1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij zit toch al in prestige mode.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt niet normaal dit.. Al sinds een paar dagen geleden kan je 's avonds niet meer online. Maar nu heb (ik iig) je ook nog is een graflag met CoD4 die ik normaal nog nooit gehad heb. Daar betaal je dan 60,- per jaar voor.
     
  3. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de meest belachelijke clan tegen gekomen op live bij cod4 :confused: ze spelen express search and destroy omdat er geen respawns zijn en ze nemen bij elke respawn een (bazooka) ofzoits en knallen direct op heel het team zodat iedereen dood is of nog 1 iemand toevallig leeft. ze deden dit constant en ze zaten altijd aan -600 +- op het einde van het spel en we verloren ook altijd. ik ging altijd uit de room maar ik kwam ze continu tegen bij search and destroy en deden altijd hetzelfde.
    Clan van de naam is iets van een NAGR en een van hun namen begint met cpt
    Ze zouden gewoon van cod4 live moeten gebanned worden, echt nietmeer speelbaar, heb ze zeker 6maal tegengekomen vandaag en scholden daarbij nog eens mensen uit die op hen reageerde.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Lol, wat is daar mis mee, een bazooka nemen en het hele team neerknallen :x?

    Volgens mij snap ik het niet echt.
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hun eigen team neerknallen? |:-
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke mensen ben ik ook wel eens tegengekomen >Hadden ze een grenadelauncher (n00btube) en schoten ze direct na spawn zo in de lucht dat (bijna) iedere tegenstander meteen dood was... :x
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  7. Remco

    Remco Guest

    Als t alleen bij CoD4 is, dan ligt t aan CoD4 en niet aan MS;)
     
  8. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna gouden m60e4 kan bijna niet wachten. moet alleen van de RDP de expert III afmaken en dan.......}:]

    heb nog maar 1 keer last gehad dat ie het niet deed. ik heb soms wel is een kutte ping maar meer ook niet. ik zit zelfs achter een router
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2007
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een klote xbox live de laatste 3 dagen. zowel bij forza als bij cod4 kan ik haast geen enkele game joinen. en als ik er eindelijk in ben heb ik zo'n idiote kutlagg en staat er soms zo'n xbox tekentje in beeld met de woorden 'connection interrupted' ik word er helemaal kierewiet van!!!!:mad:

    dubbelpost. huh, bij prestige verlies je toch al je challenges en wapens???/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2007
  10. Remco

    Remco Guest

    Echt vreemd, ik heb nergens last van,
    bij COD4 niet, skate. en NHL08...
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geen last van bij cod4
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Grote vriend!!
    zie ik je zo nog??

    sorry voor het off topic
     
  13. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    kom nog wel ff langs met jazz na 12
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Relaxed
     
  15. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis zijn de enige wapens met vrijspeelbare gouden camo de Desert Eagle, de 2 shotguns en de AK47. Dat zie je ook als je een camo voor je wapens pakt, bij de voorgenoemde wapens staat 'Gold' in het grijs, en bij de rest niet.
     
  16. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb uit elke class 1 goud wapen. Je heb de desert eagle, m1014(shotgun), ak47, mini-uzi, m60e4, dragonuv in het goud.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2008
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoeken naar antwoorden? Man, dat je nog steeds niet doorhebt dat Majornelson.com gewoon een marketingstrategie is om de consument schijnbaar zo dicht mogelijk bij het daadwerkelijke bedrijf te betrekken. Die website heeft de taak om je in de waan te houden dat jij daadwerkelijk invloed kan hebben op het beleid en consumenten weg te houden van de gratis klantenservice. Invloed zal je niet hebben, als je leest wat er afgeklaagt wordt (vaak terecht) op die website, ik heb alleen absoluut nog nooit gezien dat er gehoor aan wordt gegeven.

    MS gaat dit niet oplossen hoor, dan hadden ze dat 2 maanden geleden ook al kunnen doen. Dit is de servercapaciteit en daar moet je het maar mee doen.



    Bij Prestige verlies je steeds al je wapens :), je moet ze allemaal steeds opnieuw vrijspelen.


    DE.50 is niet hetzelfde goud als bij de andere wapens. Vind het maar een lelijke kleur.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2008
  18. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zojuist dacht ik ik ga even die shotgun proberen... En dat viel niet tegen... Lekker wapen, stond 2x 1ste en 1x 2de en ben nog maar level 22.

    Trouwens als je prestige doet, moet je dan ook al die challenges opnieuw doen? Ja toch?
     
  19. junkyard_sam

    junkyard_sam Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    er is zo een achiev dat je een aanval van een hond moet overleven, maar hoe doe je dit? als ik aangevallen word door honden schiet of snij ik ze dood maar ik krijg die achief niet, en als die hond zo boven jou hangt kan ik niets maar doen
     
  20. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme. ik word er helemaal gek van( net als alle nederlanders in me friendslist), sinds 9 uur is het weer te KUT op live, ik kan niks meer joinen. vanochtend en vanmiddag ging het wel goed, had af en toe natuurlijk een lagg, maar sinds ik cod4 heb, ben ik eraan gewend. FUCK MICROSOFT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina