1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb je een filmpje gegeven!

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, dat was van het stuk NA het stuk waar ik dus niet doorheen kwam ;)

No worries mate, ik zit nu in de laatste paar minuten dat die helicopter ons op komt pikken, morgenvanavond zal ik hem uit kunnen spelen \o/

3. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister voor het eerst de SP op hardend kunnen checken, maar wat is dit vet zeg! Echt een van de vetste games die ik ooit gespeeld heb vanaf de commodore 64 tijd tot nu.

Alleen in MP heb ik nog wel vaak moeite om de tegenstander van mijn teammaten te onderscheiden. Vaak is het zo dat voordat ik doorheb of het een tegenstanders is heeft ie mij al omgelegd. Zijn er meer mensen met dit probleem? of ben ik gewoon scheel? :{

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de singleplayer ook erg leuk maar dit komt meer door de hoeveelheid actie dan door de diepgang....

De AI is echt ongelofelijk, de vijanden blijven gewoon spawnen op continu dezelfde plek als je niet een denkbeeldige lijn over bent gegaan etc.

Ook gooien ze granaten altijd precies voor je voeten (ook al liggen ze op de grond aan de andere kant van de map |:- ).

Dat je soms niet een klein obstakel kunt nemen is ook raar... (als je een centimeter opschuift en je krijgt een groen knopje in beeld kun je pas over dat obstakel heen .... |:- )

Dit zijn een paar kleine zaken waar ik me al sinds COD2 aan irriteer en waar men gewoon geen verbeteringen in aanbrengt...
    Wel is het meer, sneller, harder en mooier wat de aankoop zeker rechtvaardigt maar ik vind wel dat de mindere punten je soms uit de ervaring kunnen trekken....

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Achja, daar kijk ik maar door heen. Blijft gewoon een moddervette game.

6. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was ook al zo in deel 2 en 3 ;)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik in mn betoog dus ook aanhaal ;)

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    idd my bad overgelezen :)

9. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt een beetje aan de instelling van je 360 denk ik, bij mij zijn de namen boven de vijanden rood (maar als je groen beter ziet moet je het zo instellen, deze optie is overigens wel geniaal, het geldt gelijk voor alle MP-games). Maar kan je niet het verschil zijn tussen amerikaan/brit en arabier? En voor gewone team deathmatch is er niks aan het handje... friendly fire staat gewoon uit. :)

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met 5 mensen free for all op shipment.
    Only pistols only headshots :thumbs:
    das een goeie oefening en nog fun ook want je kunt best mooie kill's maken.
    Eerst me spatbord ff fixen , is er net afgedonderd daarna weer lekker online gamen.

11. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow dus dat kun je nog instellen of je rood of groen wilt? Bij je teammates verschijnt geen naam toch?
    Nee van afstand kan ik het verschil nog niet zo goed zien tussen een SAS strijder en een arabier... heb ook nog maar heel weinig gespeeld moet ik zeggen, miss ga ik ze in de loop van de tijd beter onderscheiden, maar in ieder geval bedankt voor de tip die je geeft over de kleur van de namen.. waar staat die optie?_O_

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ik kan airstrikes plaatsen wat ik wil in het heat level maar ik schiet er niks mee op. De vijanden blijven maar komen, vanuit alle hoeken en gaten. Ik zit op een gegeven ogenblik nog steeds vast onder de 2 minuten. Het is me nu 1x gelukt om weg te sneaken door het huisje tegenover de barn. Maar helaas werd ik toen alweer doodgeschoten door 15 vijanden die door de greppel kwamen. No chance dus dat ik ook maar terug kan komen in het dorp, en al helemaal niet binnen die 4 minuten.

Ik kan er niks aan doen, maar het begint me nu toch wel een beetje te irriteren. Ik heb de game bewust een aantal dagen laten liggen.
    Ik kan nu ook niet meer switchen qua moeilijkheidsgraad, dan kan ik weer overnieuw beginnen. :{

Edit:// Ik heb dus alle tips opgevolgd en ook wat filmpjes bekeken op youtube, helaas blijven de vijanden maar komen.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar het eerste stuk van Heat is ongelofelijk simpel. Helemaal als je een lagere moeilijkheidsgraad pakt. Je bent zo weer op het stuk waar je nu vastzit.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja moeilijk hoeft het ook niet te zijn, dat klopt. Alleen als die vijanden met 15 tegelijk komen van alle kanten krijg je dus geen kans weg te komen. :{

Ik probeer 2 a 3 airstrikes over te houden voor in het dorp eventueel, maar het lijkt erop dat die 6 die ik nu gebruik nog niet genoeg zijn. :x

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar als je op een lagere moeilijkheidsgraad speelt, is het wat makkelijker om er doorheen te komen, omdat je dan minder snel dood gaat.
    En het lijkt alsof er dan minder enemies komen.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zijn de online maps anders als je een andere modus kiest? Want bij 1 tegen 1 lijken sommige maps me ietwat te groot ;) Tot nu toe heb ik alleen maar Team Deathmatch gespeeld, lijkt me eigenlijk ook de leukste variant

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

ja ik begrijp het, heb alleen weinig zin om weer 7 uur te gaan spelen om te komen waar ik nu ben. :)

18. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven proberen, dan is het nog eens zo leuk als je het haald \o/ :thumbs:

succes

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja wil eigenlijk ook niet opgeven, maar dit soort stukken in de game zijn gewoon trial and error. En daar houd ik niet zo van. Ze laten je niet echt zien wat je fout doet. :'-(

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat hoeft ook helemaal niet. Je kunt elk level afzonderlijk opnieuw spelen. Je gaat gewoon naar Mission Select in het hoofdmenu. Kiest Act II --> Heat en selecteer dan een lagere moeilijkheidsgraad. Je begint het level dan opnieuw. Heb je 'm gecomplete, dan gaat ie automatisch verder naar volgend level. Wil je die weer op Veteran spelen, doe dan Save & Quit. En ga weer naar Mission Select > Act II > "volgend level" > Veteran.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina