Oow daar.. Gewoon hard doorlopen, Ik ging helemaal langs de rechterkant.. Maar een vriend van mij ging weer helemaal links, maar rechts is korter.. iig niet door het midden
Vanmiddag nog wat leuke potjes gehad in TD. 30 - 4 en 39 - 13. Best lekker opzich... En het is me voor het eerst gelukt om alle 6 gasten neer te halen in Search and Destroy Briljant is dat, had 15 uit 4 toen
Ja ok,maar ik schoot hem echt door zijn kop dus dan verwacht je dat ie dood is. Maar hoe weten jullie zo precies dat ie in zijn arm is geraakt..waarom niet zijn been in dat geval? (ik heb de game nog niet uitgespeeld , dus wellicht weten jullie meer, degenen die em uitgespeeld hebben.
Het is de bedoeling van de game dat je z'n arm eraf schiet. Maakt niet uit waar je hem raakt, de game is zo 'gescript' dat als je hem raakt, waar dan ook, dat zn arm eraf gaat. Dat zul je later goed zien als je hem bijvoorbeeld op plaatjes ziet als de game load naar een nieuw 'level' (Executie foto van wie dood is, bevat een pic van Zakhaev zonder arm).
Ok dan, wel vet dan. Ik vind het sowieso wel een tof verhaal, en net zoals in het echt zijn de amerikanen absoluut niet alleen de good guys. Ook die rus en die al asad hebben een punt. Ik moet wel zeggen dat ik niet super bezig ben geweest met het verhaal...dus hoe zit het eigenlijk. Die Al Asad heeft hun president gedood....maar niet alleen daarom gaan de amerikanen achter hem aan, toch? En hoe zit het met die britten?
ik vraag me bijna af of je de game niet eens heb. Je moet gewoon al die filmpjes kijken dan kom je wel verder
Shipment is altijd lachen. Mortyrdom haalt wel altijd een enemy neer, zo druk Had laatst 116 kills en 24 deaths (en geen spray gun gebruikt maar de M16)
Xbox live gaat op dit moment weer kut doen :\ we wouden met een hele party (6 mensen) team deatmatch doen, iedereen UAV jammer en silenced wapens + Dead silence , maarjah, steeds zo'n error en dat ook vaak als je game wilt joinen. Soms freezed het beeld als ik tijdens CoD4 een message stuur -.-
Hier precies het zelfde was gister ook al zo na 22.00 ongeveer kan ik geen servers meer vinden etc en als ik dan na 10x iets vind staat er na een paar seconde game lobby closed of er staat 1 matched player
Dat is de laatste week al zo. Na negenen is dat zo, waarschijnlijk omdat al die Amerikanen dan ook op live zitten. Verschrikkelijk, je moet een uur kloten om in een game te komen. Je kunt beter na negenen niet meer op COD4 gaan spelen (of een ander spel, niet geprobeerd).