Ik heb mn KD van 1.6 naar 1.9 gehaald en stijgende. Ik gebruik elke keer een ander wapen als ik de marksmanship 3 heb gehaald. Zo gebruik ik dus alle wapens en heb ze al gebruikt. Over het algemeen is elk wapen bijna even goed, zelfs de skorpion. Skorpion Red Dot + stopping power + Steady aim + c4
Je kan zelf, als je rustig schiet, mensen vanaf redelijk grote afstanden ermee neerschieten, enige wat ik bagger vind, is dat de mp5 met silencer echt belabbert is om op grote afstanden te schieten (misschien door de uav-jammer, niet getest met stoping power) terwijl CQ style hij zowat alles verslaat, maar met red dot gaat afstand schieten ook goed.
En bloc valt wel mee met sniper, je kan ook een beetje in de front linie blijven, en bijvoorbeeld in het zand naast het huis liggen, of leuker, met een M40A3 in het spawngebied komen van de vijand
Gisteren even voor de grap de Dragunov op CQ maps gebruikt, zoals vacant, en het werkte best lekker, voor de grap een ACOG erop gezet en dat gaat ook best lekker, alleen door de niet kloppende hit detection van de sniper wapens ga je soms dood, ook al schoot je iemand vol ermee.
Laatst bewerkt: 21 jan 2008