweer naar mijn mening. Zelf speel ik altijd met m16 red dot stopping power en increase damage
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    Ik gebruik de AK47 met red dot en stopping power (of bullet penetration oid) en hij bevalt me goed. De m16 heb ik nog niet echt geprobeerd in multiplayer, vanwege het feit dat hij alleen kan schieten in bursts. Dat lijkt me een groot nadeel, of valt dat echt wel mee?
     
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is Mile High Club een klote stukje/leveltje.
    Wtf hebben ze dat moeilijk gemaakt, vanmiddag weer ff half uur geprobeert.
    Ik kon wel steeds verder, alleen die laatste ventjes killen me of ik ben net 2 seconden te laat :confused:
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak de AK47 met stopping power en red dot sight,
    die vind ik beter dan die m16. M16 is wel een krachtige gun,
    met 2 bursts heb je iemand wel neer
     
  7. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk. ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat hij anders te sterk is.
    ik schiet nu met de m4a1 met red dot en juggernaut en sterkere kogels al weet ik nie hoe die ook alweer heet
     
  8. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie snappen niet wat ik bedoel denk ik, er is gewoon iets mis met de snipers af en toe is het echt frustrerend om telkens mis te schieten terwijl je zeker weet dat het raak had moeten zijn.
    infinity ward heeft het er zelf over op de forums bij hun site.
     
  9. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit last gehad. heb nu dragunov en werkt als een tierelier.
    houd je trouwens rekening met de wind en de tijd die je kogel er over doet om zun target te raken? moet je maar is trainen en dan niet met de singleplayer wan daar is ut te simpel maar gewoon in de multiplayer. pak je gewoon de dragunov of de m21 en steeds proberen tot je het ook met de bolt action rifles kan:thumbs:
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    op veteraan heb ik het ook gedaan. weet niet over welke gast jij t hebt
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Die burst is juist erg goed, daardoor is hij heel erg accuraat :)

    Als je m16a4 met stopping power hebt en je schiet iemand op borst hoogte dan is hij in 1 burst dood.
    Word wel eens uitgemaakt voor cheater op xbw omdat ze het onmogelijk vinden, lol :+
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige wapens vind ik echt niet fijn met red dot. Zo vind ik de AK47 veel fijner zonder Red dot dan met. Zo vind ik het ook vetter om een wapen te hebben zonder enige toevoegen (ik vind camos echt lelijk) en dan echt langs de loop te kijken. Uzi met silencer is ook wel grappig. (Dit is ervaring uit beta maarjah, ga hem zaterdag halen \o/)

    En striker, dat deed ik ook met de m16 in de beta, was m'n favorite wapen naast de ak47.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Wind in de multiplayer:confused:
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Burst fire is juist fijn maakt de m16 accuraat en met stopping power is die krachtig. In tegenstelling tot alle andere assault rifles is die middle to long range krachtig terwijl al die andere rifles alleen middle range krachtig zijn
     
  15. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja in de multiplayer misschien niet maar wel in de singleplayer
    :)
     
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip, nu weet ik gelijk weer wat ik nu wilde zeggen over die sniper rifle. met single player werkt de sniper zoals hij hoort en bij de multiplayer heb je altijd een soort van vage lag soms kan het zo zijn dat je zelfs de kogel door een player heen ziet gaan doordat die kogel niet als hit word geteld door de lag ( zoals het ongeveer door infinity ward word uitgelegd).
     
  17. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft m en wat is t toch een geweldig spel ga hem ckr ook binnenkort halen maar eerst nog effe mijn 3 nieuwe games spelen :cool:
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toch heb ik liever dat ik zelf uitmaak wanneer ik in bursts schiet en kan sproeien, want in close-combat ben je erg in het nadeel, dan zit je daar met je burst
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heb ik totaal geen last van. Ook op close combat kan ik ze zo neer knallen. 1 of 2 bursts zijn genoeg dan. Meestal ben ik toch sneller met reageren dan de vijand.
    Op de meeste maps zijn de vijanden op middel tot ver weg en dan is burst zeker beter (m16a4 is ook bedoelt voor middel tot ver, waar de m4 alleen op middel effectief is)
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    in singleplayer alleen met die ene missie waar je die arm eraf moest schieten,
    het vage is dat ze niet zeggen hoeveel streepje je naar rechts of naar links moet aimen,
    dit hebben ze ook bijna letteriljk overgenomen uit die ene film, 1tje met matt damon, shooter volgens mij, zitten ze oko te zeiken over de wind en rotatie over aarde en zo, logisch dat ze het overgenomen hebben, klinkt gewoon stoer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina