1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ tuurlijk wel, als er iets fout gaat gelijk gaan schreeuwen :+

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in , Godver de galpokke 8)

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel eens dat ik alleen maar aan het lullen ben, en dan soms als ik doodga dan bijvoorbeeld shit/godver etc roep :p is wel grappig om dan reacties te horen, want soms heb ik dan teams die niet praten en dan ben ik de enige die aan het praten is, bijvoorbeeld waar vijandelijke snipers zitten, of ze flanken etc :p

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    @ insane / SVS / Triple X NL:
    Was wel gekkenhuis he gister! Ahaha elke keer als we in de lobby kwamen. 1...2...3...WHAUHOSUIHFOUIH#$#@%^JHDHG!!

En elke keer als iemand werd neergeschoten !@###%^GFG$%#$#@@ ! haha
    en die errie maar huilen van het lachen whaha :p

Ben nu op lvl 9 van 5e keer prestige mode :) Blijft leuk die prestige, vooral omdat je de eerste 4 of 5 levels in 1 potje kan doen :p Unlock je meteen heel veel

5. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor game modes speel je vooral Striker? Jij lvled snel :eek:

6. Xly

Xly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort bezig met cod4 en het leek mij handig als ik de plattegronden ergens kan bekijken. Tot nu toe nog niks gevonden.
    Weet iemand een site waar dit op staat??
    alvast bedankt

7. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag de gouden shotgun geunlocked .. die is echt vet :|

8. Remco

Remco Guest

Ik word soms helemaal gek van dat gelul, vooral met hollanders, die praten zo hard heb ik het idee..
    stelletje luidrachtige harry's:9

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja daar heb ik ook altijd last van, ik moet altijd schreeuwen, zegt mijn moeder ook al.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wtf hoe ziek is dat? Ik zit nog op level 19 geloof ik :+ maar als je het zovaak heb gedaan wat voor icoontje heb je dan naast je level staan?

11. Achillias

Achillias Guest

Wat lul je nou? Identiek aan de xbox360 met een voordeel dat de PS3 versie er iets mooier uitziet!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2007
  12. Sjakov

Sjakov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan aan mij liggen maar ik zie geen verschil :confused:

cod4 xbox 360 vs PS3

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat was ook een grapje! :):
    Hij vond dat de PS3 versie snel uit was gespeeld en vroeg of het daaraan lag (PS3 ). Nee tuurlijk niet!

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Prestige mode krijg je helemaal niet meer wapens maar moet weer helemaal opnieuw beginnen. Je bent dus al je perks kwijt en wapens die je verdient hebt tot level 55. Ga je dus in prestige mode krijg je alleen een ander tekentje voor je naam.
    Ben zelf nu bezig in prestige 3 level 25 houdt het spel wat langer speelbaar omdat je gewoon alles weer opnieuw moet verdienen. Is trouwens het wachten in de lobby net zo tergend als de ps3 versie die ik dus speel. En is het gameinviten ook zo slecht als op de ps3 of kan je met je tabbladen een invite versturen en beantwoorden zoals eigenlijk in de meeste games.

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  15. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    game invite werkt perfect.Alleen via vrienden list joinen lukt mij nooit:confused:.En lobby wachten(als je genoeg spelers heb) is meestal iets van 30 sec ofzo.Dus da valt wel mee.Vond bij cod 3 erger.

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar werk je met je tabbladen van je live menu of net zoals met de ps3 ingame invite's want dat werk voor geen meter tenminste niet op de ps3. Je ziet pas je invite als je net uit een game komt en als je wil joinen zit die vol. Je moet toevallig net in de lobby zitten om een invite te accepteren en zelfs dan werkt het niet altijd.

17. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Meestal Team Deathmatch of Headquaters :)
    Neem gewoon M16A4 + Red dot + Bandolier + Stopping power + Deep impact en een beetje aimen. Level je erg snel. Zit met HQ meestal tussen den 30 - 50 kills, dus dan gaat het wel snel ja :p:thumbs:
    Moet je eens bij ons in de lobby komen, dan word je serieus helemaal lijp van dat geschreeuw en gepraat :p

Zo'n rode soort taart. Is wel mooi plaatje. Die eerste prestige mode is lelijk zeg :confused:

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Chef ga je nog spelen

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ruim genomen zijn er het dan 31 of 49 vindt het ook vrij veel, speel deze game vrij veel maar heb nog nooit gasten gezien die meer dan 35 kills per game hebben. Zat pas met een paar gasten die zo'n mooi geel kruis hadden en dan moet je al heel veel keer rond zijn geweest maar die kwamen allemaal rond de 30 kills, je bent dus uniek met je 50 kills.

20. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, zit nu op school tot 4 uur. In de middag ga ik nog en ook in de avond denk.
    Ja meestal iets van 35 of 40 en soms meer. Tja tis gewoon gemiddeld genomen.

Als je me niet gelooft vraag maar aan triple x dat ik vaak dik in de 40 zit, soms boven de 50 uitkom en zelfs boven de 120 ;) :) :thumbs:

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina