1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is ook een youtube filmpje van. Succes ermee in ieder geval, je zult het nodig hebben ;)

    Mij is het gelukt na 2-3 uur schelden en vloeken. Ik zou em eerst een paar keer op easy uitlopen om je eigen taktiek te maken.
     
  2. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak cage match, maar kan je ergens een mp44 of SAW oppakken?
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook uitgespeelt! Ik ken die level niet dus tja jullie zeggen die is echt kut :+ naja dan zal ik dan wel 4-5 uur zitten schelden :9

    *ok level is kut..........heel kut......duurt die ook echt maar 1min dan?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  4. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, Mile high club net gehaald op veteran. Heb er 2 uur over gedaan. Kwam na een gegeven moment erachter dat je op de 2e etage ook gewoon kan flashe en keihard doorrenne en niemand kille (met veel geluk) en dan de laatste 3 guys bij de VIP room met een pistol doodknalle. Eerste X schoot ik meteen de VIP door zn kop. Tweede keer (meteen erna) kwam ik er met 5 secs, en yes, headshot :)

    Enige nadeel aan puur flashe is dat al die terroristen voor je voeten lopen, en dat is soms echt irritant.

    Nu nog intels halen en dan 1000/1000 :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Er is gewoon geen competitie meer in TDM ik heb altijd wel 100 punten meer en een lagere death count dan de persoon onder mij
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wil maar niet :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  7. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Op regular had ik hem gelijk de eerste keer. Al een filmpje gekeken en ik ga het gewoon proberen. Eerst ff eigen tactieken proberen, lukt dat niet dan nog even beter filmpjes kijken en dan met een combinatie van beide moet het lukken.:)

    De rest op veteran viel me heel erg mee moet ik zeggen enige 3 levels waar ik echt tientallen keren ben doodgegaan waren Safehouse, Shock And Awe en No Fighting In The War Room, waarbij ik eigenlijk alleen bij die eerste de neiging kreeg om me controller keihard weg te flikkeren omdat ik maar keer op keer doodgeschoten werd en niet echt wist waar het vandaan kwam enzo. Shock And Awe was een kwestie van even rustig de meeste afmaken en dan doorlopen, maar ik wou steeds te snel daarom. En ja, No Fighting In The War Room was gewoon kwestie van snel zijn, maar toch geduld hebben.8)
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat een kutmap op veteran was dit 8)
     
  9. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, de enige die ik nog niet heb gehaald =(
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0

    safehouse vond ik toch wel simpel, alleen die kuthonden waren irritant. en bij shock and aw ging ik telkens dood wanneer je van de 2e verdieping naar beneden moest springen en door zo'n gebouwtje moest doorsteken. er werden echt overal granaten naar je gegooid. het is me gelukt door gewoon veel flashbangs te gebruiken. met name door die flashbangs is cod4 echt makkelijker dan 2 en 3
     
  11. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens een mp44 op pakken in cage match want ik wil graag die 150 headshots ff snel hebben iemand nog tips?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu bij Safehouse op veteran. En dat is afentoe echt klote, want je weet soms echt niet waar de kogels vandaan komen. Gelukkig kun je airstrikes inroepen. :D
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    COD4 Mp is ook makkelijk.
    95% van de spelers zijn dikke noobs en echte die-hards kom je niet tegen.

    Je rank gaat iid snel omhoog. binnen 4 uur zat ik al op lvl 32. Gewoon TDM.
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    Eindelijk iemand die het niet ontkent:+

    Enige mode waar ik niet altijd eerste ben is search and destroy
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik merkte er eerlijk gezegd weinig van, van die Airstrikes.
     
  16. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens een mp44 op pakken in cage match want ik wil graag die 150 headshots ff snel hebben iemand nog tips?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In Safehouse vind ik ze wel fijn, je roept een Airstrike in op een gebouw en als die helikopter komt rush ik gewoon naar dat gebouw toe.
    Maar Veteran is eigenlijk maar achterlijk, het ene moment heeft de vijand gewoon 100% wallhack en weten ze meteen waar je bent en schieten ze je zo kapot. En het andere moment kun jij gewoon rustig rondlopen zonder dat ze je doorhebben. Dat je snel dood gaat is dan weer wel realistisch, want in het echt ben je ook zo dood met 5 kogels in je lichaam.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.252
    K heb me gister wel lekker vermaakt met multiplayer, ik kwam in een team met veel clanmembers die goed op elkaar ingespeeld waren, jammer dat ik totaal niet goed was in de samenwerking maar heb af en toe niet in de weg gelopen dus toch nog een zinnige bijdrage geleverd. Die camopakken zijn wel gaaf ik struikelde nog net niet over een vijand gister
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    No Fighting In The War Room is een mislukking! Die shit slaat nerges op. Nu al duizend keer in die kut tunnel kapot geknald. En als ik alleen flash, ga ik ook dood? Hoe doen jullie het toch.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Yes heb het spel nu ook eindelijk :D Dus ben ook online te vinden vanaf nu :D

    (Maar niet bij DM, dat zuigt)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina