1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook egt het spel van veel death en kills , hierbij makt het niet egt uit of je nou 10-1 staat of 30-20 zegmaar.
    Het is constante actie maar vaak lukt het wel om goede score's te halen.
    Mijn beste is 16-1 was ook gelijk me langste killstreak.
     
  2. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kun je COD 4 + een COD 4 muismat winnen!
     
  3. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die in Alkmaar wonen en die CoD willen kope... ze zijn uitverkocht:'-( komen pas over 2 weken volgens hun|:-
     
  4. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn maximum is nog maar 32 kills (32 - 8 ) =( Het mislukt vaak om meer kills te halen. Mijn beste spree is tot nu toe 17, maar de 20 moet ik makkelijk kunnen halen, 40 bestaat ook toch? Die ga ik niet halen denk ik :9 Ik speelde met mijn broers versie, deze week ga ik mijn eigen halen en dan ga ik ff ownen ;).

    Ik ben zelf level 25 met Kill/Death ratio van 1.90, jullie?
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lvl 43 met K/D ratio van 1.53, maarja ik rush altijd :D
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu op 1.67, level 44 denk ik. Level zegt weinig natuurlijk. Al wordt je de hele tijd laatste, als je maar vaak genoeg speelt kom je uiteindelijk wel op Level 55.

    Ik heb nu met bijna iedere gun alle normale kills gehaald, alleen nog een paar snipers te gaan. Nu nog de headshots, das het grootste werk. Nadeel is wel dat bij de LMG's je accuracy flink omlaag gaat.
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wil je met elke gun al die headshots maken? :9 Dat is een hoop werk idd :D Ik heb nu d8 ik iets van 800 kills en 150 headshots, waarvan 100 al met de M21 sniper :cool: Ik heb nu de Blue tiger print :+ Die is zo vet, ben er echt koning mee ;)
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    De m21 ownt inderdaad egt dik , Dikke aussalt sniper Rushen ermee!!!8)
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    en gaat deze campnicht vanavond ook nog een potje spelen:+?
    vindt levelsysteem wel raar, zegt gewoon hoeveel potjes je hebt gespeeld, that's all
    mja wordt vast weer customs spelen dan maar:)

    met hoeveel spelers worden tournooien eigenlijk gespeeld? 5vs5 of 4vs4 denk ik?
    omdat ik ook met meer spelers gelijk dikke lag krijg, wat heel vervelend is (aangezien je het in 1e instantie niet merkt, maar in de deathcam wel heel erg )
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    level 40 nu :p ga weer verder spelen!
     
  11. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahum, ten eerst camp ik niet, maar verplaats me constant. Alleen val ik niet aan ;). Maar dat is gewoon slim spelen. Ik rush/val alleen aan in maps waar snipen kut is, zoals die kleine straatjes in Bagdad(whatever) enzo, dan pak ik gewoon mijn Assault/SMG. En zelfs DAN noem je me een camper, terwijl ik gwn kei hard aan het ownen ben, maar je gunt het me gwn niet he ;) Clanmaatje
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan ben je gewoon een vieze profiteur haha
    beetje ons laten aanvallen en dan lekker de heletijd kills jatten he, pfff:+ voel je maar stoer hoor meneer:mad:
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha precies, jij snapt hem :D. Ik loop gewoon constant achter jou aan, en schiet net voordat jij schiet, of ik wacht totdat jij dood bent gegaan ;). Neej maar ff zonder grappen, ik speel vanavond niet, maar ik ga misschien morgen dus MIJN versie van CoD4 halen. Kortom TsS gaat ownen op CoD4, laten we daar duidelijk over zijn! :b:
     
  14. Knoodle

    Knoodle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, heb de SP uitgespeeld, wil nu graag MP gaan doen maar geeft de hele tijd ''gamelobby closed'' aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    Alvast bedankt.
     
  15. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt momenteel aan de makers zelf.Er schijnt een oplossing voor worden gezocht.Heb ik ook best vaak.Probeer het een half uurtje later.
     
  16. Knoodle

    Knoodle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord, maar het is mij nog niet 1 keer gelukt om online te spelen... Maar ik zal het vanavond nog een paar keer proberen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog vanavond Hollanders online? :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag eindelijk de game binnen gekregen. Single player opgestart en nu al 2 missies verder. Wat een geweldig ervaring qua gameplay en grafics. Is er echt sterk op vooruit gegaan. Multiplayer ook eventjes snel gedaan en je staat toch al snel boven aan, sta je daar na 1 match met rank 4 boven rank 50/55 :') , we love CoD :cool:
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ranks maken echt weinig uit, tis alleen om te zien hoeveel iemand gespeeld heeft, en je paar extra wapens die je ook niet echt nodig heb :)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel mijn tacktiek voor High Mile vertellen.. Miss wat lang maar toch:

    Begint, gelijk sprint totaan plee. Schiet kerel in de plee.
    L trigger op de linker dude verderop, misschien de rechter nog een beetje raken.
    Doorlopen via linkerkant. Wanneer je die 'zaal' binnenloopt spawnen vooraan enemies, vlak voordat je de zaal inloopt alvast flashbang trekken en recht voor je , op de stoelen gooien.
    Doorsprinten (misschien nog beetje je wapen leegsprayen) totaan stoelen, buk achter 1e rij stoelen en pak shotgun.
    Ondertussen zijn je allies bij je en schietne als het goed is, kijk links en schiet door de linker rij stoelen heen. Daarna wat shotguns rechtvooruit.
    Reload shotgun, sla met je mes (anders duurd reloaden te lang) na 2 keer ofzo.
    Loop door, schakel gelijk om de hoek rechts enemy uit met shotgun.
    Sprint naar stoelenrij rechts (vlak achter die enemy die je net doodschoot.)
    Gooi een flash naar rechtvoren, via de grond of tegen de stoelen in het midden aan (door snel even naar links/trug te gaan).
    Als flash geknalt is sprintje naar het midden van de kamer, ga liggen achter dat houten schot (aan de andere kant hiervan zitten 2 enemies die zijn nu als het goed is geflasht).
    Je allies iedereen dood laten schieten en reload ondertussen je shotgun helemaal. Wanneer ze zeggen: Target neutralized (of iets dergelijks), opstaan en door sprinten. Hier heb je ongeveer nog 34-28 sec over.
    1e deel trap omhoog.
    Flash langs rechter-ingang gooien, tegen tussenschot (dus in eerste deel cabine).
    Linker-ingang zelf nemen, 1 schot recht voor je (linker doorgang)
    2 schoten recht midden op de geflashte enemies.
    Schiet nog een keer recht door het midden door het schot, hier zit namelijk een enemy achter.
    Ren door het tussenschot, knal enemy rechts neer.
    Loop even langs de flashes, mocht je nix meer hebben.
    Stop 2 extra kogels in je shotgun, of zorg dat je er iig 3 hebt.
    Gooi flash recht voor je, in het zijgangetje (door snel even naar rechts/links te lopen).
    Ren door, schiet enemy die achter de laatste rij stoelen links zit.
    Sprint alle geflashte enemies voorbij.
    Na de bocht komen er 2-3 niet geflasht, snel shotgun recht op ze.. Doorsprinten en je bent er.

    En dit allemaal op een RAZEND tempo!
    Zo is het mij gelukt.
    Zeer stressvol, maar uiteindelijk wel voldoening :D

    Delen uit dit filmpje , bijvoorbeeld het liggen in de 2e cabine.. zowiezo een goed filmpje om even te kijken.

    Het lukte mij met 11 seconden over, met 7 sec over en met 4 sec over (duurde ff voordat ik die headshot maakte :9 )


    Als het niet te begrijpen is, laat maar ff weten ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina