1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies air strike sprinten, air strike sprinten, gewono zo snel mogelijk, fuck je teammates, gewoon gaan met die banana boot

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    XBL doet het hier weer niet :mad:.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Idd, wou net checken of er meerdere last van hebben. Erg jammer, is laatste tijd wel vaker zo, enig idee wat er aan de hand is?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    overbelasting van t netwerk door de grote hoeveelheid nieuwe gebruikers die er rond de kerst bij gekomen zijn schijnt de oorzaak te zijn,... je zou denken dat ze zo'n piekbelasting wel zien aankomen... krijg de indruk dat ze zoiets hebben van " ach over een week is iedereen aan t werk , is de topdrukte voorbij en hebben wij ons een dure overcapaciteit bespaard"

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij ook tien keer een vastloper. Geen zin meer zo hoor.

6. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

bij mij wel hoor:):cool:

7. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet COD het ook vaag online..kan geen verbinding maken o.i.d...Gisteren idem..

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Godver de gal****** kut xboxlive , hier betalen we dan voor.
    Beter gaan ze het fixen deze avond , wij willen met zijn alles spelen maar dat lukt gewoon niet.

9. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    je merkt het altijd met xbl als het weekend is of vakantie tijd loopt het altijd moeilijker . het valt mij wel op dat ik het vaker met cod4 heb dan met andere games

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :mad: kan geen ene game joinen

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Mischien heeft het te maken met de update die er aankomt.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje rustig he, deze maanden zjin duur voor iederen, dus ook MS Moet een beetje bezuinigen op hun servers

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    heb bij cod ook dat hij soms vastloopt, bij het zoeken vaak, dus niet tijdens gamen. Al iets van 3x gehad...

14. Remco

Remco Guest

Nog geen problemen gehad, ook nog niet zoveel gespeeld though..
    Echt bizar trouwens hoeveel hier gepost wordt, ben 3 dagen weggeweest en er is alweer een nieuw deel met 16 pagina's..

15. dery1990

dery1990 ///M3 Power

Leuk Bevonden:
    0
    ''Xbox LIVE Service Status
    Status:

Users may experience intermittent issues logging onto Xbox Live. Our engineers are continuing to investigate and are working to resolve this issue. We apologize for any inconvenience.''

Zoals xbox.com nu aangeeft. :mad:

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    Ik weet niet waar ik gister last van had maar was niet te houden! Ik kwam bij TD er als vervanger in van iemand die wegging en we stonden met een kleine achterstand. Ik ben als een soort rambo rond gaan rennen (de AK47 met grenadelauncher maakt wat los bij me) en dik gewonnen. voor het eerst dat ik het level the bog echt leuk vond.

17. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Hihaa.. gouden shotgun + gouden dragunov. Zit nu level 41 van de 4e prestige mode (5e keer totaal)

Btw ik ga nu naar buiten effe de buurt onveilig maken.

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk lulkoek. De servers kunnen gewoon de massa niet aan, heel simpel op te lossen door extra servers eraan te bouwen, zodat de capaciteit groter wordt. Ditzelfde probleem is er al vanaf het begin. Iedere keer zodra het druk wordt, lopen de servers vast. Ze moeten bij MS toch geweten hebben dat het met de kerstperiode iedere dag raak zou zijn. Maar ze doen er helemaal niets aan. Dan komen ze met berichten als dit, 'we zijn er mee bezig'. Ja, mijn reet.

Waar je ooit moest betalen voor kwaliteit, is inmiddels veranderd in kwantiteit. Wel betalen, geen enkele verbetering.

Niet om lullig te doen, maar als je liegt, doe het dan goed. De .50cal unlock je pas bij level 49, dus bij level 41 kan je onmogelijk een gouden Dragunov hebben.

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  19. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou eerst gaan zoeken naar antwoorden i.p.v hier gaan zitten spugen....Zelfs op xbox.nl heeft major Nelson een bericht geplaatst dat het met de kerst dagen erg druk is online, en de servers overbelast zijn omdat iedereen vrij is en volop gaat game....

Effe wat over de game c.o.d zelf.....:
    Krijg bij no fighting in the.... geen checkpoints meer....iemand die dit ook heeft? baal er flink van, op verteran mode is dat onmogelijk te behalen zonder checkpoints.....

20. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen de benoemde tijd moet je er zijn voor een checkpoint:

Checkpoint Tips for NFitWR (Thanks Raymond)
    CP #1: The corner after the dining area / kitchen ~ > 8 min 15 seconds
    CP #2: Going down the stairs ~ > 7 min 45 seconds
    CP #3: After the large area of creates and before the painful corridor of doom ~ >6 min 15 seconds
    CP #4: Before the slow opening of the doors ~ >3 mins 30 seconds
    CP #5: Just before you blow out the wall to the war room ~ > 1 min 15 seconds

Komt van Nextgenwalkthroughs.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina