1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Met cod? of je vriendin?
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ik denk tegelijk:D
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Of z'n vriend ...
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Haha ja, dat wou ik er eerst nog bij editen:lol:
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    of z'n... .... nee laat maar.

    Had gisteren ook weer problemen met live. Het is savonds gewoon erg druk op de servers ofzo?
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    In Team Hardcore gebruik ik hem altijd, Stopping Power maakt toch amper tot geen verschil in Hardcore.
     
  7. koning

    koning Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb iest kuts..

    ik had call of duty gekocht maar ik had geen xbox live

    ik lekker de single player uitspelen 350 gamerscore gekregen en ik was blij
    toen kocht ik xboxlive en voegde de redeemcode toe toen dan moet je je in en uitloggen en toen waren al me achievements weg voor cod 4 ! kan ik hier iets tegen doen ?
     
  8. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is vervelend. Volgens mij valt hier weinig aan te doen dan helemaal opnieuw te beginnen. Heb je dat alleen met COD4 of ook met andere games?

    Wat betreft de MP44, opzich is het wel een redelijk wapen. Headshots gaat ook wel goed, maar zoals eerder genoemd is, de Garand is ook geweldig (anders wel de tompson). Volgens mij was één van de laatste een beter idee geweest, omdat de wapens meer WOII-feeling hebben.
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ging alles perfect geen problemen gehad
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je perg ongeluk een nieuwe gebruikersaccount aangemaakt.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ja, dan komen alle Amerikanen online.
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Ja superkut, 's avonds schakel ik altijd over naar CoD2
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    CoD2? Wordt dat ook nog gespeeld?
    Is CoD3 nog een beetje druk?

    Ik zit btw nu op Veteran Charlie Don't Surf te doen, maar dat laatste stuk in het TV station is echt frustrerend, die granaten komen altijd precies op je stropdas. Straks even met behulp van YouTube proberen.
     
  14. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch in die grote ruimte? Daar had ik ook moeite mee op veteran, gewoon teuggaan naar de kamer waar je vandaan komt, en vanuit daar heel voorzichtig een paar vijanden neer te schieten terwijl je team het vuile werk doet\o/ Pas als het rustig is heel voorzichtig naar de kamer aan de overkant gaan.
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad , als je hun zoveel mogelijk laat doen en uitkijkt voor die gasten met die rpg's op de 2e verdieping geven ze daarna het sein dat het clear is.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Inderdaad, heb ik al vele malen geprobeerd.. Ben al 1 keer heel ver gekomen met deze route, maar op het laatste toch een verdwaalde kogel.. Maar ik zag net een filmpje op Youtube waar hij helemaal naar rechts gaat in dat kleine witte kamertje en vanuit daar werkt. Dat ga ik ook maar eens proberen.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet je wat ik gewoon deed op Veteran bij die grote tv ruimte. Als je die grote kamer inloopt zie je rechts helemaal achterin een klein kamertje/ingang. Ik sprintte hier gewoon naar toe en vanaf daar kon je gemakkelijk en snel vijanden dood schieten en granaten gooien. Let dan wel op voor die RPG gasten bovenaan. Omdat jij vooruit bent gelopen komen je teammaten je natuurlijk achterna, dus ook door hun hulp is dit makkelijk te doen.
    Op Veteran had ik hier minder moeite mee dan op Regular.


    -edit- ik die dat Tyrant dat ook al heeft gezien op Youtube. Die manier werkt iig geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, eerst probeerde ik ook in die kleine ruimte, alleen elke x nades, dan weer snel eruit renne, met geluk niet doodgaan, nog meer nades weer terugrennen, nog meer nades, werd echt helemaal gek,

    je moet gewoon bij het begin blijven, en daar rustig 1 voor 1 knallen, wel leuk om te zien, ik deed er 20 minuten over, en dan bedoel ik toen ik heth aalde, met de saves en reload's deed ik er wel een uur over ofzo,

    maar goed, na 20 minuten, lagen al die beeldschermen op de grond... echt alles ligt op de grond wat kan bewegen...
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Jeej ik heb hem gehaald. Ben toch maar naar de kamer recht voor je gesprint, en van daaruit verder. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina