1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Yep inderdaad , paling (phalanx) had zelfs een keer 56 kills in downpour;)

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  2. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh geloof je gelijk:):):) maar denk dat je dan de beste speler bent op live want denk niet dat dit veel gebeurd zo'n 40 tot 50 kills per potje. Of ben jij zo'n camper die stil in een hoekje gaat zitten en wachten tot er weer iemand voorbij komt. Is trouwens ook niks aan voor je teammaten jij speelt bijna in je eentje een hele game tot de 750 punten, mogen je teammaten er nog 250 bij maken.

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge als je het niet gelooft voeg je ons tog toe en speel je mee , dat je nou zelf keihard wordt geownt op live;)betekent niet dat Striker geen 50+ kills kan maken het komt niet elk potje voor , zo af en toe is. wel iig boven de 30/40.
    En als je headquaters speelt ga je niet tot de 750 kill points;) maar voor 250 headquarter punten dus kun je zoveel killen als je wilt.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    56 Kills moet wel lukken hoor. Zie vaak genoeg mensen die zoveel kills hebben.

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hier tasso , hoor je het ook van een ander.

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het te doen mijn rekord staat op 45 maar dat is wel met een airstrike en helikopter meegerekend. Zou graag met jullie meedoen maar dan moet je wel een ps3 kopen. Misschien zitten daar de slechtere spelers, omdat ik nog nooit een potje ben tegegekomen met 50 kills dat kan het natuurlijk ook zijn. Maar ga de 360 versie wel halen want wil echt weten hoe jullie dat doen. Sjiiit moet ik die controller weer oppakken want die fragfx kan niet op de 360.

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? is een fragfx

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een muis met joystick voor de ps3. Je moet het zo zien in mijn linkerrhand heb ik een joystick lijkt op de nunchuck van de wii, daar loop ik dus mee en gooi granaten en daar zit ook de button om in te zoomen weet jewel als je bv red dot gebruikt. En in mijn rechterhand heb ik dus een muis en daar zitten de rest van de buttons op. Schiet en richt dus met de muis, en die frag staat voor een speciale button, als je nou inzoomt met een snipegeweer dan zie je elke beweging die je doet de kleinste trilling zie je al, met die frag button heb je dat dus niet meer en beweegt je vizier heel langzaam en hoeft dus je adem niet in te houden.

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Haha , wtf ik wist niet dat die dingen bestaan joh.
    Cheater \o/ :eek:

Echte gamers kunnen ook schieten met een controller.

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen cheaten maar een andere manier van besturen dat is alles. Moet net zoveel moeite doen om iemand te killen maar het speelt gewoon veel lekkerder. Heb hiervoor gewoon met een controller gespeeld maar die ps3 controller kan ik maar niet aan wennen als je hem vergelijkt met de 360 controller, is gewoon veels te licht en je hebt het idee dat je hem elk moment kan slopen.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hou op zeg. Dat wordt gewoon als cheaten beschouwd, bij 360 tournooien en shit mag je daar niet mee spelen. Fokking logisch als jij duizend meer kills hebt dan de rest,, kd8 dat niemand daarmee speelde. Lijkt me ook nogal kut,, kan je het niet zoals de rest het doet> Moet je het maar makkelijker maken.
    Ga weg man, je moet net zoveel moeite doen?! Fookkk kerel met een muis kan je 10x zo makkelijk mikken.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Lol cod4 is geupdate of is dat al bekend?

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja? zal zo is kijken heb het vandaag nog niet gezien in deze thread bij deze dan:b:

14. V1NC

V1NC -/_V

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister COD4 op VETERAN dat lvl met dat Al Hassad TV station gedaan.. je krijgt namelijk een achievement als je alle TV's kappot schiet met hem erop... ik heb zeker 30 min. lopen zoeken en dubbel checken of ik alle TV's had maar kon geen meer vinden en kreeg toen geen achievement... zijn er mensen die dit probeem ook hebben :p?

15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oude versie was 1.0.472. Als dit verandert is, is CoD4 idd gepatched (weet nog de versie toen ik gistere speelde).

16. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom net van school, ik zie ineens nieuwe gametypes staan, hardcore team deathmatch en s&d staan apart, en je kan ook mercenary tdm, dat is zonder parties

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee bijdehand mag inderdaad niet meedoen met 360 toernooien omdat de fragfx er alleen is voor de ps3. En nogmaals als het allemaal zo makkelijk is als jij zegt waarom heeft dan iemand met een controller gemiddeld per potje 50 kills terwijl ik net aan 30 zit. Het blijft nog steeds een kwestie van wie het eerste de trekker overhaalt en goed kijken als je dat niet doet kan je rondlopen wat je wilt maar dan gaat het echt niet lukken. Maar goed noem het maar zoals je wilt ja ik ben een heel erge cheater zo goed.

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je blijft een voordeel houden boven mensen met een controller. Het is een feit dat een muis nauwkeuriger is dan een controller. Vaak wordt het dan als cheaten beschouwd.

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja noem het cheaten zoals je wilt, speel je dus met een controller of flightstick op de pc is het ook cheaten stuurtje is ook cheaten en ga zo maar door.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.nextgenwalkthroughs.com/systems/xbox360/cod4/vids/achievements/your.php Misschien dat deze link je iets helpt? Ik weet er zijn er iets meer dan 100 op een bepaalt punt zeg maar...maar toch die zijn nog wel tevinden! Hoop dat je het zo wel haalt! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina