1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat je begint met een hoge , zit nu op 4000 kills ofzo en dan gaat het heel langzaam , zit nu op 1.31.
    Op het begin van de game totaal niks om die ratio gegeven.
     
  2. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel CoD4 ook al een tijdje maar ik vroeg me af of iemand anders de "bug" heeft bij No fighting in the war room dat er geen checkpoints zijn. (veteran)

    Misschien is het bedoeld (wat erg frustrerend is 8) ) maar heb gehoord dat er af en toe wel en af en toe geen checkpoints zijn.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik geef eerlijk gezegd weinig om die ratio. Ik probeer hem uiteraard ok te houden, echter wil ook persé alle wapenchallenges halen (ik laat de headshots eerst even tot ik de dots ed voor alles heb vrijgespeeld). Resultaat is dat ik af en toe met een baggerwapen rondloop, maar hey je moet toch wat :+

    Over het algemeen zit ik altijd bij de 1e 3 dus niks te klagen.
     
  4. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op meerdere fora gelezen dat er bugs waren met checkpoints daar, komt omdat je op je checkpoint plaats binnen een bepaalde tijd moet zijn.8)
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn beste potje ooit gespeeld (met big team battle). Kill/death ratio van 48/8, met een killing streak van 24 kills. Met airstrike had ik ook in één keer een stuk of 5-6, overal waar ik schoot vielen doden. De nr.2 had 19 kills.
    Supermooi! \o/
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je moet er in een bepaalde tijd zijn op een bepaalde plek anders krijg je geen checkpoint. Dit is ook in One Shot, One Kill en Heat. Bijde uitgespeelt zonder checkpoint. Best irritant maarja.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat hoort geen checkpoints :+ Vond het ook al zon kut level....zit er nu ook vast...Ik wil wel rushen er door heen maar op een gegeven punt dan komen ze echt recht tegen je aan en ben je zo dood...en als je het op de veilige manier doet dan is mijn tijd op..................Tips anyone? *egoisme hoort hier niet thuis vond ik*
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Op youtube zijn altijd walktroughts. Gewoon naam lvl in typen en je komt er wel uit.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  10. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje, Ik heb de beta gespeeld, en ik weet toch bijna zeker dat toen RPGs in rechte lijnen schoten, ook al liep je of niet. In Cod4 (full) is dat niet zo. Heb ik het nu fout bij het eerste? niet dat RPGs me veel schelen (vind het eigenlijk wel vet dat ze random soms gaan, niet zoals in de beta).
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah super mensen!! Als het nu nog niet lukt dan zuig ik gewoon!! :thumbs: :b: _O_
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    shipment is echt totale chaos!
    ik ga meestal ergens liggen, met de M40A3 :D
    echt een geweldig level:)
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg vinden jullie cod 4 multiplayer niet makkelijk bedoel ik heb ut net 5/6 dagen gespeeld en ben nu al colonel 1 en ik ben geen non-stop gamer. ben ofzo de echte diehards nog niet tegen gekomen?


    camper!! =(
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    jahaa filmpje is veteran! Heb ook checkpoint gekregen na de keuken! Super!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Al die filmpjes zijn inderdaad op Veteran.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes helpen wel! :+ Alleen dat gehaast van die 9min vind ik zo kut....naja maar ff door proberen...hoelang is de level?
     
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak cage match, maar kan je ergens een mp44 of SAW oppakken?
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    '

    nee geen camper, ik blijf niet de hele tijd liggen,alleen bij een stukje waar de strijd is..zodat k rustig kan schieten:)
     
  20. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!! Heb hem op veteran uitgespeeld!!!\o/ No Fighting In The War Room was wel even lastig, maar met de video van NGR ging het heel goed.:)

    Nu Mile High Club nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina