1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Te vet, die arcade mode. Geeft je toch dat extra zetje om coole levels opnieuw te spelen.

    Heat nu al meer dan 4 keer gespeeld. Heb hem wel op hardened gezet (in tegenstelling tot de eerste keer uitspelen, toen wilde ik persé alles op veteran halen).
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja , gwn naar je friendlist en dan op X drukken;)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Goh wat denk je? :{ Natuurlijk kunnen we elkaar inviten en privatechats versturen. Wie koopt nou weer de PS3 versie als die een 360 thuis heeft staan :emo: ...

    Oke de PS3 gaat minder snel kapot, maar dat is ook de enigste reden om de PS3 versie te halen :cool:.

    En tasso, dit spel is ook uit op de pc. Als je een echte gamer was geweest had je die gehaald ipv de console versie stiekem met een muis spelen.
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    En is het ook net zo raar dat je pas een invite ziet als je uit de game bent of toevallig tijdens een spel in het start menu kijkt.
    In de meest games krijg je een berichtje onderin je live menu dat je een gameinvite heb ontvangen maar is dat met dit spel ook zo. Want alleen hiervoor zou ik alleen al de 360 versie er ook nog bij halen want vind dat zo'n raar systeem en meestal ben je al te laat om een invite te beantwoorden.
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    nee , je krijgt een soort melding(pop-up) als je dan op de guide button drukt ken je accepten.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Haahahahaa grappenmaker en wat dacht je van het geluid, wil s' avonds niet teveel herrie maken en dan is de ps3 echt muisstil en mijn 360 ja komt die weer een boeing.
    En speel helemaal niet stiekem met een muis, zeg het toch gewoon omdat ik het niet zie als cheaten maar als een ander manier van besturen, maar laten we maar ophouden met deze discussie want er is al teveel over gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke werkt dus hetzelfde als de ps3 versie je krijgt dus geen berichtje onderaan je scherm maar je krijgt een invite en ziet die pas als je uit een spel komt of toevallig net in de lobby zit.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee die pop-up komt ten alle tijde in beeld. Dus wanneer je zit te gamen, en iemand stuurt een invite..dan komt die pop-up in beeld.
    En in die pop-up staat de gamertag van de betreffende persoon die je wilt uitnodigen.
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus toch net als bij andere games en je ziet hem dus altijd ook tijdens een game. Dat is echt zo irritant op de ps3 je ziet helemaal niks, ja todat een game is afgelopen en je weer in de lobby komt dan zie je een invite maar dan ben je meestal al te laat.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tsja, PS3 he! :+
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dit betreft is het inderdaad klote maar ja is wel gratis dus eigenlijk mag je niet klagen.
    Nou we toch bezig zijn wacht je ook zo lang tot hij je in een room gooit zit gewoon soms 5 tot 10 min te wachten. Maar volgens mij zijn de rooms hetzelfde en kunne jullie ook geen room zoeken en wordt je gewoon ergens ingegooid.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat het ook zo bagger werkt;)
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie kunnen toch ook niks kiezen welke room jullie willen behalve dan de spelsoort. Maar jullie hoeven dus niet te wachten en hebt gelijk verbinding.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep, ik druk op Find Match en dan Headquarters. En binnen luttele seconden zit ik in een room.
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij moet mijn invite is accepteren:p
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jij stuurt 'm altijd net als ik bezig ben!
    Vind het dan zonde om te stoppen, want dan ben ik m'n XP kwijt! :+
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je net bent begonnen heb je haast nog geen xp 8)
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar het telt dan wel weer als een loss.;)

    Als iemand zin heeft om online cod4 te spelen dan mag deze mij toevoegen. Ben vaak online te vinden en zoek eens een aantal nederlanders die een beetje normaal kunnen doen op live en niet iedereen af lopen te zeiken en noob te noemen.
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb je toegevoegd. Verder kan je "NE4R" ook nog toevoegen. Da's een goede vriend van me en kan ook goed normaal spelen, ondanks dat ie niet zo goed is :+.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal de buren maar vast waarschuwen dan, voordat je de xbox opstart. Straks horen ze het nog :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina