1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Enige map waar ik echt wat kan met een sniper is overgrown en die skorpion is hoe dan ook bagger. Maar ben verder ook zeker geen pro oid ;)
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt overgrown zeker niet de enigste sniper map , denk aan The bog , Bloc ,Ambush en Crash kan ook nog wel.
    Skorpion op b.v op Backlot ,Vacant ,Countdown.

    Gewoon een beetje kloten.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dood aan alle snipers! :mad:
    Vooral op Bloc is dat verschrikkelijk irritant =(
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen site ofzoiets waar je je CoD stats kan bekijken? Want zit nu op school en heb 'toevallig' geen 360 bij de hand om even op Leadersboards te kijken. :p
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    hahaha
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Bloc vind ik anders een drama-plek. Dacht eerst dat het DE sniperplek was, maar er zijn eigenlijk maar een paar goede spots en dat weet de rest ook.
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb mn KD van 1.6 naar 1.9 gehaald en stijgende. Ik gebruik elke keer een ander wapen als ik de marksmanship 3 heb gehaald. Zo gebruik ik dus alle wapens en heb ze al gebruikt. Over het algemeen is elk wapen bijna even goed, zelfs de skorpion. Skorpion Red Dot + stopping power + Steady aim + c4 :)

    Je kan zelf, als je rustig schiet, mensen vanaf redelijk grote afstanden ermee neerschieten, enige wat ik bagger vind, is dat de mp5 met silencer echt belabbert is om op grote afstanden te schieten (misschien door de uav-jammer, niet getest met stoping power) terwijl CQ style hij zowat alles verslaat, maar met red dot gaat afstand schieten ook goed.

    En bloc valt wel mee met sniper, je kan ook een beetje in de front linie blijven, en bijvoorbeeld in het zand naast het huis liggen, of leuker, met een M40A3 in het spawngebied komen van de vijand :)

    Gisteren even voor de grap de Dragunov op CQ maps gebruikt, zoals vacant, en het werkte best lekker, voor de grap een ACOG erop gezet en dat gaat ook best lekker, alleen door de niet kloppende hit detection van de sniper wapens ga je soms dood, ook al schoot je iemand vol ermee.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik dus ook, door al die challenges had ik een negatief ratio, maar hij begint nu langzaam aan weer wat beter te worden... Die eerste sniper is trouwens de beste sniper van allemaal... ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De eerste is de beste?! Wordt nog wat, ik had met deze gisteren al een score van 3 kills en 18 deaths 8)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Merk wel dat ik de game niet meer dagelijks speel. Wordt nu redelijk geowned! 8)
     
  11. deleon

    deleon SPnl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Vin zelf de M16 met red dot en stopping power nog het beste.
    met scope vind ik hem maar zwaar klote en met een silencer vind ik de m4 het beste kan je lekker raggen met search and destroy hahah
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    G3 vind ik het vetste! maar ik zoek nog een andere gun want kan er nu 2 dragen, iemand nog tips? Soort van ak zou wel vet zijn beetje combi van afstand gun en close gun
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  13. deleon

    deleon SPnl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja g3 is ook wel vet, gewoon een uzi erbij altijd lekker nutteloos raggen als zo'n fakker de hoek om komt lopen :thumbs:
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ACOG Scope heb ik nog nooit gebruikt. Red Dot is tenminste efficient.
     
  15. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    M16 red dot sight, stoppin power, deep impact en 3x frag grenades.. Heerlijke combo :thumbs:
     
  16. deleon

    deleon SPnl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ook niet doen is klote red dot rules!!!!!!!!!!!!!\o/\o/\o/
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook altijd met de M16 en red dot... Dacht dat ik ergens gelezen had dat bij de volgende update de M16 wordt aangepast, omdat hij te sterk is... Zal wel jammer zijn, maar ik begrijp het wel, want zelfs ik kan er 5 potjes FFA met 25-5 achter elkaar mee winnen... Dan moet het wel een erg goed wapen zijn ;)

    Een tweede wapen erbij pakken lijkt mij persoonlijk niet zo handig, er zijn veel betere perks... Het heeft alleen een beetje zin als je sniper bent, maar dan kan je net zo goed je pistol gebruiken, ook erg effectief... Persoonlijk zal ik dan toch voor stopping power gaan als sniper...
     
  18. deleon

    deleon SPnl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoop idd niet dat ze dat gaan doen met die m16 iedereen heeft dat voordeel toch???

    en ik vind 2 wapens ook wel zonde van de perk maar aan de andere kant vind ik het wel makkelijk met me sniper gewoon een uzi of een m16 erbij want een sniper is soms goed...... dan loop je rond en denk je "shit had ik nu maar me sniper"

    hahaha
     
  19. deleon

    deleon SPnl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    NOTE @ MYSELF:

    beter lezen voordat je post|:-
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de edit knop gebruiken |:-

    Is er trouwens al iemand uit hoe het met die clantag zit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina