1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    En spawnen op plekken waar het niet hoort.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    In die update mogen ze ook wel stoppen dat de teams automatisch om de zoveel tijd even worden gemaakt. Heb al zo vaak mee gemaakt dat er 2 weggaan voor of tijdens het potje, en dan wordt het onmogelijk.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    maar dan kan je oppeens midden in een match in een ander team zitten, dat is toch niet zo leuk lijkt me.
    Wel vind ik het raar hij automatisch oneerlijke teams maakt. Meestal zet hij de rookies in 1 team, met misschien 1 veteraan erin tegenover het andere team met allemaal veteranen.
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    @360man: Dat heeft niets te maken met het automatisch balanceren van de teams. Vaak zijn het party's van vrienden of clans, die zullen niet uit elkaar worden gehaald.
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het enige wat ze eruit moeten doen is dat joinen midden in de game, snap er het nut niet helemaal van
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wel.

    Als er 6 mensen in een lobby zitten als het spel start voelt het spel soms leeg aan.

    Er is dan nog plaats voor extra mensen
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 2 dingen dat mij op de zenuwen werken met COD4.en dat is als je dood bent kom je terug met iemand van je team maar die word juist afgemaakt en dan jij ook.En soms kom je midden in een match terecht dat is vervelend.Ik ben nu voor de 4de keer opnieuw bezig.Maar die dingen werken echt op mijn zenuwen
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat joinen midden in game vindt ik ook soms vervelend maar het is wel handiger anders moet je hele tijd wachten totdat die match heeft
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bah, wat een vervelende match gisteren @ Backlot. =(
    Iedereen zat maar vanuit de gebouwen op elkaar te schieten. Ik ben buiten de gebouwen dan ook niemand tegengekomen.
    En voordat ik een gebouw kon inkomen om die k*t campers af te knallen werd ik alweer neergeknald.

    2 kills gehaald volgens mij 8)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik join nooit in een game, ik ben altijd de host. misschien een op de 20 keer ben ik geen host.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook Mercenary Team Deathmatch doen, dat doe ik tenminste als ik in mijn up ben, dan is na elke match je team anders! En je team word gebalanceerd door de punten die elke speler heeft gehaalt na elke match. O-)
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat is ook niet erg, maar soms kom je echt midden of zelfs in het einde van de game, daar snap ik het nut niet helemaal. Ik kwam een keer in een team deathmatch en na 1 kill was het alweer voorbij :'-(

    Ik ben trouwens weer begonnen, ff Fifa 2008 weer opzij leggen en weer wat uurtjes CoD4 spelen in deze week, gister ook gedaan en ging wel aardig weer. Iedereen die ver onder mij stond staan ze nu weer vet boven mij :lol:
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan kom je aan het einde van een game.Heb je 1 minuut meegedaan.En dan is de host weg.Dan heb je voor niks 1 minuut meegedaan.Echt vervelend
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Call of Duty 4 heeft eindelijk Halo 3 ingehaald in de top 10 meeste gespeelde games :).
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die lijst vinden?
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    op majornelson.com
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wohoo, alle Golden wapens binnen. Al die andere challenges had ik al gecomplete. Met een K/D van 2.17 en een Accuray 21.19 mag ik niet klagen :)

    Het aantal uur dat ik erover gedaan heb zal ik maar niet verklappen. Niet dat ik continu bezig ben geweest met headshots maken, maar toch.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice :) Toen ik voor het eerst op level 55 was had ik 3 wapens volledig gecleared met Headshots. Ik zie persoonlijk niet de motivatie om alle gouden wapens te halen, vind de shotgun en sniper dikke bout wapens. Ik heb 30x liever de M16A4 :cool:.
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD man ik join nu al 11x achter elkaar het zelfde potje ik word daar steeds geteamkilled IK WIL NU DIE UPDATE GVD
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    maar friendly fire staat toch standaard uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina