1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game die COD4, alleen wel wanneer het WERKT!!!!!

    Met geen enkele andere game heb ik hier last van maar met deze wel. Elke keer wanneer ik en mijn broer een server proberen te joinen, krijgen we errors 'unable to connect to host' en dergelijke errors.

    Mijn broer heeft zijn eigen 360 en ik ook en we zitten allebei op Live. Als ik echter gewoon in mijn eentje een game zoek, ben ik in no-time in een server. Wat is dit? Heb hier totaal geen last van in Gears of war,Vegas, GRAW,GRAW 2 (noem maar op) op live......dit is echt SHIT!
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    *snik* Nu al ZOLANG geen CoD meer kunnen doen! Krijg helemaal afkick verschijnselen.. Damn man zit nog steeds op lvl 24 , 2e keer ;)
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    1. 4, easy, regular, hardened en veteran,
    2. tijsduur zo'n 10 uuur
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Toch vreemd, die verhalen over de connectie heb nooit ergens last van..
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb er ook maar 2x last van gehad, heel kort Connection Interrupted maar niet dat het irritant is ofso.

    Ben ook al level 40, en bijna 150 headshots met me M4 en M16A4.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb sind dat ik hem heb(2maand3n) ongveer 1.5 weken kunnen spelen, voor de rest xbox op reparatie, dus niet zo zeuren O-)

    Hopelijk komt ie vandaag terug!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  7. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je nog twijfels hebben welk wapen het beste is en welk opzicht en welke veranderingen wat veroorzaken neem dan hier een kijkje http://chkilroy.com/cod4/
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is gisteren schreeuwende mensen tegen gekomen 8)
     
  9. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    nope, heb wel lekker ff weer online gespeeld. Had ik nog niet zoveel gedaan en heb dan ook nog een super lage rank, maar who cares!? Alleen heb je dan nog niet alle wapens, maar komt wel!

    In de SP zit ik nu in dat veld waar ik binnen 4 minuten naar de LZ moet komen en er komen shitloads van tegenstanders aan. Maar moet wel goedkomen. Heb al een goed idee hoe ik het ga doen.

    Maar jongens dit spel is het het vetste spel dat ik in heel heel lange tijd heb gehad! heb AC nog niet eens uit de verpakking gehaald:thumbs:
     
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    gister weer multiplayer opgepakt na 3 weken geen cod 4 en damn.Was echt slechtxD.Vroeger kon ik makelijk eerste staan maar nou is het weer wennen zeg.
     
  11. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Mile High Club op veteran. Taai, taai en nog eens taai. Maar gehaald. \o/ Nog 2 achievements te gaan.
     
  12. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo veel zin om dit spel te spelen! Krijg hem hopelijk (waarschijnlijk) met kerstmis...
     
  13. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met die 'Your Show Sucks' achievement? Ik ben begonnen met die tv's kapot te schieten 8) maar moet je een level compleet uitspelen voordat dat dit wordt meegerekend?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet gewoon alle tv's in dat level kapot schieten waar die vent op te zien is.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    makkelijker gezegd dan gedaan
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom? Kijk even snel op YouTube waar alle TV's staan en schiet ze kapot! :)
     
  17. Remco

    Remco Guest

    ja oké, maar in die televisiekamer mis je er toch wel snel 1
     
  18. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Valt wel mee. Je hebt alle tijd van de wereld zodra die room gecleared is. Gewoon rustig rond lopen! :)
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, heb die level ook al 4x gedaan met behulp van filmpjes, ben er zeker van dat ik ze allemaal had maar geen achievement?

    Enigste waar ik er nog kan missen is in de zaal waar al die TV aan de muur hangen.

    Maar als andere zo een tv kapot schieten telt deze dan nog mee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina